bk991 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hei, jeg satt igår på egen pc og alt funka fint. Jeg tok kvelden og skrudde av pc'n og da jeg våknet idag og skulle skru den på igjen, hører jeg den starter i 5 sekunder før den skrur seg av igjen, bytta støpsel for ledning og samme skjer. Merk. den funker bare 1 gang per støpsel, må ta den ut og in osv. noen ide ? hjelp Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
bk991 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Skjermkort : Geforce 4 ti 4800 SE Lydkort : Integrert Hovedkort : Gigabyte etellerannet =/ Ting som tapper ekstra strøm : 2 sunbeam led vifter Ting har funket fint helt til igår ( dvs 1 år ) formaterte for 3 dager siden og opplevde ingen problemer under formatering eller etter. Noen med en løsning på problemet ? Post her , thx - BK Lenke til kommentar
bk991 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 håper det er noen med svar Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nå er ikke jeg noen ekspert akkurat da, men det kan jo hende at strømforsyninga har tatt kvelden Hvis du har en annen data i huset kan du jo prøve med den strømforsyninga å se om det går da. Hvis ikke vet ikke jeg Lenke til kommentar
bk991 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Update : har nå fått på egen pc ( den jeg sitter ved i skrivende stund ) , fant ut at det var en kræsj mellom harddiskene, så nå har jeg kun hdd med windows og drivere på , om det er noen som har en ide om hvordan jeg skal få fikset problemet harddiskene imellom, så post her. thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå