Lasse000 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Når du kjøper Laptop og kaller den for " Portable WoW gaming machine " Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ...du ber mora di om å mekke en 50ap/12crit patch på de nye olabuksene dine. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 prøver å drepe en mygg med arcane explosion Lenke til kommentar
Plaza Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Varmet meg mat i mikroen, satt den på 2 minutter og så hører jeg bare 'DING'.. Presterer å rope 'Gratz!' Endret 19. november 2008 av Plaza Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Når man sitter og spiller wow (som hunter) og katten hopper opp på fanget. Min første tanke var "lurer på om den kan temmes" Har også sagt "gratz" til ding fra microbølge ovn ja..huff På msn merker jeg at jeg ofte bruker "R" når jeg skal svare på meldinger. Lenke til kommentar
Plaza Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 På msn merker jeg at jeg ofte bruker "R" når jeg skal svare på meldinger. Trykke også ofte 'R' og 'Enter' før jeg skal skrive noe ^^ Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du vet du har spilt for mye WoW når du er 15 år og kollapser foran Pc'en Lenke til kommentar
keZ Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Du vet du har spilt for mye WoW når du er 15 år og kollapser foran Pc'en haha Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Varmet meg mat i mikroen, satt den på 2 minutter og så hører jeg bare 'DING'.. Prestere å rope 'Gratz!' Hahaha.. fantastisk! Lenke til kommentar
unmerciful Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hver gang jeg starter PC-en plasserer jeg fingrene på WAD og lillefingeren på shift-knappen for "loot" og høyrehanden på musen uansett hva jeg skal gjøre:P Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hver gang jeg starter PC-en plasserer jeg fingrene på WAD og lillefingeren på shift-knappen for "loot" og høyrehanden på musen uansett hva jeg skal gjøre:P Stemmer! samme her ! hele tiden ! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Når foreldrene mine blokkerte Blizzard-porten så jeg ikke fikk spille noe spill som hadde med blizzard (Battle.net) å gjøre, iallefall WC3 og Wow Noe som fikk meg til å slutte med spille, å det er jeg veldig glad for Var den tiden det var PvP ranking system, satt i pvp maaaaange timer hver dag. Skjemmes rett å slett når jeg tenker på den tiden jeg spillte WoW... huff Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Skjønner ikke helt det der med at folk skjemmes med at de spilte wow. Jeg har også slutta, men jeg angrer ikke ett sekund på at jeg i det hele tatt begynte. Det har vært noen fantastiske 4 år foran pcen. Har fått meg dame nå, så det blir ikke wow i det hele tatt, men er sletts ikke flau over å ha spilt wow MEGET aktivt i 4 år. Ingen, INGEN, som har hatt det gøyere foran pcen enn de som spiller WOW. Uansett, du vet du har spilt for mye wow når sitter å spiller i søvne på et LAN! Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 du vet at du har spillt for mye WoW når du går i banken for å ta ut gold Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Når du drømmer om WoW! Og når du vil ha vann fordi du begynner å gå tom for mana... Lenke til kommentar
Shadow2007 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du vet at du har spillt for mye WoW når du døper din egen sønn Thrall. Har en kompis som døpte sin datter Leia Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du veit du har spelt for mykje WoW når du glede deg til folk tar juleferie og det blir så rolig på jobb at du kan ta med laptop og game WoW. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Når jeg ikke har flere heroic å få gjort Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Du veit du har spelt for mykje WoW når du glede deg til folk tar juleferie og det blir så rolig på jobb at du kan ta med laptop og game WoW. Eller du gleder deg til Fredag 12/12-2008 kl 15.00 fordi du vet at du da har juleferie i 3 uker Endret 12. desember 2008 av Bear^ Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) du veit at du har spillt for mye WoW når uka starter på onsdag å ikke søndag Endret 12. desember 2008 av Gar0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå