Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
hah! all'o u fails!

- når du mener det at hodepine telels som ress sickness

- når du merker at sola svir like mye som en 8K pyro hit

- når du skal gå til skola og lure på hvorfor du ikke bare kan mounte...

- når du merker att magen vrir seg i smerte pga undernæring og sier til deg seg "lawl forgot 2 buy foodz xD"

- når du våkner om morran og det første du tenker er: Omg treng rep no.. frokost? neh har da så jævli høy spirit at je regener mens jeg spiller

- når du sitter å plystrer alle lydene fra /whistle når det er kjedelig

- når du finner en sjokolade og gauler " OMG EPIC LOOT" ( har skjedd meg :p )

- når du kaller kjeledyret ditt for en noobish critter og skriker /poke til han/hun/det :p

- når sitter på skola/noe anan kjedelig og lurer på om vi kan skifte instance

:hmm: husker ikke no mer as we speak ...

9368458[/snapback]

Men det er jo veldig overdrevne. Er vel seriøst ingen som sitter på skolen å tenkter "jeg vil skifte instance :/"

:whistle:

//

Du vet du har spilt for mye WoW når du kan ramse opp navnene på alle bossene i alle instancene i WoW. Yuppz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Idag hadde vi om våre forfedres måter å transportere seg på. Læreren vår fortalte om hvordan mennesker tok båt, før de kom til et fjell der de måtte slepe båten over fjellet, før de kunne seile igjen på neste side, og hvordan man måtte gå eller ro lange distanser bare for å få det nødvendige. En stemme i hodet mitt sa: "Jævla nabbs, har de ikke hørt om warlocker" :D

Lenke til kommentar
Da du sitter på LAN. Klokka er 6 på morran, du ser på blomster-finn og krangler med kompiser om hvor høy herbalism skill han har.

9538291[/snapback]

Herregud så bra :D

Du vet du har spillt for mye wow når du prøver å intercepte bussen som holder på å reise fra deg.

Lenke til kommentar
Man har spilt for mye WoW når man kjører original moped til skolen og vil ha Carrot on a stick og riding crop + crusader aura med mer :p

( Jeg kjører ikke moped, bare så det er sagt :p )

9382691[/snapback]

Poenget med alt det når det ikke stacker? :roll:

Artig tanke lell. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...