Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Når foreldrene mine blokkerte Blizzard-porten så jeg ikke fikk spille noe spill som hadde med blizzard (Battle.net) å gjøre, iallefall WC3 og Wow :p Noe som fikk meg til å slutte med spille, å det er jeg veldig glad for :)

Var den tiden det var PvP ranking system, satt i pvp maaaaange timer hver dag. Skjemmes rett å slett når jeg tenker på den tiden jeg spillte WoW... huff

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skjønner ikke helt det der med at folk skjemmes med at de spilte wow. Jeg har også slutta, men jeg angrer ikke ett sekund på at jeg i det hele tatt begynte.

Det har vært noen fantastiske 4 år foran pcen.

Har fått meg dame nå, så det blir ikke wow i det hele tatt, men er sletts ikke flau over å ha spilt wow MEGET aktivt i 4 år. Ingen, INGEN, som har hatt det gøyere foran pcen enn de som spiller WOW.

Uansett, du vet du har spilt for mye wow når sitter å spiller i søvne på et LAN! :p

Lenke til kommentar
Du veit du har spelt for mykje WoW når du glede deg til folk tar juleferie og det blir så rolig på jobb at du kan ta med laptop og game WoW.

Eller du gleder deg til Fredag 12/12-2008 kl 15.00 fordi du vet at du da har juleferie i 3 uker :whistle:

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...