Killer_DT Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Husker at jeg sto og venta på bussen, så tenkte jeg at jeg skulle selecte en av bilene og assiste den for og se om den hadde bussen som sitt target. 7825608[/snapback] Ja mind vision hadde vært dritfett irl. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Farsigth IRL hadde vært über, eller en screen shot funksjon Lenke til kommentar
Solid Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 ...en screen shot funksjon 7919569[/snapback] Hørt om denne nyvinningen kalt kamera? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) når gearet på roguen din begynner å matche: Endret 12. februar 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) når gearet på roguen din begynner å matche: 7924196[/snapback] Haha, er det du som er fra Draco der? Spiller selv i OiC, you nemesis guild;) Gratz med matchinga, btw:P Endret 12. februar 2007 av Simma89 Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 når gearet på roguen din begynner å matche: 7924196[/snapback] Haha, er det du som er fra Draco der? Spiller selv i OiC, you nemesis guild;) Gratz med matchinga, btw:P 7924642[/snapback] nah , jeg er i Abominations.. han andre er bare en fast rogue som er med i party vi har for å farme dungeon set 3 :S Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg vet i alle fall at jeg har spilt for mye når jeg forsatt er med i heftige diskusjoner hvor jeg forsvarer wow, til tross for at jeg har sluttet. WoW er jo faktisk et av de beste spillene som har blitt laget imo Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg vet i alle fall at jeg har spilt for mye når jeg forsatt er med i heftige diskusjoner hvor jeg forsvarer wow, til tross for at jeg har sluttet. WoW er jo faktisk et av de beste spillene som har blitt laget imo 7945570[/snapback] Kanskje det er de som angriper WoW som har spilt for mye? Min erfaring (fra folk jeg har pratet med og disse jevnlige "OMG WOW SUGR"- posterne her på forumet) tilsier at de som angriper WoW enten er ansatt i konkurrerende firma eller har spilt for mye (så mye at de må slutte pga familie/venner/andre sosiale grunner) ... Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 De to siste postene her er vel litt på kanten og kanskje litt over... Forsiktig nå... Hold dere til topic! Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 når moren din blir din flying mount Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Du vet du har vært forlenge i militæret når du driver å marsjerer alene for deg selv hjemme, selv om du har dimmet Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hva har det med WoW å gjøre? Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg vet i alle fall at jeg har spilt for mye når jeg forsatt er med i heftige diskusjoner hvor jeg forsvarer wow, til tross for at jeg har sluttet. WoW er jo faktisk et av de beste spillene som har blitt laget imo 7945570[/snapback] Kanskje det er de som angriper WoW som har spilt for mye? Min erfaring (fra folk jeg har pratet med og disse jevnlige "OMG WOW SUGR"- posterne her på forumet) tilsier at de som angriper WoW enten er ansatt i konkurrerende firma eller har spilt for mye (så mye at de må slutte pga familie/venner/andre sosiale grunner) ... 7945602[/snapback] de som skriver omg wow suger er for det meste snørrunger som ikke for lov av foreldrene sine å spille det pga det koster penger å spille ;D Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Du vet du har spilt for mye WoW... #1 når du pakker gymbagen og lurer på om du får plass til både skoene og treningsbuksa, siden dette bare er en 6-slots bag. #2 når du på slutten av hytteturen med familien lurer på hvor mye rested XP du tjente totalt med å sitte inne mens de andre lekte ute. #3 når du angriper frosker, kaniner og rådyr, og ikke kan begripe hvorfor de ikke dør etter bare et knyttneveslag. Dette er jo level 1 critters. #4 når det første du tenker når oldefaren din dør, er hva slags loot han dropper. #5 når du ser opp på månen en kald vinterkveld, og tenker at det der er Outlands. #7 når du begynner å fikle med hendene hver gang du går ut av hus og bygninger for å få frem mounten. #8 når du etter en lang dag på jobb leter i lommene etter en Heartstone, for å unngå å bruke pengene på å fly hjem med gryphon-ride. #9 når du i banken tar av deg klokka, gifteringen og brillene, og lurer på hvor mye det koster for ekstra bagslots. #10 når du hver gang du ser et gult spørsmålstegn automatisk lurer på hvilke quest rewards som venter denne gangen. #11 når du hver gang du og kjæresten skal ha sex, passer på at hun har nok bagspace for å kle av seg. Lenke til kommentar
raamoz Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 noe lignende Neautiful sin. du vet du har spillt for mye wow når du lurer på hvor mye drop rate buksene te dama di har Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 i dag så jeg en film om en superhero dude som hadde superkrefter, men han kunne bare bruke de med 12 timers mellomrom da tenkte jeg fyttikatta han hadde lang cooldown på den spelln! Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Var i 70-årsjubileum et par dager etter TBC hadde kommet ut... "Har han gått opp i lvl så fort?" Drømte forresten at jeg grindet en hel natt også... Kjedelig å grinde 30-35 og våkne uten å ha egentlig gjort det... Endret 22. februar 2007 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) noe lignende Neautiful sin.du vet du har spillt for mye wow når du lurer på hvor mye drop rate buksene te dama di har 7994441[/snapback] på en god dag og bruker cooldowns og timere så må jeg si 70% hvis jeg bestemmer meg for å farme for de *sure tingen er at dama leser dette forumet... *krysse fingrene* la oss håpe hu ikke leser dette inlegget... Endret 22. februar 2007 av Darkey Lenke til kommentar
Erikdyrr Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) skummelt 3953652[/snapback] Gjør deg klar du, har hatt masse drømmer om dette min første var at jeg var på shammyen min og grinda mobs i azhara, problemet var at ingen av oss mista hp, så jeg var stuck der i 2 timer eller lignende drømte at jeg skulle grinde til rank 13 ved å sparke huet av en jeg kjenner gjentatte ganger, (dette foregikk på majorstua tbane stasjon) etter en stund nådde jeg rank 13 og iseted for en tbane kom det en lavtflygende zeppelin drømte at jeg var i AV og at min searing totem alltid traff en liten kid i øyet Drømte en gang at en mage ganka hunteren min over og over igjen, når jeg våkna opp var jeg forbanna noen venner av meg chillan, da den ene tokk et brød jeg hadde kjøpt og slo meg i hodet med den, etter fulgte det en samtale om hva attackspeeden på et brød var Skulle ned på shell her om dagen, og tenkte automatisk at jeg burde skaffe meg en gruppe til instanced, Doh en på skolen min hadde blitt slått til med en glassflaske, Senere på dagen kom en dude som spiller rogue og spurte hvem som farta rundt med barman shanker :!: Endret 22. februar 2007 av Erikdyrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå