Arinomi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 , og en gang i fylla ringte jeg noen kompiser og spurte om summon:< 7453358[/snapback] HEHEHE, den der kommer eg garanter til å bruke når jeg er i full blackout fylla. Personlig har jeg ikke spillt wow på 8 uker, begynte å stryke i 3MX og 3FY... Så plutselig, natt til tirsdag denne uken så drømte jeg at jeg hadde scrolling combat text på meg selv.Satan så mye aktivitet det kom i SCT når jeg mottok håndjobb fra Summer i O.C. 7456257[/snapback] Jaha? 164 (Summer) 289 (Summer) 1006 (Summer) 2066 [3234] (Summer) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Har sittet 4 timer i BWL, er drit trøtt så jeg går å legger meg. Etter en times tid våkner jeg av at jeg er tørr i munnen og tenker "Hmm, men vi har jo en mage i gruppa" Så går det opp for meg hvor jeg er. Endret 8. desember 2006 av Zenzen Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du har spilt for mye WoW når du... ...går rundt og dreper sauer for å få råd til ny bil. ...ser et "?" over læreren din når du skal levere en oppgave. ...stadig ser bak deg mens du går tur, i tilfelle det er rogue der. Eller rett og slett når du blir (ble er vel mer riktig i forhold til patchen) rank 14. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du har spilt for mye WoW når du... - Dropper venner for å spille mer - Dropper skolen for å få mer tid til å spille - Dropper kjæresten for å spille Syntes synd på de som har det sånn (: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du har spilt for mye WoW når du... - Dropper venner for å spille mer - Dropper skolen for å få mer tid til å spille - Dropper kjæresten for å spille Syntes synd på de som har det sånn (: 7456920[/snapback] Ikke mange som er sånn da........... Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 I de dager jeg faktisk spilte wow: Jeg var på flyplassen, hadde nettopp kommet fra nord norge. Jeg hadde vært med søskenbarne mitt der oppe, og det ble mye røyking, festing, og lite soving så jeg var ikke i så god form Det var meininga at jeg skulle gå gjennom hele terminalen og ut på parkeringsplassen, men så tenkte jeg: "Nei faan, jeg HS'er ass" også stakk jeg handa i lommen etter noe :S Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Når du tror livet begynner når du er 60. Natta folkens. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Når du tror livet begynner når du er 60. Natta folkens. 7668761[/snapback] Ding! 60... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Lette etter tab irl en gang for å se "stats" på forskjellige folk rundt meg. Fikk en veldig flau følelse etter det. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hvordan "prøver dere å presse m i butikken for å få oversikt" har dere med et tastatur i butikken? laptop med wow og 3g kort? nærmeste jeg har kommet er vel når kjentfolk jeg jenner som speller wow har noe nytt IRL, så spør jeg hva slags stats det er på det, det er geek nok for meg. naboen min har epic regulering btw, 20str og 5% critschanse Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Beste må vel være nå du går bort til noen du ikke kjenner så gotd eller ha snakket med dem ein stund så popper det ut: Hvor mange lvl er du i? Skal jo være år da like morsomt kvar gong Og drømme om Aimed-shot critts 5`000`000 :!: Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Når det eneste du snakker om er det spillet, og alle vennene dine begynner å merke at du spilller for mye. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Vi spilte fotballkamp i går, da vi ledet 2-0 tenkte jeg.. "en til, kom igjen, en til" 7454802[/snapback] LoL, en av de beste hittil imo Lenke til kommentar
Namek Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Når du blander år og lvl.... "Da jeg var lvl 12 så....." Lenke til kommentar
Veta Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vel.. jeg dreit meg ut i engelsk-timen da, for vi diskuterte slike "konflikter" i teksta da, og vi skulle diskutere om konflikten i teksta handlet om; "person against person", "person against Environment" eller "person against self". Svaret mitt ble jo da: Player vs. Player Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 ... Når man ligger 20 over fartsgrensa og håper politiet ikke aggroer deg Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 du veit du har spilt for mye WoW når du tar shift-click på folk for å ta whois (på IRC) Crispin )) lille broren min skulle si venstre hand og sa offhand Lenke til kommentar
knux Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Bump! Vil se fler inlegg! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Når læreren står å masser framme ved tavlen og du bare tenker "OMG stop spamming - where is the ignore list" Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Holdt på i Karazhan igår...og en i raidet sa vi skulle si hei til kammeraten som stod å så på...tok meg selv i å vinke til pc-skjermen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå