Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når gearet på roguen din begynner å matche:

dtaxkw6.th.jpg

7924196[/snapback]

Haha, er det du som er fra Draco der? Spiller selv i OiC, you nemesis guild;)

Gratz med matchinga, btw:P

7924642[/snapback]

nah , jeg er i Abominations.. han andre er bare en fast rogue som er med i party vi har for å farme dungeon set 3 :S

Lenke til kommentar
Jeg vet i alle fall at jeg har spilt for mye når jeg forsatt er med i heftige diskusjoner hvor jeg forsvarer wow, til tross for at jeg har sluttet.

WoW er jo faktisk et av de beste spillene som har blitt laget imo

7945570[/snapback]

Kanskje det er de som angriper WoW som har spilt for mye?

Min erfaring (fra folk jeg har pratet med og disse jevnlige "OMG WOW SUGR"- posterne her på forumet) tilsier at de som angriper WoW enten er ansatt i konkurrerende firma eller har spilt for mye (så mye at de må slutte pga familie/venner/andre sosiale grunner) ...

Lenke til kommentar
Jeg vet i alle fall at jeg har spilt for mye når jeg forsatt er med i heftige diskusjoner hvor jeg forsvarer wow, til tross for at jeg har sluttet.

WoW er jo faktisk et av de beste spillene som har blitt laget imo

7945570[/snapback]

Kanskje det er de som angriper WoW som har spilt for mye?

Min erfaring (fra folk jeg har pratet med og disse jevnlige "OMG WOW SUGR"- posterne her på forumet) tilsier at de som angriper WoW enten er ansatt i konkurrerende firma eller har spilt for mye (så mye at de må slutte pga familie/venner/andre sosiale grunner) ...

7945602[/snapback]

de som skriver omg wow suger er for det meste snørrunger som ikke for lov av foreldrene sine å spille det pga det koster penger å spille ;D

Lenke til kommentar

Du vet du har spilt for mye WoW...

#1 når du pakker gymbagen og lurer på om du får plass til både skoene og treningsbuksa, siden dette bare er en 6-slots bag.

#2 når du på slutten av hytteturen med familien lurer på hvor mye rested XP du tjente totalt med å sitte inne mens de andre lekte ute.

#3 når du angriper frosker, kaniner og rådyr, og ikke kan begripe hvorfor de ikke dør etter bare et knyttneveslag. Dette er jo level 1 critters.

#4 når det første du tenker når oldefaren din dør, er hva slags loot han dropper.

#5 når du ser opp på månen en kald vinterkveld, og tenker at det der er Outlands.

#7 når du begynner å fikle med hendene hver gang du går ut av hus og bygninger for å få frem mounten.

#8 når du etter en lang dag på jobb leter i lommene etter en Heartstone, for å unngå å bruke pengene på å fly hjem med gryphon-ride.

#9 når du i banken tar av deg klokka, gifteringen og brillene, og lurer på hvor mye det koster for ekstra bagslots.

#10 når du hver gang du ser et gult spørsmålstegn automatisk lurer på hvilke quest rewards som venter denne gangen.

#11 når du hver gang du og kjæresten skal ha sex, passer på at hun har nok bagspace for å kle av seg.

:)

Lenke til kommentar
noe lignende Neautiful sin.

du vet du har spillt for mye wow når du lurer på hvor mye drop rate buksene te dama di har  :roll:

7994441[/snapback]

på en god dag og bruker cooldowns og timere så må jeg si 70% hvis jeg bestemmer meg for å farme for de :)

*sure tingen er at dama leser dette forumet... *krysse fingrene* la oss håpe hu ikke leser dette inlegget...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
skummelt

3953652[/snapback]

Gjør deg klar du, har hatt masse drømmer om dette

min første var at jeg var på shammyen min og grinda mobs i azhara, problemet var at ingen av oss mista hp, så jeg var stuck der i 2 timer eller lignende

drømte at jeg skulle grinde til rank 13 ved å sparke huet av en jeg kjenner gjentatte ganger, (dette foregikk på majorstua tbane stasjon) etter en stund nådde jeg rank 13 og iseted for en tbane kom det en lavtflygende zeppelin

drømte at jeg var i AV og at min searing totem alltid traff en liten kid i øyet

Drømte en gang at en mage ganka hunteren min over og over igjen, når jeg våkna opp var jeg forbanna

noen venner av meg chillan, da den ene tokk et brød jeg hadde kjøpt og slo meg i hodet med den, etter fulgte det en samtale om hva attackspeeden på et brød var

Skulle ned på shell her om dagen, og tenkte automatisk at jeg burde skaffe meg en gruppe til instanced, Doh

en på skolen min hadde blitt slått til med en glassflaske, Senere på dagen kom en dude som spiller rogue og spurte hvem som farta rundt med barman shanker :!:

Endret av Erikdyrr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...