Bear^ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Fredag 12/12-2008 er kommet og det er nå 5 timer og 49 minutter til jeg er fri og frank i 3 uker hvor planen består av WoW, familien, WoW og film. Endret 12. desember 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er muligens ikke bare WoW dette gjelder, men etter utallige timer i raids og på Ventrilo. Så leter jeg av og til etter push-to-talk knappen min når jeg snakker med venner, eller sitter på datarommet på skolen og skal stille spørsmål eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) når du kjøper wrath of the lichking og et gaming card til kompisn din så du slipper å spille alene *ahem* Edit: Men når det kommer til psykiske hendelser, så har det også hendt meg. For eksempel når jeg spiller oblivion...av en eller annen grunn hender det at jeg fantaserer om wow å starter å lete om diverse wow ting som f.eks tallents å ditten og datten. Jeg har også drømt, å når mamma vekker meg så bynner jeg å prate i ørska, om at jeg ikke kan stå opp fordi jeg er midt i en instance eller browser AH...hun forstår jo ikke bæra. iRL så har det jo også hendt at noen små gullkorn har dukket opp...f.eks jeg og noen kompiser som også spiller wow, var på dolly...så stod vi med is buffèen så tar en kamerat av meg resten av sjokolade isen, hvor jeg roper ut. "NINJA!" uten å tenke på at jeg faktisk var på restaurant. Det var kalde blikk men uhyre mye fliring:) Endret 12. desember 2008 av xitto Lenke til kommentar
frentix Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har en tendens ,når jeg er hos kamerater eller noe, til å tenke "Jeg kan være en halvtime lenger , jeg bruker bare HS `en" Ellers er det , som mange andre nevner , irriterende hvis man spiller noen timer før leggetid og man drømmer at man spiller videre. Jeg hadde et par dager her forleden hvor jeg kjørte en god del strat baron runs (solo) for å prøve å få mounten. Endte opp med å drømme at jeg stod der ved den siste døra inn til baron`en og den ville ikke opp!? Så jeg stod der å prøvde å kakke den helle natten. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Husker nyttårsaften for 2 år siden. Da sto jeg uttafor Stormwind eller hva nå byen het kl 00:00, å så på fyrverkeriet som var i spillet HAHA. Skjemmes av meg selv når jeg tenker på hvor hekta jeg var på dette møkka spillet edit.leif Endret 22. desember 2008 av Papirkurrv Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Når du får 6'er på en prøve og lurer på om det er en achievement. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Når du skal søke på Katy Perry - Hot 'N Cold og går inn på wowhead isteden for YouTube. :!: (Kuldesjokk <3) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Blitt litt mye i jula ja Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Søk i Opera? Har ikke tall for hvor mange ganger jeg har søkt wowhead fremfor youtube pga dette. :/ Endret 30. desember 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
knux Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Introduserte wow for kameraten min i forrige uke, og han ble helt hektet, noe jeg ikke hadde venta, siden han er ikke en sånn type. Han har spillt non-stop siden han fikk spillet, og begynner å lure på om det var en dårlig idè.. Anyways noe jeg synes var morsomt, var når dama hans plutselig ringer til meg, og spør om han er komplett dritings Det har seg visstnok sånn at han presterte å si på telefonen, mens han halvsov "nei faen, er lei av det maset ditt og skal ha en level til" midt i ørska. Tror jeg skal be han roe seg litt nå Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Når du skal søke på Katy Perry - Hot 'N Cold og går inn på wowhead isteden for YouTube. :!: (Kuldesjokk <3) at du hadde tenkt søke på den sangen er vell generelt ikke et bra tegn Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Når du skal søke på Katy Perry - Hot 'N Cold og går inn på wowhead isteden for YouTube. :!: (Kuldesjokk <3) at du hadde tenkt søke på den sangen er vell generelt ikke et bra tegn :!: i lol'd /mine innlegg Endret 10. januar 2009 av alliha Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 man tror at hvis man hopper foran en bil og tenker: jaja er jo bare og snakke med spirit healer'n Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Klarte å holde en noe intim samtale med samboern i dag mens jeg brukte VT-knappen hver gang jeg sa noe, så resten av raidet hørte litt av hvert. Gjelder ikke bare wow, men skjedde i den sammenhengen i dag. Ikke bra... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har vært litt raiding i det siste, og spesielt mye fokus på pots\elixirs\flasks\fud buffs. Satt og spiste brødskive med gulost mens jeg raidet, og lurte på hva fud buff jeg fikk av gulost. Har også fundert mye på stats på klær jeg tar på meg. Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har tittet opp til høyre "hjørne" for å sjekke hvilke buffs jeg har active... Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tja, her i sommer så skulle jeg spørre sjefen min hva slags brus han ville at jeg skulle kjøpe med for han. I stedenfor greide jeg å spørre han om hva slags flask han brukte. Han skjønte ikke dritten. En annen gang skulle jeg spørre han om vi skulle fortsette på den serveren vi startet på. Men greide å spørre han om vi skulle gå for Brutallus eller cleare Black Temple. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 *Mine Innlegg* Har egentlig bare kødda med for mye wow, sagt "ÅH, nå kunne jeg spist en boar!" osv. på kødd Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Etter en lengere periode med heroics og annet dritt falt jeg i dyp søvn på sofaen. Ble vekket av latter og knising rundt meg da jeg hadde mumlet i søvne "Res please" uten at dette hadde gitt noe mening for de rundt meg. En annen kveld våknet jeg av at jeg rev dyna av meg, skvatt opp av sengen og ropte "Sin'dorai will prevail". Endret 12. januar 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du vet du har spill for mye wow når du sitter på bussen på vei ned til byen for å handle litt med 3 kompizer og 5te man du skal møte i byen sender en melding " Wait for me a the buss central, we need a full group for this quest" lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå