Gå til innhold

Du vet du har spilt for mye WoW når....

Anbefalte innlegg

:hrm:, og en gang i fylla ringte jeg noen kompiser og spurte om summon:<

7453358[/snapback]

HEHEHE, den der kommer eg garanter til å bruke når jeg er i full blackout fylla.

Personlig har jeg ikke spillt wow på 8 uker, begynte å stryke i 3MX og 3FY...

Så plutselig, natt til tirsdag denne uken så drømte jeg at jeg hadde scrolling combat text på meg selv.Satan så mye aktivitet det kom i SCT når jeg mottok håndjobb fra Summer i O.C.

7456257[/snapback]

Jaha?

164 (Summer)

289 (Summer)

1006 (Summer)

2066 [3234] (Summer)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sittet 4 timer i BWL, er drit trøtt så jeg går å legger meg. Etter en times tid våkner jeg av at jeg er tørr i munnen og tenker "Hmm, men vi har jo en mage i gruppa" Så går det opp for meg hvor jeg er.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

Du har spilt for mye WoW når du...

...går rundt og dreper sauer for å få råd til ny bil.

...ser et "?" over læreren din når du skal levere en oppgave.

...stadig ser bak deg mens du går tur, i tilfelle det er rogue der.

Eller rett og slett når du blir (ble er vel mer riktig i forhold til patchen) rank 14.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I de dager jeg faktisk spilte wow:

Jeg var på flyplassen, hadde nettopp kommet fra nord norge. Jeg hadde vært med søskenbarne mitt der oppe, og det ble mye røyking, festing, og lite soving så jeg var ikke i så god form :p

Det var meininga at jeg skulle gå gjennom hele terminalen og ut på parkeringsplassen, men så tenkte jeg: "Nei faan, jeg HS'er ass" også stakk jeg handa i lommen etter noe :S

Lenke til kommentar

hvordan "prøver dere å presse m i butikken for å få oversikt" har dere med et tastatur i butikken? laptop med wow og 3g kort?

nærmeste jeg har kommet er vel når kjentfolk jeg jenner som speller wow har noe nytt IRL, så spør jeg hva slags stats det er på det, det er geek nok for meg.

naboen min har epic regulering btw, 20str og 5% critschanse

Lenke til kommentar

Beste må vel være nå du går bort til noen du ikke kjenner så gotd eller ha snakket med dem ein stund så popper det ut: Hvor mange lvl er du i?

:blush:

Skal jo være år da :) like morsomt kvar gong :cool:

Og drømme om Aimed-shot critts :love: 5`000`000 :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel.. jeg dreit meg ut i engelsk-timen da, for vi diskuterte slike "konflikter" i teksta da, og vi skulle diskutere om konflikten i teksta handlet om; "person against person", "person against Environment" eller "person against self".

Svaret mitt ble jo da: Player vs. Player

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...