Netforce Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 når du hyler ut "OMG NUB" til alle på pubben.... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Får håpe det var etter noen øl. Er unnskyldt da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når du bytter sex mot 5000g... 8413793[/snapback] Du har spilt for mye WoW når du må ut med 5000 gull for i det here tatt få sex Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Når går ut med en forumtråd om å bytte sex mot 5000g og ender opp med et forhold ut av "byttehandelen" Lenke til kommentar
Halfedge Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Var på Rema i går. De lange frysediskene har striper med en velkjent blåfarge. Tenkte med en gang Blue item med frostresistance Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 .. du har 375 i fisking. (fikk det akkurat nå) Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 at du kjøper tøy for å lvle crafting eller hvis du ikke gjør noen bevegelser uten emotes ;P Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kjedelig å drømme at du farmer. Og når du står opp så har du ikke farma noe. Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) .............. Endret 27. mai 2007 av sKILL Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Når du planlegger ambushing av fjortisfyllikken foran deg på bussen. Lenke til kommentar
Tha_MullE Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Har prøvd og snike meg forbi alt. Sikkert fordi jeg er roguexD Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Spurte en venn av meg (han spiller mage) om han kunne lage litt vann til meg (i RL). Han så litt rart på meg da Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 I forrige uke så jeg en måke som kom svevende ganske fort over taket der jeg og de jeg bor med satt og sola oss. Ingen av de spilte WoW, men jeg tenkte med en gang "jøss, epic flying mount", og speida etter nicket på måka i et halvt sekund. Herregud Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) I forrige uke så jeg en måke som kom svevende ganske fort over taket der jeg og de jeg bor med satt og sola oss. Ingen av de spilte WoW, men jeg tenkte med en gang "jøss, epic flying mount", og speida etter nicket på måka i et halvt sekund. Herregud 8524463[/snapback] Hehe, den der likte jeg! Fikk selv telefon fra en kompis natt til 1.Mai som hadde blitt kastet ut fra en fest grunnet litt dårlig oppførsel. Han ville ha summon siden han hadde lagt fra seg Mounten sin i banken før han dro. Edit: Jeg vet egentlig ikke hvor han får dette med Summon ifra heller, jeg spiller da Rogue.. Endret 2. mai 2007 av Dewd Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Edit: Jeg vet egentlig ikke hvor han får dette med Summon ifra heller, jeg spiller da Rogue.. Kanskje han trudde du han en sånn summoning stone utenfor huset ditt? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 I forrige uke så jeg en måke som kom svevende ganske fort over taket der jeg og de jeg bor med satt og sola oss. Ingen av de spilte WoW, men jeg tenkte med en gang "jøss, epic flying mount", og speida etter nicket på måka i et halvt sekund. Herregud 8524463[/snapback] Det er en druid ffs Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Idag, på jobben så var det noen som sa et eller anna nr: 73 16. Første eg tenkte var cords. Lenke til kommentar
Hackerboy Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hunter er best! Har selv Tauren Hunter i lvl 31, burde vel oppdatere signaturen snart nå? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Du vet du har spilt for mye WoW når Hunter er best? Kunne ikke sagt det bedre selv. P.S. Å lese topic før du skriver et inlegg er ikke så dumt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det virker som måker forfølger meg! De ganker meg Fikk ikke helt gode tanker da de fløy over meg etter jeg hadde drukket en del! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå