Hofer Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Du vet at du har spilt for mye wow når du sier gratz til mikrobølgeovnen når den er ferdig. 8350123[/snapback] jeg ler og ler og ler og ler !!!!! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 *knis* Har en lignende: Du vet du har spilt for mye WoW da du slår inn WoW passordet ditt på mobilen eller mikrobølgeovnen. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 jeg vet at jeg har spilt for mye etter at jeg våkner og er knall rød i øynene og det klør som pokker.. men og sette meg ned forann dataen gjør jeg uansett....... bare...litt...mer...rep.... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 I natt drømte jeg at jeg var med en gruppe og farmet motes of air i SMV. Så droppet det en slags rød epic som en annen mob angrep så epicen nesten døde. Lo godt av meg selv når jeg fant ut at det var en drøm ja. Huff. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 hehe, vel jeg chattet med ei jente på msn som bodde 1 time unna med bil, hu lurte på om jeg kunne besøke henne, så sa jeg att det tok for lang tid å gå, vi snakka i telefonen, senere sa hun vær så snill og da sa jeg , jeg kan starte en alt der, men det vilta litt tid før jeg blir gammel nok:P Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Når du springer rundt med en fotball med mange bak deg så roper du "AGGRO!" Lenke til kommentar
neoman Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) hasha genialt skal rope agroo neste gang jeg har fotballen. Eller når man står i bryte ringen og holder på å tape og roper heal FFS, og får soom svar healing is not allowed in duels. Endret 18. august 2007 av neoman Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 vet du har spilt for _LITE_ WoW om du fortsatt har profanity filter på! 9171607[/snapback] Hvis du mener en person ikke har spilt WoW for lite, burde du ikke bruke ord som ikke brukes i WoW. Det er da vel ikke særlig hjelpsomt. 9173985[/snapback] *Klø seg i hodet* Sjønnte ikke helt hva du mente der Minus... Kan du omformulere? 9177899[/snapback] slenger meg på den der: hæ? 9295148[/snapback] Det heter ikke profanity filter, lengre. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Kan aldri spille for mye WOW. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du har spillt for mye WoW når du sender "whisper" til vennene dine og spør om de blir med på fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Du vet du har spilt mye WoW når du oppdager at jentene skriker når du sniker deg inn i jentegarderoben... du brukte jo stealth lissm.... Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Hehe Under TG06 sov jeg litt lite^^ En kamerat overtalte meg til å bli med til sentrum å kjøpe cola og nudler kom ut av hallen, så kommer det en rød bil mot meg, det første jeg tenkte var ''Faen HORDE!!'' Så var det skoleturen engang i Vinter, klassen skulle til Oslo å se Jeppe på Bjerget. Jeg og en venn satt på Toget, han sier ''faen så langt det er til oslo'' plutselig sier jeg ''Det er bra vi har HS'' Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Du vet du har spilt mye WoW når du oppdager at jentene skriker når du sniker deg inn i jentegarderoben... du brukte jo stealth lissm.... 9344907[/snapback] haha:D Må nok satse i talents da vettu, sånn at det er mindre sjangs for at du blir detecta Endret 23. august 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Seriøst, man er noob om man tror man kan komme inn på jentegarderoben med combatspec. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 man kan prøve å gå inn der som druid i cat form.. kanskje sjangs for å bli kost litt med Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Den som Hamaestra skrev må jo være den beste: "Du vet du har spilt for mye WoW når du sier Gratz til mikrøbølgeovnen når den er ferdig." Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 man kan prøve å gå inn der som druid i cat form.. kanskje sjangs for å bli kost litt med 9347158[/snapback] Beklager, men Oomkins får kosen. :< Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 man kan prøve å gå inn der som druid i cat form.. kanskje sjangs for å bli kost litt med 9347158[/snapback] Beklager, men Oomkins får kosen. :< 9349186[/snapback] Kjipt å være oom om man faktisk får all kosen inni der da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nja, vet ikke om jeg ville si det. Du er jo formen, ikke inni den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå