Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sann historie faktisk.

 

Var akkurat ferdig på jobb, tidlig oppe og hele pakken, og hadde vært å fylt bensin før jeg skulle tusle meg hjemover. Men utkjøringen fra bensinstasjonen var litt uoversiktelig, var vinterstid dette, samt at en stor dunge snø sperre 99% av sikten til venstre (hvor jeg hadde vikeplikt fra). Endte med at det kom en bråte med biler kjørende, helt til jeg i irritasjon utbrøt høyt og tydelig "det var da f** i h****** for en spawn rate det skull vær på de hær bilan".

 

Glad jeg var alene i bilen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er ikkje bare en gang eg har leita etter "m" tasten når eg har gått meg bort eller leiter etter noen ^^

Nesten som meg. Savner CTRL-F når jeg leser bøker, aviser og lignende.

Lenke til kommentar

Husker en gang i butikken hvor den ene kassa dama trodde jeg var sinnsyk.

Hadde tenkt meg en 6-pack med øl, men fant det ikke. Så jeg spurte hun som satt der hvor dem hadde 6-pack av Flask of titans. Hun kjønte ikke helt hva jeg mente, så jeg fortalte henne det igjen. Først da forstod jeg at det var øl det het og ikke flask of titans.

Etter jeg fikk den 6-packen stakk jeg til kassa hvor hun satt, hun forklarte meg at den kostet 130 kroner. Jeg fikk ikke helt med meg hva hun sa, så jeg spurte opp igjen. "Hvor mye gull sa du?". Hun så oppgitt på meg og forklarte at de bare tok imot norske kroner.

 

Det var en ydmykende handletur :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...