Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være bra. Når det ikke er bra er når du blir avhengig av det, noe de fleste ikke er. Finnes casuals og folk som kan kontrollere spilletiden sin vettu

(ikke heng dere oppi at jeg sa de fleste... det betyr ikke de fleste av disse på dette forumet, men generalt. Casuals henger ikke mye på forum)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+894234

Sjefen min kom inn til meg når jeg satt på kontoret, og ba meg om hjelp med noe. Når jeg svarte så trykket jeg på midthjulet på musa, for der er min "push to talk" button til Ventrilo. Det var liksom litt rart...

Lenke til kommentar
Du vet du har spilt for mye WoW når du har Wow på PC-en.

Digger folk som kommer med sine 4k posts på et nerdeforum.

Kjapp analyse, du er en nerd uten liv, du rakker ned på folk som spiller WoW fordi det for deg til å virke mindre nerd. Sorry kid, det der funker bare på internett. På ekte er det ingen som bryr seg om du spiller wow eller ikke.

Venter på "lol, jeg bruker 20 min her hverdag.Maks!" kommentar.

Endret av Indexi
Lenke til kommentar
Du vet at du har spilt for mye wow når du sier gratz til mikrobølgeovnen når den er ferdig.

Du vet du har spilt for mye WoW når du sier grats til mikrobølgeovnen din.

Fant to. (Jeg var forst!)

Edit: Sorry bare matte.

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
WoW er ikke bra for dere bra så det er sagt :p

Å være så usedvanlig opphengt i å bygge kabinetter, som du er, tar opp alt for mye tid som kunne blitt brukt på å sosialisere. Du bør slutte sporenstreks, og jeg nekter å sette meg inn i om du liker det eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...