Moonshield Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Nvm. Endret 17. oktober 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Heng deg, Overdox. Overdox, det er bare barnslig og poste bilder av en t6 jævel når den ikke er din. Tenk på vi andre da som sitter dere med feks t4 osv. Også kommer du bare og tror at du er så jævlig god fordi du har juksa deg til t6.. Også lyger du om det osv.... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Når jeg lukter Overdox lukter jeg en som ikke får nok oppmerksomhet hjemme. Ontopic nå! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Haha dere WoW nøøørds er morsomme.. blir sur for ingenting tåler ingenting! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 gå å troll et annet sted du overdox.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Haha dere WoW nøøørds er morsomme.. blir sur for ingenting tåler ingenting! liek l2write Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 pass deg du Overdox... hvis ikke kommer jeg med epic mounten min og denger deg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 pass deg du Overdox... hvis ikke kommer jeg med epic mounten min og denger deg Du kan ikke for han spiller på privat server :s Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du vet du har spillt for mye wow når du går å legger deg om kvelden, og du får spørsmål morgenen etter av dama om du glemte å logge av før du gikk å la deg... Skjedde med meg igår, hadde visst ligget å pratet i søvne og sagt " kan du sappe han karen til høyre" mens dama lå ved siden av å ikke skjønte bæret.. :| Hu hadde visst holdt på å le seg ihjel, blir mobba for det så det holder i ettertid.. Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har en ting å si jeg.. Spiller wow selv men, ikke så mye som jeg har gjort, kobler litt av med andre ting. Den dagen det kommer no bedre å gjøre, gjør jeg vel det.Tyder vel på at jeg har spillt meg litt lei.. med andre ord jeg har spillt for mye. Kompis min har over 210 days play'd på 1 char, å han har 2 lvl 70's med 2k raiting teams. På begger chars :s (Lock, Pala) Når du har så mye. Har man spillt litt for mye. men.. Wow is not a game, it's a life style Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 men.. Wow is not a game, it's a life style Indeed ;D Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Når dette skjer deg Bilde Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Når dette skjer deg Bilde Hahaha.. den elskbare bugga Undercity heisen Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 p Prøvde å hoppe ut vinduet en gang for jeg tenkte at " bæh det healer seg opp igjen til jeg er framme ved skolen" Lenke til kommentar
vilrolf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Når du caster earthbind når det går noen bak deg som du ikke vil gå med. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Når du caster earthbind når det går noen bak deg som du ikke vil gå med. O.o Du klarer vel ikke faktisk å kaste earthbind? Du vet du spiller for mye når du prøver å trykke "I" for å se om du husket mobil, nøkler og lommebok. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du sier grats til mikrobølgeovnen din. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du sier grats til mikrobølgeovnen din. Bare den 109823897. gangen den har blitt postet her. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du vet du har spilt for mye wow når du lager en forumpost som dette her... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du sier grats til mikrobølgeovnen din. Bare den 109823897. gangen den har blitt postet her. Huff, tenkte meg det. Jeg la den inn før engang, i en vitsetråd eller noe og der var det få som hadde hørt den. Oh well. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå