Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når du kjøper wrath of the lichking og et gaming card til kompisn din så du slipper å spille alene *ahem*

Edit: Men når det kommer til psykiske hendelser, så har det også hendt meg. For eksempel når jeg spiller oblivion...av en eller annen grunn hender det at jeg fantaserer om wow å starter å lete om diverse wow ting som f.eks tallents å ditten og datten.

Jeg har også drømt, å når mamma vekker meg så bynner jeg å prate i ørska, om at jeg ikke kan stå opp fordi jeg er midt i en instance eller browser AH...hun forstår jo ikke bæra. iRL så har det jo også hendt at noen små gullkorn har dukket opp...f.eks jeg og noen kompiser som også spiller wow, var på dolly...så stod vi med is buffèen så tar en kamerat av meg resten av sjokolade isen, hvor jeg roper ut. "NINJA!" uten å tenke på at jeg faktisk var på restaurant. Det var kalde blikk men uhyre mye fliring:)

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Jeg har en tendens ,når jeg er hos kamerater eller noe, til å tenke "Jeg kan være en halvtime lenger , jeg bruker bare HS `en"

Ellers er det , som mange andre nevner , irriterende hvis man spiller noen timer før leggetid og man drømmer at man spiller videre.

Jeg hadde et par dager her forleden hvor jeg kjørte en god del strat baron runs (solo) for å prøve å få mounten. Endte opp med å drømme at jeg stod der ved den siste døra inn til baron`en og den ville ikke opp!? Så jeg stod der å prøvde å kakke den helle natten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Introduserte wow for kameraten min i forrige uke, og han ble helt hektet, noe jeg ikke hadde venta, siden han er ikke en sånn type.

Han har spillt non-stop siden han fikk spillet, og begynner å lure på om det var en dårlig idè..

Anyways noe jeg synes var morsomt, var når dama hans plutselig ringer til meg, og spør om han er komplett dritings :D

Det har seg visstnok sånn at han presterte å si på telefonen, mens han halvsov "nei faen, er lei av det maset ditt og skal ha en level til" midt i ørska.

Tror jeg skal be han roe seg litt nå :)

Lenke til kommentar
Når du skal søke på Katy Perry - Hot 'N Cold og går inn på wowhead isteden for YouTube. :!: (Kuldesjokk <3)

at du hadde tenkt søke på den sangen er vell generelt ikke et bra tegn :p

:!:

i lol'd

/mine innlegg

Endret av alliha
Lenke til kommentar

Tja, her i sommer så skulle jeg spørre sjefen min hva slags brus han ville at jeg skulle kjøpe med for han. I stedenfor greide jeg å spørre han om hva slags flask han brukte. Han skjønte ikke dritten.

En annen gang skulle jeg spørre han om vi skulle fortsette på den serveren vi startet på. Men greide å spørre han om vi skulle gå for Brutallus eller cleare Black Temple.

Lenke til kommentar

Etter en lengere periode med heroics og annet dritt falt jeg i dyp søvn på sofaen. Ble vekket av latter og knising rundt meg da jeg hadde mumlet i søvne "Res please" uten at dette hadde gitt noe mening for de rundt meg.

En annen kveld våknet jeg av at jeg rev dyna av meg, skvatt opp av sengen og ropte "Sin'dorai will prevail".

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...