MittParadoX Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du sier grats til mikrobølgeovnen din. ROFL! den var ny for meg :!: Du vet du har spilt for mye WoW når du dobbelklikker på fjernkontrollen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Du vet du har spilt for mye WoW når du har Wow iconet på skrivebordet. Endret 1. november 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fint for meg at jeg ikke har iconet på skrivebordet, men i en mappe! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du har Wow på PC-en. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du har Wow på PC-en. "Moroklumpen". Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du har Wow på PC-en. Så så, det går så fint så! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du har Wow på PC-en. Sorry, Anki jeg tror du kom på feil forum Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du har Wow på PC-en. Du har fritidsproblemer når du henger i wowdelen av forumet, når du slettes ikke inntreserer deg for spillet ^^ Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 WoW er ikke bra for dere bra så det er sagt Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Det kan være bra. Når det ikke er bra er når du blir avhengig av det, noe de fleste ikke er. Finnes casuals og folk som kan kontrollere spilletiden sin vettu (ikke heng dere oppi at jeg sa de fleste... det betyr ikke de fleste av disse på dette forumet, men generalt. Casuals henger ikke mye på forum) Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 \O_ Jeg er en casual player Lenke til kommentar
Gjest Slettet+894234 Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Sjefen min kom inn til meg når jeg satt på kontoret, og ba meg om hjelp med noe. Når jeg svarte så trykket jeg på midthjulet på musa, for der er min "push to talk" button til Ventrilo. Det var liksom litt rart... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Merker at jeg trykker "R" ofte når jeg skravler på messenger. snodig Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Merker at jeg trykker "R" ofte når jeg skravler på messenger. snodig Det gjorde også jeg hele tiden før :> Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Du vet du har spilt for mye WoW når du har Wow på PC-en. Digger folk som kommer med sine 4k posts på et nerdeforum. Kjapp analyse, du er en nerd uten liv, du rakker ned på folk som spiller WoW fordi det for deg til å virke mindre nerd. Sorry kid, det der funker bare på internett. På ekte er det ingen som bryr seg om du spiller wow eller ikke. Venter på "lol, jeg bruker 20 min her hverdag.Maks!" kommentar. Endret 2. november 2007 av Indexi Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 WoW er ikke bra for dere bra så det er sagt If i got a penny... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Du vet at du har spilt for mye wow når du sier gratz til mikrobølgeovnen når den er ferdig. Du vet du har spilt for mye WoW når du sier grats til mikrobølgeovnen din. Fant to. (Jeg var forst!) Edit: Sorry bare matte. Endret 4. november 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 WoW er ikke bra for dere bra så det er sagt Å være så usedvanlig opphengt i å bygge kabinetter, som du er, tar opp alt for mye tid som kunne blitt brukt på å sosialisere. Du bør slutte sporenstreks, og jeg nekter å sette meg inn i om du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå