2rst1 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har hatt en følelse at eg har muligheten til å kunne teleporterte meg ein anna plass. F.eks ein gong eg berre gjekk rundt her heime utenfor huset og det var kjedelig, også tenkte eg liksom "ka faen gjer eg her?" også følte eg at eg hadde muligheten til å teleportere meg ein anna plass. Har hatt denne følelsen bare en gang trur eg og den varer bare et sekund. Etterpå får eg sånn tanke "ka faen er galt med meg? " Veit ikkje om det kjem av wowspilling, men har aldri kjent det sånn før eg begynte med wow og eg speler ikkje så veldig masse Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Når du som meg VET at du har spilt for mye men må gjennom umennskelige pinsler for og kvitte deg med accounten! Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Var på LAN så skulle vi kjøre å kjøpe kebab. 5 stykk satt i bilen så sa jeg; "Convert til raid da, ellers kommer jeg ikke inn" Var bare på kødd men. Hehe :!: Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 var på lan fra fredag til lørdag...vi bare satt der å spilte wow, så var tiden for å stikke hjem, da fant jeg ut at vi hadde spilt for mye wow Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 vel, dette er ikke meg som har sagt, men naboen min. Han våkna en tidlig mandags morgen da faren ristet i han. Han lå halv døsig i senga og ropte :"PAPPA! du healer som en pala" Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kanskje det er et tegn på overdreven wow når man tenker på hva lvl noen er, og ikke alder.. Når jeg begynte med wow, flirte jeg alltid når jeg så en sau RL. Og det gjør jeg fremdeles. Når jeg skriver mailer til venner og kolleger, så sniker det seg en KEK inn av og til. bruker wow forkortelser når jeg snakker til kona. Å faktisk sette seg ned å prøve å lære Orc språket til Tolkien Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hunter er best! Har selv Tauren Hunter i lvl 31, burde vel oppdatere signaturen snart nå? 8530147[/snapback] gz - Når du vil ha musa over langrennsløperne på Tven for å se hvem det er Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) - Når du vil ha musa over langrennsløperne på Tven for å se hvem det er Det hadde i grunnen vært ganske kult Endret 7. mai 2007 av vetle Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Skulle akkurat til å skrive en sms og skulle finne nummeret i adresseboka. Søkte på navnet han bruker i WoW. Endret 7. mai 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Skulle akkurat til å skrive en sms og skulle finne nummeret i adresseboka. Søkte på navnet han bruker i WoW. 8557364[/snapback] Jeg måtte flire når jeg leste den. Så igjennom adresselista på mobilen, og jammen hadde det ikke sneket seg inn opptil flere wow-char names. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Satt her om dagen å så på en film. Da det kom en scene fra en togstasjon med veldig mye folk på tenkte jeg "Multishot!" og lette etter v-knappen (bruker keybindings). Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Skulle akkurat til å skrive en sms og skulle finne nummeret i adresseboka. Søkte på navnet han bruker i WoW. 8557364[/snapback] Jeg måtte flire når jeg leste den. Så igjennom adresselista på mobilen, og jammen hadde det ikke sneket seg inn opptil flere wow-char names. 8558263[/snapback] Hmm, lurer på om jeg skal mystifisere telefonboka mi Alle har jo kjedelige navns om Knutsen, Erik. Mye fetere når DRAGONKILLAR ringer istedet (fett nick forresten! ) Lenke til kommentar
neris Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 hehe jeg sto på jobb og det var noen som skulle ha seg biffsnadder. vi var fri for ingrediensene, og jeg måtte beklage for kunden at jeg kunne ikke lage biffsnadder for vi er fri for mats ^^ litt i en egen verden her kanskje... også var jeg i slosskamp her om dagen, og der og da ønska jeg at jeg hadde battleshout og litt mere rage, samt vanish Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 haha, gikk dårlig den kampen Han i det siste konstant trykket C på tastaturen mens eg jobber i word, kommer av at eg alltid ser på gearet når eg kjeder meg ^^ Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 haha, gikk dårlig den kampen Han i det siste konstant trykket C på tastaturen mens eg jobber i word, kommer av at eg alltid ser på gearet når eg kjeder meg ^^ 8590982[/snapback] selvdigger Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 haha, gikk dårlig den kampen Han i det siste konstant trykket C på tastaturen mens eg jobber i word, kommer av at eg alltid ser på gearet når eg kjeder meg ^^ 8590982[/snapback] selvdigger 8594627[/snapback] Hehe, jaggu Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg savner hearthstone, rett og slett. Dette da spesielt når jeg er på familiemiddager, treff og alt sånt langt unna. Blir sliten når jeg tenker på tilbakeveien. -_- Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Modern sier lett sarkastisk under kampen ikveld, "huh, er det elleve spillere på hvert lag?" Jeg klarte å holde meg, men svarte nesten, "Ja, det er nytt i den patchen" Lenke til kommentar
rezko Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg var på eit badesenter og bada, så syntes jeg det var kjedelig.. Da kom broren min å sa: skal vi stikke? Jeg begynte da og HSe :S er det mulig, jeg blei så flau! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå