Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En i klassen var vitne til at en hybelkamerat (som hadde dobbel døynet med warcraft 3 og wow) beggynte å bable uten mening om wow. Det var ca ti minutter til de skal ut og han sov ikke, men han var heller ikke helt våken. Han bare satt i en stol, så ut i lufta, og beggynte å si ting som ikke ga helt mening. Det skal ha vert noe ca slik som under

 

.... noe greier han ikke fikk med seg

Døyneren:"Jeg viste ikke at jeg var fanget" :dontgetit:

.... pause

Døyneren:"Du har lite hp og mana... Jeg må TP oss til skolen" :hmm:

Klassekamerat:"ka faen e det du snakker om..... har det klikket for deg"

.... det går en liten stund uten at noe skjer

Døyneren:"Jeg skulker skolen i dag"

....(pause, hvor han i klassen min sprinter ut av rommet for å lempe alle skole tingene i sekken mindre enn 5 min til bussen går.)

Idet han går igjennom rommet for å komme ut av hybelen hører han:

Døyneren:"Jeg finner ikke skolen på karter........ den skal være her......"  :ermm:

Han prøver å få "døynern" opp,

men døynern bare svarer "jada, jeg kommer snart, skal bare hente noen potions" :blink:

Dette tror jeg ikke noe på. Ikke noe dataspill påvirker deg så mye.

Jeg ville bare fortelle deg, din påståelige jævel, at hjernen kan finne på mye rart, og er lett påvirkelig.

En kompis av meg hadde ikke fått sove på leeenge, flere uker, og en annen kompis av meg fant han stående i senga og kommandere stjerneflåten sin.

 

Så, JO, hjernen kan gjøre mye rart når du mangler søvn.

Lenke til kommentar

Jeg ville bare fortelle deg, din påståelige jævel, at hjernen kan finne på mye rart, og er lett påvirkelig.

En kompis av meg hadde ikke fått sove på leeenge, flere uker, og en annen kompis av meg fant han stående i senga og kommandere stjerneflåten sin.

 

Så, JO, hjernen kan gjøre mye rart når du mangler søvn.

 

Pissprat. Alt som er skrevet her av "morsomme episoder" er kun oppspinn. Det at du påstår at en kamerat av deg ikke har sovet på flere uker sier vel sitt om din troverdighet. Kan sitere en søvnforsker:

 

Although the longest a human has remained awake was eleven days rats that are continually deprived of sleep die within two to five weeks, generally due to their severely weakened immune system

 

Det er dumt å lyve når man blir gjennomskuet lett.

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
En i klassen var vitne til at en hybelkamerat (som hadde dobbel døynet med warcraft 3 og wow) beggynte å bable uten mening om wow. Det var ca ti minutter til de skal ut og han sov ikke, men han var heller ikke helt våken. Han bare satt i en stol, så ut i lufta, og beggynte å si ting som ikke ga helt mening. Det skal ha vert noe ca slik som under

 

.... noe greier han ikke fikk med seg

Døyneren:"Jeg viste ikke at jeg var fanget" :dontgetit:

.... pause

Døyneren:"Du har lite hp og mana... Jeg må TP oss til skolen" :hmm:

Klassekamerat:"ka faen e det du snakker om..... har det klikket for deg"

.... det går en liten stund uten at noe skjer

Døyneren:"Jeg skulker skolen i dag"

....(pause, hvor han i klassen min sprinter ut av rommet for å lempe alle skole tingene i sekken mindre enn 5 min til bussen går.)

Idet han går igjennom rommet for å komme ut av hybelen hører han:

Døyneren:"Jeg finner ikke skolen på karter........ den skal være her......"  :ermm:

Han prøver å få "døynern" opp,

men døynern bare svarer "jada, jeg kommer snart, skal bare hente noen potions" :blink:

Dette tror jeg ikke noe på. Ikke noe dataspill påvirker deg så mye.

Jeg ville bare fortelle deg, din påståelige jævel, at hjernen kan finne på mye rart, og er lett påvirkelig.

En kompis av meg hadde ikke fått sove på leeenge, flere uker, og en annen kompis av meg fant han stående i senga og kommandere stjerneflåten sin.

 

Så, JO, hjernen kan gjøre mye rart når du mangler søvn.

Har skjedd flere ganger med meg og romkameraten, heldigvis skjer det kun når vi holder på å våkne og ikke midt på dagen.. Er ganske skremmende, jeg har aldri opplevd lignende før.

Lenke til kommentar
Pissprat. Alt som er skrevet her av "morsomme episoder" er kun oppspinn. Det at du påstår at en kamerat av deg ikke har sovet på flere uker sier vel sitt om din troverdighet. Kan sitere en søvnforsker:

 

Although the longest a human has remained awake was eleven days rats that are continually deprived of sleep die within two to five weeks, generally due to their severely weakened immune system

 

Det er dumt å lyve når man blir gjennomskuet lett.

Det er fullt mulig.. Du kan ikke i din villeste drøm forestille deg hvor mye piss jeg kan si når jeg ligger og sover. Og fordi jeg kan det, så er det fullt mulig at andre kan ha skravlet om WoW mens de sover. :p

 

Dette med at folk løper rundt i huset og babler om WoW (som noen i denne tråden nevnte?) er vel heller tvilsomt. Riktignok så kan man gå i søvne, så ingen ting kan utelukkes helt..

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Når jeg går forbi barneskoler og barnehager og andre steder med store oppsamlinger av shitkids, tenkter jeg automatisk gnomeraid og newb-spott for gnomes.

Vet ikke hvorfor:P

 

Roper gjerne ut "GNOMERAID" også.

 

Var en episode i går, da jeg var på vei til psykologen min, at jeg så noen barneskoleklasser som var på Nova, og tenkte automatisk "gnomeraid".

Lenke til kommentar
Det er dumt å lyve når man blir gjennomskuet lett.

Dette blir andre linje i rimet:

 

Det er verre å være skråsikker på at man har rett.

Du mener altså at det ikke er noe problem for en person å være uten noe som helst søvn i flere uker, som en over her påstår?

Lenke til kommentar

For en gangs skyld må jeg støtte BenSin. Jeg har _ingen_ som helst tro på at han kameraten til o-haavard har gått i flere uker uten søvn, da det som BenSin riktignok har påpekt er dødelig.

 

Og når man først har tatt en løgn, hvordan skal vi da være sikker på at resten ikke er like mye bullshit? :hmm:

Lenke til kommentar
Det er dumt å lyve når man blir gjennomskuet lett.

Dette blir andre linje i rimet:

 

Det er verre å være skråsikker på at man har rett.

Du mener altså at det ikke er noe problem for en person å være uten noe som helst søvn i flere uker, som en over her påstår?

Nei. Jeg tror ikke på det heller.

 

Jeg så bare muligheten til et lite rim.

Ok da... Så liker jeg det ikke når folk er skråsikre på at de har rett.

 

Edit: Jeg er nesten prinsippielt uenig med alle som er for sikre i sin sak. Det går ingen grense mellom svart og hvitt i hodet mitt. (Enda et rim! :D )

Endret av Intempestus
Lenke til kommentar
For en gangs skyld må jeg støtte BenSin. Jeg har _ingen_ som helst tro på at han kameraten til o-haavard har gått i flere uker uten søvn, da det som BenSin riktignok har påpekt er dødelig.

 

Og når man først har tatt en løgn, hvordan skal vi da være sikker på at resten ikke er like mye bullshit? :hmm:

OK, ok, kanskje det var en overdrivelse. Også griser dør av immunforsvarsvikt etter et par uker uten søvn.

Men poenget var at han over lenger tid hadde et sterkt søvnunderskudd. Og da var det såpass at han var nærmest psykotisk.

 

Den legen her på forumet som ønsker å bestride at dette er mulig, rekk opp hånda. Resten; dere vet ikke hva dere prater om.

 

EDIT: Det er jo fullt tenkelig at om søvnbehovet blir fjernet, ikke undertrykket, at immunforsvaret ikke svekkes. Jeg har lest om mennesker som av en eller annen grunn ikke har behov for søvn, men kanskje hviler en time eller to i døgnet.

Konklusjonen er at menneskekroppen og -hjernen er underlig, det er mye vi ikke vet om den. At alle historiene her ikke KAN være sanne blir surmaget å påstå IMO.

Endret av o-haavard
Lenke til kommentar

Jaja... får poste ot her ettersom det virker populært :)

Folk kan snakke mye babbel grunnet mangel av søvn, i militæret hadde vi en som knapt greide å sove i felt, han var av den nervøse typen. Uansett, karen hadde ikke sovet på et par døgn, under marsj snakket han bare vås om fjell som var røde og mennesker som hoppet rundt i "hvit lang under" helt ustoppelig før han sovnet gående og slo kjeven kraftig. Tror hjernen egentlig sover og det blir som å snakke i søvne

Lenke til kommentar
Jaja... får poste ot her ettersom det virker populært :)

Folk kan snakke mye babbel grunnet mangel av søvn, i militæret hadde vi en som knapt greide å sove i felt, han var av den nervøse typen. Uansett, karen hadde ikke sovet på et par døgn, under marsj snakket han bare vås om fjell som var røde og mennesker som hoppet rundt i "hvit lang under" helt ustoppelig før han sovnet gående og slo kjeven kraftig. Tror hjernen egentlig sover og det blir som å snakke i søvne

Word! Jeg husker en gang jeg våknet midt på natten og drev og snakket febrilsk om en sitron. det vil si, _jeg_ husker det ikke, men de andre som var der liker å fortelle det til meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...