snorreh Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Har sett på den, men får ikke muligheten til tv-kort på den. Sjekk denne da på tilbud fra idag med tv-kort +++: http://www.lidl.no/no/index.nsf/pages/c.o....r_Notebook_3000 Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hadde du lest tråden hadde du fått med deg at Lidl pcen var ikke en mulighet for meg, da nærmeste Lidl butikk er over 100km fra meg. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) lidl-pcen ser stygg ut, og har dårligere skjerm enn de andre forslagene som er nevnt her. I tillegg har "Targa" noe frynsete rykte her i gården. Du får kjøpt sånn tv-"kort" som kobles til usb-porten også. Vet at bl.a. Pinnacle har et. Endret 7. april 2005 av atsjoo Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Jo, men blir mye pes å dra rundt på et slikt. Vil helst ha integrert da. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Begynner å vurdere denne igjen nå jeg. Noen andre som har noen synspunkter på den? Vet den er uten tv-kort, men da var visst ikek så viktig allikevel. Burde jeg ta en annen? Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Som sagt ikke noe dårlig valg det, men jeg anbefaler deg å sammeligne den mot netshops 1557GLS-128. Tror det vil være de beste valgene du kan gjøre. Llink: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5912 RTP Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hva er bedre med Netshop sin? Slik jeg ser det er den dyrere og uten dvd brenner? Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Beklager det var denne jeg mente. Blander dessverre sammen disse 1557'ene av og til: Denne er hos PS Data: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108683&mlevel=090400 RTP Ville ikke si noe om det valget du var i ferd med å gjøre, for du kommer nok ikke til å angre på Elitegroup-maskinen. Jeg bare snakker ut i fra mine egne erfaringer med 1557'ene, som er gode arbeidshester. Har for lite erfaringer med elitegroup til å si noe mer om dem enn hva jeg har hørt. Likevel har jeg bare hørt positive ting om maskinene deres. So go buy. RTP Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Hmm.. Er det meg, eller er specs på di to helt identiske? Bare at den til psdata var 500 dyrere? Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Nei de er ikke helt like. I Psdata sin maskin får du også med DVD-brenner (Dual-link) til lik pris som netshop sin. Prosessor er 1,7 mot Elitegroups 1,6. Svaret er nok at det er små forskjeller, men om det er verd 500 mellom PSData og Multicom vet ikke jeg. Begge maskinene har vunnet tester og blir anbefalt av forskjellige nettsider. RTP Lenke til kommentar
Osse Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 100 km langt, hahaha er jo bare 10 mil da mann / gutt, her nord regnes da 10 som nærmeste nabo, :!: Jaja s¨n er det å være urban. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Nå er dagen kommet da jeg skal bestille. Men har enda ikke greid å bestemme meg. Så jeg ber nå om noen av dere kan linke til noen pcer i siste liten? Sånn at jeg vet hvilke jeg bør velge mellom. Tenkte meg rundt 10k. Kan gjerne også være noen som allerede er foreslått før i tråden. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) http://multicom.no/varedetaljinfo.asp?vare...tall=12.04.2005 http://www.psdata.no/ps.asp?it=108683&mlevel=090400 Valget står mellom de to nå. Noen som kan si litt om hvilken jeg bør velge? Og hvis du har en du syns jeg heller burde kjøpe, now's the time to speak up beklager dobbeltpost, men fikk ikke til å slette den ovenfor. Endret 12. april 2005 av duxo Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Elle melle? gode valg begge to. Vet det er vanskelig å velge, men ... RTP Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 renpeder: Du virker som om du har god greie på begge to. Kan du si meg forskjellene på di to. De viktigste hvertfall. Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) 1. Prosessor på netshop 1,7 mot 1,6 for den andre. Du tjener ikke så veldig mye på det, men prisforskjellen kan faktisk utgjøre dette. Tror den er ca. 300-400dyrere. 2. 80 GBharddisk på netshop mot 60GB hos Multicom. Ellers virker de ganske like i skjerm, skjermkort og trådløst nett. Vekt og batterilevetid omtrent like. Så dersom du vil ha 80GB harddisk med en 1,7 prosessor og betale 500 mer for dette gjør det ved å kjøpe netshop sin. Dersom du ikke har behov for dette kjøp multicom sin. Forresten er begge maskinene meget gode valg, men jeg kjenner nok best til tundraen fra netshop. PS: "Fancy" aluminiumslokk på Multicoms bærbare. Lykke til med kjøpet Endret 12. april 2005 av renpeder Lenke til kommentar
Teo_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ikke langt til 2.0GHz og 60GB med 7200 rpm... http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6669 Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Ikke langt. Det er jo 2500 dyrere enn Elitegroup-pcen da. I prosent nærmer vi oss 25% dyrere. Det er jo en del. Fra den igjen er det jo ikke så langt til en topp sonoma-pc med 2,0 GHz prosessor. Så du kan alltid legge på. Budsjettet hans var frem til 11000 tror jeg, og da blir 13000 mye. Eller tar jeg feil? RTP Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Hmm.. Hvordan er det med bråking og lyd da? Eller ligger de likt der også? Du har forresten rett, toppris er på 11. Endret 12. april 2005 av duxo Lenke til kommentar
renpeder Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Dothan Pentium M er stillegående og det er ikke bråk fra skjermkort. Du vil nok høre en lett summing fra viften av og til, men det er ikke plagsomt. Viften pleier forøvrig å gå hele tiden nå du er koblet opp mot strøm, mens på batteri kobler den inn ved behov. PS: Du skal jo bruke den på skolen, og denne vil ikke bråke i timene. Over innelydene som finnes vil denne bare blande seg inn. Gjelder også på lesesaler osv. RTP Endret 12. april 2005 av renpeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå