Shibiz Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Er paladin selv men. Jeg så en dude som falt i gangen så gikk jeg bort for å se om det var noe loot å ta :S Lenke til kommentar
Nikitta Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er så kos med en danske på forumet<3 Er det sant at dere ikke forstår hverandre? OnTopic: Spiste spaghetti i sted, og nå er jeg forbanna Well Fed. Men på tide å lese opp norsk skills til 300.. 6076499[/snapback] Min kæreste er norsk og vi forstår hinanden, selvom det sker at vi er nødt til at slå over i engelsk. Skriftligt er det meget lettere. 300 i norsk. Så er du jo Artisan Norwegian! Den anden dag stod jeg med min kæreste og ventede på bussen da en anden bus lavede en masse larm, for der var vist fejl på den. Vi snakkede om at det var ærgeligt at man ikke kunne gå i stealth IRL for så at bruge engineering for at fjerne den del som larmede, og bruge Sprint når man blev opdaget. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 En kompis så masse unger utafor som lekte og bråkte. Så sa han "God damn n00bs!"..tok ca. 2 sekunder så skjønte han hva han hadde sagt, og sa "Heh, tror jeg har spilt LITT mye rollespill" Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) En kompis så masse unger utafor som lekte og bråkte. Så sa han "God damn n00bs!"..tok ca. 2 sekunder så skjønte han hva han hadde sagt, og sa "Heh, tror jeg har spilt LITT mye rollespill" 6082437[/snapback] "rollespill"? trodde "god damn n00bs!" strakk seg til CS Endret 11. mai 2006 av h3nrik Lenke til kommentar
Izor Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg skjønner seriøst ikke hvordan det går an og bli så avhengig av et spill at du ikke klarer og skille mellom spill og virkelighet... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg skjønner seriøst ikke hvordan det går an og bli så avhengig av et spill at du ikke klarer og skille mellom spill og virkelighet... 6084114[/snapback] Jeg skjønner heller ikke hvordan det går an å ha tysk som morsmål. Det har med bakgrunn å gjøre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 - En dag da jeg gikk med en kompis ned til skolen, var for sene, og så sa han: Faan, nå kunne jeg trengt mounten min! Jeg skjønte jo ikke en dritt, pga. da visste jeg ikke hva wow var, hehe. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 hei, ny på forumet her jeg men til saken jeg og en kamerat laner, vi sitter oppe lenge, ganske lenge, når jeg sover så drømmer jeg at jeg fant den lvl 49 req epic staffen, og får masse gull for den, når jeg vokner da, så tenker jeg at nå har jeg flust med cash, så så skal jeg kjøpe masse nytt gear, men der var det ikke masse penger :S Lenke til kommentar
Instict Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) drømte inatt at jeg hadde en slags fløyte som summona en tier2shaman til å beskytte meg. Han kom med en flyvende mount, og den var så kjapp at han hang etter den etter sånn snor man bruker til å pakke presanger. Han sa et eller annet dritmorro når han ganka en nelf på veien til meg, eneste jeg husker at jeg våkna av at jeg lo. Og når det er bilkø har jeg tenkt til meg selv å sette på follow. ble sikkert mye rare setninger her, men klokka er mye så kek! Endret 22. mai 2006 av Instict Lenke til kommentar
Nikitta Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jeg skjønner seriøst ikke hvordan det går an og bli så avhengig av et spill at du ikke klarer og skille mellom spill og virkelighet... 6084114[/snapback] Det handler nok nærmere om at skifte modus, som hvis man eksempelvis har hoppet på en trampolin i flere timere og det lige tager lidt tid inden benene vænner sig til fast jord igen. Der er ingen problemer med at skelne mellem fantasi og virkelighed her. Det er vel lidt det samme når jeg efter at have arbejdet på et callcenter i et stykke tid, og sagt "Velkommen til supporten, du snakker med [navn]" flere gange om dagen, så skal man passe på at ikke komme til at sige det når man svarer sin egen telefon, privat. Eller mere som når jeg har læst en utroligt god bog, og jeg ser flere ting omkring mig som minder mig om noget i den bog. Flere ting får mig stadig til at tænke på Hitchhiker's selvom jeg godt ved at det er fiktion. Jeg kunne let komme med flere eksempler men det er samme princip, og intet at gøre til noget som er værre end det er. Der er jo også folk som bruger flere timer om dagen på andre hobbies uden at man kalder dem afhængige, men så snart det er et computerspil der er tale om, så blive folk straks bange og snakke om afhængighed. Paranoidt vås hvis du spøger mig. Inden computerspil fandtes til var det TV som folk var bange for, når det ikke var jazz eller ligefrem telefoner. The more things change, the more they stay the same Endret 26. mai 2006 av Nikitta Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Sant det, jobba i kundeservice på telenor mobil ca. et halvt år, der ble jeg vant til å si "Bare Hyggelig" når folk sa Takk for hjelpen e.l. Tok meg selv i å si "bare hyggelig" til alle som sa takk for hva som helst leeenge etterpå. F.eks. når jeg betalte varer i butikker, datt det ut "Bare hyggelig" når kassadama sa Takk. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Sant det, jobba i kundeservice på telenor mobil ca. et halvt år, der ble jeg vant til å si "Bare Hyggelig" når folk sa Takk for hjelpen e.l. Tok meg selv i å si "bare hyggelig" til alle som sa takk for hva som helst leeenge etterpå. F.eks. når jeg betalte varer i butikker, datt det ut "Bare hyggelig" når kassadama sa Takk. 6186265[/snapback] Og da har du spilt for mye WoW? ^^ Neida, men ontopic....nei, var egentlig bare offtopic der Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Mens jeg spillte trommer i dag, følte jeg at jeg måtte finne en critter å slå for å få opp battle shout, så jeg så meg til begge sider. Men det var ingen der. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Eneste jeg pleier å si i irl er " lol " som er en forferdelig stygg uvane. Ta for eks . Hvis en kamerat sier noe morsomt sier jeg lol isteden for å si hehe Endret 26. mai 2006 av andiss Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Pratet med en fra forumet i kveld, og han hadde drukket en del. Jeg fortalte at IRL navnet mitt er Odin (det er det faktisk), og kjent med norrøn mytologi som han er, spurte han hvordan mounten min ser ut.. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Du har spilt for my wow når: du er ute å går , åsså går du en lang omvei fordi du kan HSe deg hjem Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Spiller tennis, der har man poeng man får for å vinne turnering o.s.v, engang hadde det kommet ny ranking liste til tennis, og jeg spurte pappa om de hadde oppdatert DKP'en min Han hørte heldigvis ikke helt etter da... Endret 8. juni 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg tok meg en tur ut en kveld for å fiske ( hobbyen min). Dro ned til en brygge et stykke bortenfor der jeg bor. Der viste det seg at en vietnamere hadde et slektstreff. Og de fisket og grillet. Så bryggen var full og jeg måtte gå litt bortenfor (noe jeg ikke likte siden den bryggen var yndlingsplassen min) Når jeg endelig hadde funnet en dugelig plass tenkte jeg " zomg chinese farmers" Uansett ble det en vellykket kveld. 3 fisk Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 så da gikk du opp 3 i fishing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå