SmyGen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei! Jeg har et XFX 6800 Ultra kort og har nettopp bestilt Arctic Cooling NV Silencer 5 (Rev. 2). Braketten som er montert er en dual slot brakett med 2 DVI-porter. Denne vil da stenge utblåsningen fra kjøleren. Vet dere hvor jeg kan få tak i en singel slot brakett med plass til 2xDVI og en S-video? Lenke til kommentar
Spifferino Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg hadde samme problemet på mitt 6800GT. Spurte folk på forumet her, men kom til slutt frem til at det beste var å skjære braketten i to. Selv brukte jeg Dremelen min til dette noe som gikk helt fint. Leste en plass at det gikk å kjøpe en enkel brakett til disse kortene, men fant aldri ut hvor. Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 skjærer du braketen i 2 eller borer hul så mister du garantien...spør på komplett om de har en kjøler som passer..ellers så må du lever med støy Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Ta en av de braktene som følger med kabinettet, og skjær til de hullene du trenger, slik at du ikke ødelegger den orginale. DJ Endret 4. april 2005 av expose2k Lenke til kommentar
Artemis_Entreri Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 om han skifter kjøler mister han garantien, så den mister han uansett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå