Cannabiskopen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg driver konstant å trykker "Num Lock" I CS for å få autorun... 7092719[/snapback] Ja, døds irriterende, gjør alltid samma feilen. Lenke til kommentar
Horg Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Hadde en liten periode hvor jeg ofte hørte den lyden som kommer når du dinger. Sitter liksom å chiller så plutselig "diiiing". Gikk nå heldigvis over. Endret 20. oktober 2006 av Horg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hadde en liten periode hvor jeg ofte hørte den lyden som kommer når du dinger. Sitter liksom å chiller så plutselig "diiiing". Gikk nå heldigvis over. 7110521[/snapback] Hahah, ser det for meg. ^^ Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Hehehe drømmte at jeg kunne kaste ShadowBolt's med ræva =O Og at jeg kunne Spytte FireBolt's;P Og når jeg Banna så kasta jeg forbandelser;P hehe må ha noe med at jeg satt oppe til 5på natta for og gå opp lvl'n til 40=P Warlock=) Endret 20. oktober 2006 av GANTEN Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Drømte at jeg kunne dpse bra med min druid, men så våknet jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 /tar AssKicR /soothe Så, så... Det kommer, det kommer Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Drømte at jeg kunne dpse bra med min druid, men så våknet jeg 7117495[/snapback] hehe lvl på druiden ? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Drømte at jeg kunne dpse bra med min druid, men så våknet jeg 7117495[/snapback] hehe lvl på druiden ? 7118313[/snapback] 60 ( http://ctprofiles.net/3706846 ) gleder meg til TBC Endret 21. oktober 2006 av AssKicR Lenke til kommentar
Rumble Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) jeg halvsov litt i en engelsktime også plutselig så begynte jeg å trykke intenst på hotkeyen for autorun fordie jeg tenkte på/drømte at jeg ble ganka eller noe Endret 28. oktober 2006 av Rumble Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 husker en gang jeg hadde sotte oppe i rundt 23 timer og var på tur til butikken for og handle:P var trøtt som faen og en venn av meg kom og henta meg på en sierra å det gikk så sakte så glapp det ut av meg "skal du ikke kjøp deg Epic mount snart" Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 når dama vekker deg på marran og spørr deg om du kan ta oppvaska og du babler ut hvordan hu skal grinde i STV og hvilke mobs hu skal drepe og gir hu tips om guider på nettet om de forskjellige questene hu har i questloggen.. alt i halv søvne.. skjedde meg forje uke Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 /lol Mamma skulle vekke meg men da hadde eg vist sagt att: Eg kan ikkje stå opp enda, eg blir attacka :!: Også når eg var i syden sa eg til en kompis: i mårgå skal vi logge ut av hotellet Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg og ei dame la oss til å sove 5 om morran, 7 så ringer en kompis "kazzak!" "...hæ?" "kazzak, fort deg" "jaja, kommer, gad å så trøtt" reise meg opp og dama begynne å lure "kor du skal?" "drepe kazzak.." joda, drepte'n gjorde vi, men jeg så aldri den jenta igjen... Og, man veit man har spilt for mye, når man tror uka starter på onsdager. Kjenner endel som begynte å surre med det der. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg og ei dame la oss til å sove 5 om morran, 7 så ringer en kompis "kazzak!" "...hæ?" "kazzak, fort deg" "jaja, kommer, gad å så trøtt" reise meg opp og dama begynne å lure "kor du skal?" "drepe kazzak.." joda, drepte'n gjorde vi, men jeg så aldri den jenta igjen... Og, man veit man har spilt for mye, når man tror uka starter på onsdager. Kjenner endel som begynte å surre med det der. 7340578[/snapback] Hva faen? Du kunne jo sagt noe annet enn: "DREPE Kazzak" Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Skulle jo det! for ikke å nevne å prøve å forklare noe sånt med tanke på omstendighetene (full og så syyyykt trøtt) Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Jeg fant ut at jeg hadde spilt for mye..når jeg lurte på hva læreren ville droppet om hun hadde.."detti" ned trappen Men nei...Trashmob Endret 23. november 2006 av Rubymj Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg og ei dame la oss til å sove 5 om morran, 7 så ringer en kompis "kazzak!" "...hæ?" "kazzak, fort deg" "jaja, kommer, gad å så trøtt" reise meg opp og dama begynne å lure "kor du skal?" "drepe kazzak.." joda, drepte'n gjorde vi, men jeg så aldri den jenta igjen... Og, man veit man har spilt for mye, når man tror uka starter på onsdager. Kjenner endel som begynte å surre med det der. 7340578[/snapback] hehe konge ^^ var det verd det da ? Lenke til kommentar
FunkyMonk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det var en i min guild som sa han ikke kunne være med å raide en kveld, fordi han skulle grinde rep med sin girlfriend Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det var en i min guild som sa han ikke kunne være med å raide en kveld, fordi han skulle grinde rep med sin girlfriend 7342952[/snapback] hehe :!: Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 For meg, ja, fikk meg fel infused, for han som ringte, nei. Han fikk ikke eye of shadow. Dog fortjente han det ikke siden han enda ikke har skaffet meg ei søt jente, som han skylder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå