Foxboron Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 du VET at du har spilt for mye wow når du tenker alder er det samma som lvl.... og jeg har et av de øyeblikka at jeg sier til en kompis: "når faen kan jeg bruke HS?" (på skolen) Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) ...når du funderer over personligheten til karakteren din. Satt faktisk et par timer og lurte på det.. Presterte å spørre modern etter en twix, mens jeg holdt inn VT knappen, IKKE moro! Endret 14. januar 2009 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 For et par måneder siden hadde jeg vært våken til langt ute på morgenkvisten før jeg la meg, hadde spilt wow hele natten. og ca 10-11 på morningen kommer kameraten min. vi skal ut og gjøre something. Jeg ligger der helt uskyldig og snorker som jeg har mitt eget sagbruk. Han begynner og kile meg under føttene. jeg halvvåkner og sovner igjen hele tiden i ca 5-10 minutter. og det eneste jeg husker er at jeg (da tydeligvis i en drøm) ser på guild window og ser sikkert 20 warriors online. Så jeg skriker ut "HVORFOR I HÆLVETTE ER DET SÅ JÆVELIG MANGE WARRIORS ONLINE A?!?!" litt sånn i halvsøvne halvvåken.. kameraten min sitter og griner i latter da jeg våkner ca 10 sekunder etterpå (litt sånn ordentelig våken) var litt morro Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Når du ser kokken på jobb sliter med at ting koker over og sier "Få på deg forkle, det gir +cooking". Skjedde i dag, heldigvis er kokken og WoW spiller så ble ikke stilt i for dårlig lys. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Så Star Wars går på TV... 23:23 <@boxxy> nei, nå gikk fire res pot ut 23:23 <@boxxy> og han bare 23:23 <@boxxy> "HEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL" 23:23 <@mrglass> HAHAHA 23:23 <@mrglass> obiwan er oom 23:23 <@nazrm> lol 23:23 <@boxxy> så kommer sidious og resser 23:23 <@mrglass> 23:27 <@boxxy> oh shit 23:28 <@boxxy> nå bruker han jumper cables på anakin 23:28 <@mrglass> han skiller engineering Endret 19. januar 2009 av nazrm Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 klarte å si til pappa " Jeg trenger en tank" når han vekte meg en dag >< det var rimelig flaut, heldigvis skjønte han ikke en dritt Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 du sitter på jobb og leser forum, men klarer ikke holde deg våken fordi du var i nax frem til kl 3 i natt........ Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Når du sier "Gratz!" til mikrobølgeovnen.. Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ....du uten å tenke på det, trykker inn Ventrilo-knappen mens du snakker med folk på mobilen! Lenke til kommentar
Burgerbrain Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du skal sette deg i bilen og tenker "/mount" og skal parkere "/dismount" Jeg kjører en gammel sliten volvo 240 og tenker hele tiden at jeg må oppgradere til Epic mount... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Når du trykker "r" og så skriver det du skal skrive på MSN... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Du har spillt for mye wow når... du kommer til et punkt der du har lyst til å gjøre andre ting? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 du har spilt for mye wow når.. bæsjebøtta er full.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 du har spilt for mye wow når.. bæsjebøtta er full.. haha, best! Jeg ler :!: Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ...når du går på tur med bikkja og tenker at han er pettet ditt Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ...når du går på tur med bikkja og tenker at han er pettet ditt Men det er den jo? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ...når du går på tur med bikkja og tenker at han er pettet ditt Sist jeg sjekka så var hunden min dyret mitt :/ Må forresten si at det som gjør denne tråden morsom å lese er de forbanna dårlige forsøkene på å være morsom. Mye tragisk lesning her! Keep it up Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Når du trykker "r" og så skriver det du skal skrive på MSN... Hender det kommer en "/1 eller /p" etc, i starten av mine msn-samtaler og . Det hender også etter å ha spilt lenge i strekk at jeg sjekker oppe i øyekroken om jeg har buffs. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Gratz til mikroen var jo litt artig kommet på. Men det er jo overhode ikke rart å tenke på hvilken personlighet karakteren din har, det er jo tross alt et rollespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå