Ergotera Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei. Jeg hadde mange bilder lagret på harddisken. På grunn av lite disk kapasitet så tenkte jeg å brenne de på cd. Det som skjedde var at Nero brente de på harddisken i stedet for cd. Dette viste jeg ikke før jeg hadde slettet bildene på harddiken. Nå setter jeg med en ISO-fil som jeg ikke vet hvordan jeg skal går videre med for å opprette eller se bildene mine. Hvis noen har noe forslag er jeg svært takknemlig. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 sitter du igjen med en iso fil? iso filer må du brenne på dc/dvd for å kunne bruke. Du kan jo kjøre diskrecovery eller andre diverse gratisprogrammer. Om du kjører win xp kan du prøve systemrestore og flytte pcen noen dager bak i tid . Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Forsøk å installere Daemon-tools, som er et program som kan simulere CD/DVD-rom. Fremgangsmåten er enkel, hent ned programmet, installer det, (restart maskina, tror jeg), venstreklikk på daemon-tools-ikonet og velg ISO-fila di. Deretter kan du forhåpentligvis kopiere bildene dine ut av ISO-fila som om det skulle ha vært på CD. Det finnes vel andre alternativer også, som ISO-buster osv. Lenge siden jeg testet andre slike programmer. Lykke til! Lenke til kommentar
Evial Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 last ned isobuster. installere og bruke det for å hente ut bildene fra iso fila. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du kan bare brenne iso-fila ut på en cd, så er bildene dine tilgjengelige på cd-en. I Nero velger du Brenner (i menyen), Brenn Image, finner fram til iso-fila og brenn. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Du kan også bare gjøre deg ferdig med det du allerede har begynnt med. Bruke nero, og velg burn image. Så brenner du iso fila di til den cd'en du opprinnelig hadde tenkt å brenne. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 last ned isobuster. installere og bruke det for å hente ut bildene fra iso fila. Hvorfor det? Han sitter jo allerede med en image fil som han kan brenne ut med Nero Til trådstarter. Du har har minst to valg under menyen Recorder - choose recorder Det ene er image recorder som du sansynligvis har valgt. Da skriver den nemlig til harddisken. Ta å velg den andre opptakeren. Når det er gjort kan du velge å brenne den iso fila du har på maskinene din. Det gjør du ved å velge fra menyen Recorder - Burn Image. Og så navigere deg frem til der du har iso-fila. Lykke til Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 grunnen til at du brente bildene som iso-fil er kanskje at du bare har en demo av nero-burning. skjekk det før du prøver å brenne bildene på nytt. jeg har hatt samme problemet. Lenke til kommentar
Ergotera Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 grunnen til at du brente bildene som iso-fil er kanskje at du bare har en demo av nero-burning.skjekk det før du prøver å brenne bildene på nytt. jeg har hatt samme problemet. Jeg har en OEM utgave som jeg har oppgradert på Nero sine sider. Jeg har brent alt mulig og har alltid gått bra. Jeg har brent etter det med godt resultat. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 grunnen til at du brente bildene som iso-fil er kanskje at du bare har en demo av nero-burning.skjekk det før du prøver å brenne bildene på nytt. jeg har hatt samme problemet. Jeg har en OEM utgave som jeg har oppgradert på Nero sine sider. Jeg har brent alt mulig og har alltid gått bra. Jeg har brent etter det med godt resultat. Høres ut som om du har valgt "image recorder" istedenfor brenneren din, og derfor brente til en iso fil. Men om du har brent riktig i etterkant så er nok den virkelige brenneren valgt igjen. Så da er det bare å brenne .iso fila som flere har forklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå