Arinomi Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Egentlig hadde jeg tenkt å skrive noe passende her, men jeg tviler på at du har hjerne eller sosial intellekt til å skjønne så voksne ord. Likte du barne tv i dag? 9353802[/snapback] Herregud, så lawl :!: Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -du sier og skriver lawl-ungene dine sier nerf -du hater onsdager -du troller istedenfor lese på forum -kompiser sier "forresten, jeg giftet meg sist helg" og kommentaren din er "sweet" -kone\samboer\kjæreste skjønner hva faen du prater om -ungene har en lvl 70 character hver -foreldre ikke tørr å ringe, fordi de er redd du skjeller dem ut (ikke gidd å ring meg under et raid..wanker!) -du sitter under vann og lurer på om en warlock kan buffe deg -du er fyllesyk og bruker ord som "durability=0" -du ser noen som har en bbq, og tenker "de spiller tcg, og har vunnet lewt -du blir irritert når vg\dagbla har en idiotisk artikkel om wow -du bruker håpløst mye tid på jobben til å trolle forums og lete etter kule addons -du slutter med wow og har tendenser til abstinenser (jeg har det nå om dagen) -du faktisk synes en world first kill er kult (Og samtidig at No lifers fortjener respekt) -du faktisk må slutte med wow, fordi det går utover RL -du bruker ord som RL -ikke er i stand til å selge dine chars, eller slette dem. (jeg klarer ikke å kvitte meg med dem, de er en del av meg lissom) -du faktisk synes at dine chars er en del av deg -dine kompiser blir overrasket over at du ringer -kona og barn ser rart på deg når du sitter i stua, en hel kveld. -44% av dine poster på hw.no forum er i wow kategorien Min første "reaksjon" på wow var derimot å smile når jeg så en sau. Ble litt terapi for meg dette, innser på en måte hvor dumt det er å la wow påvirke det virkelige liv (ja, jeg måtte konsentrere meg nå for ikke å skrive RL) 9352241[/snapback] Hva pokker har trolling på forum med å spille for mye WoW å gjøre? Og; ' -kompiser sier "forresten, jeg giftet meg sist helg" og kommentaren din er "sweet" '. Igjen, ingenting med WoW å gjøre. Hvorfor blander du unger inn i dette? Du har ikke spilt for mye WoW selv om ungene dine har level 70 characters. 9353500[/snapback] Egentlig hadde jeg tenkt å skrive noe passende her, men jeg tviler på at du har hjerne eller sosial intellekt til å skjønne så voksne ord. Likte du barne tv i dag? 9353802[/snapback] Da var det ihvertfall fint at du hadde et slikt voksent svar å komme med. Eneste jeg gjorde var å poengtere at noe av det du sa ikke hadde noe med WoW å gjøre overhodet. 'Tenkt å skrive noe passende her' meg midt i analen. Få høre da, hva for et "voksent" svar du hadde å komme med. Og jo takk, Barne-TV var veldig gøy i dag. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) "Inxs Post i dag, 11:20 Bruker You have chosen to ignore Inxs. View this post · Un-ignore Inxs" Endret 25. august 2007 av vetle Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 You have chosen to ignore vetle. View this post · Un-ignore vetle Om akkurat DET spiller noen rolle. Uansett, så er det neppe Inxs som oppfører seg barnslig her. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Uansett, så er det neppe Inxs som oppfører seg barnslig her. 9357863[/snapback] Lenke til kommentar
Minus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Haha, bli med å være saklig da, Vetle. Innse det, halvparten av det du har ramset opp har fint lite med WoW å gjøre. (Og for at du ikke skal misforstå, så var ordet "halvparten" en overdrivelse) Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 -du faktisk synes en world first kill er kult (Og samtidig at No lifers fortjener respekt) 9352241[/snapback] Mennesker de og da Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Uansett, så er det neppe Inxs som oppfører seg barnslig her. 9357863[/snapback] 9357874[/snapback] Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Syns jeg oppfører meg akkurat like barnslig som inxs jeg. Mener jeg at no lifers er patetisk, så har jeg rett til det. De er mennesker de og ja, har ikke sagt noe annet jeg. Legger denne tråden dau jeg, finnes morsommere ting å gjøre. Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 On topic: Du vet du har spilt for mye wow når du får ødelagt imunnforsvaret ditt av for mye innesitting, noe en kamerat av meg klarte :!: Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 On topic: Du vet du har spilt for mye wow når du får ødelagt imunnforsvaret ditt av for mye innesitting, noe en kamerat av meg klarte :!: 9363895[/snapback] deeer ja, Gz! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 hah! all'o u fails! - når du mener det at hodepine telels som ress sickness - når du merker at sola svir like mye som en 8K pyro hit - når du skal gå til skola og lure på hvorfor du ikke bare kan mounte... - når du merker att magen vrir seg i smerte pga undernæring og sier til deg seg "lawl forgot 2 buy foodz xD" - når du våkner om morran og det første du tenker er: Omg treng rep no.. frokost? neh har da så jævli høy spirit at je regener mens jeg spiller - når du sitter å plystrer alle lydene fra /whistle når det er kjedelig - når du finner en sjokolade og gauler " OMG EPIC LOOT" ( har skjedd meg ) - når du kaller kjeledyret ditt for en noobish critter og skriker /poke til han/hun/det - når sitter på skola/noe anan kjedelig og lurer på om vi kan skifte instance husker ikke no mer as we speak ... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 *Snip* 9368458[/snapback] Haha, noen av de der var virkelig bra. :!: Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 - når du finner en sjokolade og gauler " OMG EPIC LOOT" ( har skjedd meg ) 9368458[/snapback] Nice one! Do you mind if jeg putter den i signaturen? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du har spilt for mye WoW når antall døgn /played blir høyere enn sidetallet i den tjukkeste boka du har lest. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du har spilt for mye WoW når antall døgn /played blir høyere enn sidetallet i den tjukkeste boka du har lest. 9369189[/snapback] den dagen jeg får 1,5k days played da er det slit wrist! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Eller så har du lest for lite :o) Jeg har spilt for mye WoW... Har vært sjuk i det siste og har vært litt "borte vekk", og når jeg lå i senga og så på TV etter at jeg hadde lagt meg, så reagerte fjernkontrollen veldig treigt. Jeg ble da så klart sint på global cooldown.. >.< Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 - når du finner en sjokolade og gauler " OMG EPIC LOOT" ( har skjedd meg ) 9368458[/snapback] Nice one! Do you mind if jeg putter den i signaturen? 9369098[/snapback] Neida bare skriv - Av Xaviator etter da så jeg får litt cred Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hahahaha, jeg ler, sett noen av dere skrivi om deres opplevelser. Men jeg har spillt wow i 2år nå, spill activt også. Men jeg har aldri opplevd noe slik som noen av dere forteller. Kansje jeg bare ikke blir påvirket :!: Vell jeg sier vel tiltider Gz eller Grats, når noen fyller år men, thats all. Men, det hender at noen av venna og meg selv, kødder litt rudt wow med IRL stuff. Men om jeg hadde opplevd så syke ting som å hoppe ut av senga å prøve å forst nova... hadde jeg vurdert å begrense meg litt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå