benkizz Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Hvilket mp3 burde jeg kjøpe?? Hvilket mp3 er best? -Sony NW-E99 1GB - Sony -Creative MuVo TX FM 512MB, USB2.0 Voicerec, FM Radio & LCD, Retail - Creative -Sunsway A-8001 512MB USB2,OLED,radio,voice,SD slot,alu front - Sunsway Se bort fra prisen. Endret 4. april 2005 av benkizz Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Sunsway - av den enkle grunn at du kan utvide minnet på den med et SD kort. Da kan minnet komme opp i 1.5 gb. Det er jo ikke værst. Tett etterfulgt er Sony sin som er meget kul! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Creative Muvo-serien er noe jeg ville holdt meg unna! anbefaler derfor Sunsway, pga mulighet for utbygging av minne Endret 4. april 2005 av langangen Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 MSI Megplayer 516 er å anbefale! Har den, og er kjempeførnyd! Den har også mulighet for utbygging av minnet, og har et lekkert design. Hardware.no har forresten en test av den Men hvis det er valget mellom en av de tre, ville jeg gått for Sunsway spilleren. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Feilpostet og flyttes. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 sony sin er jo smooth da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå