BlindAct Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du tenker på å bruke Hammer of Justice på folk du ikke vil snakke med, for så å løpe vekk. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du spør noen om de skal være med å raide kjøpesenteret nede i gata... Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du spør noen om de skal være med å raide kjøpesenteret nede i gata... 9571921[/snapback] Lol, haha, minner meg om noen dager siden. Jeg spørte en venn om han ble med og raida kantina. Sa det bare på kødd, gud så han lo...WoW spiller begge to WoW Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du står i kantina og sier til kameraten din at han must remained seated while eating, og dere begge får total latterkrampe. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Når man ikke finner på noe bra å skrive her. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da trengte du ikke å skrive. Lenke til kommentar
alright Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan hende den her er postet før.. Jeg satt på bussen i dag. Så var det ei gammal dame som glodde bort på meg i blant. Jeg begynte å lure på hvem ho hadde som target. Det ville vært litt genialt med en sånn funksjon IRL. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du har spilt for mye wow når du jobber på en trelast og lurer på hvor mange 2''4 det trengs for å lage orgrimmar. Skjedde idag faktisk Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Når du helt tilfeldig møter naboen på en random server med en random characther. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) En gang jeg gjorde noe _skikkelig_ dritdumt tidligere på dagen, og lå og tenkte/halvsov på kvelden tenkte jeg på å logge ut og bytte char Så gikk det opp for meg at det ikke er mulig, som om jeg ikke visste det fra før. Og dette skjedde etter en 2 måneders wow-pause edit: Jo, og hvis jeg "slutter å tenke" hender det jeg ser alt i WoW perspektiv... F.eks., jeg tenker at jeg bare kan selge mp3en min på Rimi for å få råd til ny synth (har ikke skjedd, bare et eksempel). Tre år med WoW er alt som skal til! Endret 4. oktober 2007 av gaudaher Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Når læreren snakket om at fraværet mitt ikke kan fortsette slikt tenkte jeg "dot"... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du vet du har spilt for mye wow når du: leter i klesbutikken etter klær med frostresistance fordi vintern nærmer seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du vet du har spilt for mye wow når du: leter i klesbutikken etter klær med frostresistance fordi vintern nærmer seg. Du vet du har spilt for mye wow når du spør om folk selger mats sånn at du kan lage egne klær med frost resistance Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Når man bruker mer tid å lese denne tråden når en sitter på jobb en å faktisk jobbe.. *glede seg til å komme hjem å fullføre pala epicmountquest* Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Du har spilt for mye wow når du jobber på en trelast og lurer på hvor mange 2''4 det trengs for å lage orgrimmar. Skjedde idag faktisk Fant du det ut?.... Endret 16. oktober 2007 av pax1 Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg prøver ofte å klikke på folk som står litt langt borte for å finne ut hvem de er! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Du vet du har spilt for mye WoW når du lurer på hvordan du inspecter folk, fordi du ville se hvordan klærne hans så ut på deg Endret 16. oktober 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du går forbi noen og undrer på hvorfor de ikke fikk buffen din Du vet du har spilt for mye WoW når du prøver å trykke M i RL for å se hvor du er på kartet Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du vet at du har spillt for mye WoW, når du linker bilder fra en test server. Og prøver og skryte på deg en god status... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du ikke klarer å ta en spøk og blir sur og lei deg og helt gal i hode når du ser noen er bedre enn deg på bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå