Ercles Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg leter etter push to talk knappen rett som det er når jeg snakker med noen, uavhengig av om jeg sitter ved en PC eller ikke. Det har for så vidt også hendt at jeg har svart de rundt meg på engelsk når jeg sitter å spiller. Lenke til kommentar
Lejpjj Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Haha, mye festlig her! En gang jeg våkna tidlig om morran etter en sein kveld med wow hadde jeg problemer med å finne ut hva jeg skulle ha på meg.. "cloth, wool, plate?" (er faktisk sant!) Tok litt tid før jeg våkna skikkelig Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Tenkte når det var kaldt ute her en dag at jeg måtte komme meg inn snart, fikk litt vel mye "stacks" av kulde på meg.. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Når jeg spiller fotball sier jeg nuke keeper, pug en spiller, mb når jeg er tørst og div andre ting. Dette er faktisk sant:) Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nuke målet, ikke keeper. Leser du ikke elitist jerks eller? Lenke til kommentar
haffi Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Nuke målet, ikke keeper. Leser du ikke elitist jerks eller? nope... Lenke til kommentar
Klorofyll Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 OK, jeg opplevde en igår. Kl 3++ om natten, switcher gjennom kanaler. Kommer innom nrk2 og det snakkes om en professor i fag X på en høgskole som har blitt tildelt prisen Årets Nynorsk Bruker 2008 av norges nynorskforbund eller noe. Eneste som hoppet inn i hodet mitt var "for en dritt achievement å grinde" Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Når du har spillt så mye at når du tar en pause. Ser du tilbake og skulle ønske du kunne få tilbake den tida du burkte på og spille. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er ikkje bare en gang eg har leita etter "m" tasten når eg har gått meg bort eller leiter etter noen ^^ ?ssn i helvette kan du trykke p? en M tast n?r du har g?tt deg vill eller leter etter noen? g?r d rundt med et tastatur 24/7 du eller? Lenke til kommentar
Ilia Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 ?ssn i helvette kan du trykke p? en M tast n?r du har g?tt deg vill eller leter etter noen? g?r d rundt med et tastatur 24/7 du eller? huh? han måtte lete etter m-knappen fordi han ikke hadde med seg tastaturet.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Du vet at du har spilt for mye wow når du føler at Onsdager er starten på en ny uke. Endret 28. juni 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Haha, den var god. Har flere ganger tenkt på at jeg bare kan ta HS hjem når jeg går fra skolen. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Vowels, same here:P Jævla irriterende. Gjekk heim frå skulen her om dagen med ein kamerat, så sa eg plutseli " Fuck ditta, eg tar hs" so sto eg der me hendene ilag, han såg berre domt på meg:P Følte meg passe dum etterpå det^^ Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Heh, hadde en "drøm" mens jeg lå i halveis søvne før jeg skulle på skolen en dag for ganske lenge siden, gym i første time med løpetest så jeg tenkte "Faen kravene burde være lavere for rogues O_O" faens sprint, op i løpetester. Hatt en del sånne når jeg har vært halveis i søvne hvor jeg har blandet en del fra virkeligheten med ting fra wow, ganske morsomt når man våkner, men for meg ble vel disse tingene mer en varsel på at nå har du fått nok. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 You know you play to much wow when your girlfriend panties becomes a rare drop. Harr harr. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 You know you play to much wow when your girlfriend panties becomes a rare drop. Harr harr. HAHA! tidenes! Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 ... du lurer på om du får XP av å "explore" nye steder du ikke har vært før. Lenke til kommentar
Klorofyll Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har faktisk en seriøs en her nå. Drar til Thailand på onsdag, sjefen på jobb sier "ha en flott ferie" da jeg dro fra jobb idag, og en ansatt spurte "skal du dra noen steder?" "Skal til Tanaris" sier jeg... før jeg retter meg til Thailand Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du har spilt for mye WoW når du sier "å ha et liv er oppskrytt". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå