eXZire Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Prøve å bruke autowalk i CS er det tydeligvis ikke bare jeg som har gjort Lenke til kommentar
alt Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hehe sklei på isen her på veien til skolen og alle flokka seg rundt jeg vurderte da og ikke reise meg opp det var jo helt tydelig at de corpse campa meg Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 En kamerat hadde bursdag her om dagen. jeg sa gratulerer du er blitt level 17 Lenke til kommentar
slez Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg har (helt seriøst) hoppet ut av senga og prøvd å kaste frost nova.Jeg drømte at jeg ble jaga av en rogue. haha evigt bra! Lenke til kommentar
Champ Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Mange som smører tykt på her. Eneste er vel at jeg har kjøpt Tine sin Mana juice av den enkle grunn at den heter Mana og jeg storkoser meg når jeg "fyller" opp. også tenker jeg "Gnome" med en gang jeg ser en dverg. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg skulle åpne kjøleskapet og tanken sjekke inventory fløy forbi Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Gikk tom for brød igår, tenkte å ringe irl kompisen min som er mage ig, og be han conjure noe brød Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 I Fransktimen i dag sa jeg til vennen min, jeg er på lvl 23, når det egentlig var oppgve 23 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hehe, jeg spurte her for ei uke siden noen som så på Big Brother om åssen quest detagerne hadde fått Drømte forresten i natt at jeg hadde kjøpt en "formula" for 1g. Den gjorde slik at jeg kunne enchante hansker slik at bæreren fikk 1% høyere "mount-speed" Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Får ikke spilt wow før i morgen, visste ikke man trengte å velge betalingsmetode før gratis måneden var over. Men det måtte man vist. Men en gang jeg spilte diablo 2 for lenge siden, hadde spilt til ca 8 om morgenen dagen for og den dagen, hørte en mann som satt på kjøkkenet og pusta tung, akkuratt som om det var en zombie ellerno, skrudde av pcen som et lyn og sprang opp i senga, fikk ikke sove! Har skjedd flere ganger jeg ser charged bolt nor jeg slår av pcen, skjedde faktisk for ikke så lenge siden, og har ikke spilt diablo på årevis, noe som kan skje når jeg slår av pcen eller? Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ... du poster slike poster som dette ... du leser poster som denne (doh) ... du faktisk svarer på poster som denne (doh) Lenke til kommentar
Jeanette_83 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hehe. Selv tenkte jeg at jeg måtte forte meg å gi samboeren en buff før han gikk på skolen (ja, jeg lå i senga og snøvla frem dette da han ga meg en klem). Endret 20. mai 2005 av Jeanette_83 Lenke til kommentar
Toa Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du vet du har spilt for mye WoW når du oppretter slike tråder som dette... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du vet du har spilt for mye WoW når du prøver /follow på bilen forran deg i køen. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 I dag ganske tidlig på morgenen, kom søstera mi inn på rommet mitt og begynte å lete etter noen donald-blader. Jeg lå å hallsov i senga. etter en liten stund spurte jeg har du funnet sverdet ditt nå? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Så tre skjærer som flaksa rundt i et tre, og lurte på om de var i gruppe ... Drømmer visst en del WoW, men det har jeg heldigvis glemt. Kan jo ikke være helt sunt, dette. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har spillt så mye WoW i det siste at jeg av en eller annen merkelig grunn drømte at jeg drev å ganka folk i CS(som jeg ikke har spillt på snart et år). Nice sigg atrax! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) http://pc.gamespy.com/articles/599/599411p1.html hvirker som om noen linket til denne tidligere som en post i et annet forum, men ingenting dukker opp der, so here's the source Endret 20. mai 2005 av ilex Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Brutteren gifta seg i helga.. syntes han burde "dinget" i det han svarte sitt "Ja".. Lenke til kommentar
richieb Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skumleste eg har opplevd er at etter lange perioder med wow høres alle lyder rundt meg ut som lyder fra spillet, og eg må sjekke computeren for å være sikker på at eg skrudde det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå