jabbadabb Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Hmm.. Multicom sin ser jo finere ut da Den der overgangen fra mørkeblå til hvit på PS Data sin var litt brå syns jeg (designhore ).. Men det skal jeg kunne overleve. Søkte etter tester på Tundra 1557K, men fant ingen. Jeg spurte mor, hun sa vi burde ta den med mest plass da, ettersom det var ikke så mye med 500,- mer. Men jeg er enda litt betvilt. Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du vil ikke angre på å velge en Tundra. Utseendet er kanskje litt mer gammeldags, men den er et trygt valg. Psdata er også en nettbutikk med meget god service, så hopp i det du. RTP Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) http://www.psdata.no/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3862 Har du lagt merke til noe av det? Kan du forresten skaffe noen bilder? Har søkt rundt overalt, men finner ingenting. Ikke på hjemmesidene til Tundra engang. Endret 12. april 2005 av duxo Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hvorfor er det ingen som anbefaler Compal CL56 (her)? Har fått inntrykk at det er den som går for å være best kvalitet og er den som er mest anbefalt her på forumet. Har ikke noen erfaring med denne eller noen av de andre maskinene som fåreslåes her selv, men når dagen kommer og jeg selv skal ha ny laptop er det ikke tvil om hvilken barebook jeg går for. Test på DinSide Ellers har vel ECS G556(E) temmelig dårlig batteritid ifølge tester. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Den så pen ut. Men kun 40 gb, til 11k. Så den er utelukket. Men takk for innlegget. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Den så pen ut. Men kun 40 gb, til 11k. Så den er utelukket. Men takk for innlegget. Ok, den var litt dyr den der? Så ikke på og sammenlignet specs heh... Multicom hadde jo CL56 før til gode(?) priser men ser ut til å ha sluttet med de... Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg endte opp med Tundra 1557K.. Plastikkfølelsen var definitivt der. Trykker jeg ned på siden av tastaturet ser jeg at hele pcen bøyer seg. Skal det være slik ? Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Jeg tar opp denne tråden igjen da jeg skal sende tilbake Tundra'en. Den der døde pixelen var rett og slett for irriterende. Irritasjonsmoment. Det jeg lurer på da er om jeg muligens burde tenke litt mer over denne igjen: http://multicom.no/varedetaljinfo.asp?vare...tall=12.04.2005 Eventuelt noen andre pcer, eller bare kjøpe den samme igjen og satse på at det ikke er død pixel på den neste? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) synes den dere er et godt valg. dette måtte jeg rydde opp i ja. Endret 19. april 2005 av kvase Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Erfaringer o.l med den? Har sett litt rundt i andre tråder at folk har problemer med den? "FredrikLarsen" sa jo selv at det var den siste pcen han kom til å kjøpe, han hadde bare hørt om problemer med den? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Søk litt på forumet da vel? Kan ikke være så vanskelig. Er mange som har erfaringer med G566 her. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Finner mange like tråder og folk som har lurt på å kjøpe den, men ingen erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå