mr.Lunarion Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Når du tenker at du skal skulke timen... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Når det første du gjør når du kommer hjem fra byen er å finne deg en ZF-gruppe. God natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Når du ønsker det var flere kjærlighets-emotes i spillet sånn at du kan ha en god hyrdestund med dama uten å måtte skrive /me do that and this hele tida Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Når du ønsker det var flere kjærlighets-emotes i spillet sånn at du kan ha en god hyrdestund med dama uten å måtte skrive /me do that and this hele tida 5702931[/snapback] Jeg skulle ønske det Det hadde vært kjempekult Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Når det lukter brent gummi av Pc`en... Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Når det lukter brent gummi av Pc`en... 5703477[/snapback] ...jeg skal ikke spørre hvorfor.. - Når mora di prøver å vekke deg, roper du i sinne "ARGH; ER IKKE NO VITS I Å BRUKE FIRE BOLT NÅ, HAN HAR FOR MYE FIRE RES!!" true story Lenke til kommentar
Allakazam Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Trykker konsekvent på "Enter" før jeg chatter i MSN og Skype Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 trykker konsekvent "r" før jeg skriver på IRC og MSN ^^ Så de fleste beskjedene jeg skriver starter med r, og jeg har blitt så lei av å gå tilbake å fjerne r'en hele tiden at jeg etter hvert gir eff "rHei " Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Veit ikke om den har blitt sagt før: Når du tenker på lekser som quests med sugne rewards. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Veit ikke om den har blitt sagt før: Når du tenker på lekser som quests med sugne rewards. 5707992[/snapback] Derfor prøver jeg å luke ut leksene med dårlige rewards og lite xp.. Som f.eks. Norsken^^ Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Når jeg kom på badet i morges, det første jeg la merke til var en flaske med LANO som stod på benken. Dere har kanskje sett den nye versjonen "LANO gakk gakk"?, vel det første jeg leste var "LANO gank gank" Måtte ta meg sammen med det samme for å se at det sto gakk gakk ^^ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Mange fine opplevelser her, sanne eller usanne samme det artig lesing Men det er enda noen som tar det helt ut. Sjekk ut denne.... http://www.youtube.com/watch?v=yCCC9unFErM Lenke til kommentar
Pedersen2005 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 utrolig gode historier her, ler så tårene triller husker ikke helt om det var et eller to år siden jeg hadde LAN hjemme hos meg med 3 kompiser, spilte mye NM (NorwegianMafia) og tilslutt sovnet en av dem på gulvet etter 2døgn med gaming jeg sitter og ser på film mens jeg venter på tick så plutselig røyser han seg brått opp og skriker "SLANGE! SLANGE! SLANGE!" mens han holder fast i TP'n jeg lo så jeg ikke klarte og puste, var så UTROLIG morsomt Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Mange fine opplevelser her, sanne eller usanne samme det artig lesing Men det er enda noen som tar det helt ut. Sjekk ut denne.... http://www.youtube.com/watch?v=yCCC9unFErM 5720337[/snapback] Synes synd på fyren... Såå eid Endret 8. mars 2006 av UGK Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg viste en WoW film til en venn en gang. Da jeg skulle si han noe, trykket jeg automatisk på <Enter> før jeg sa det. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 lol dr3as. var hos Lunte igår, så kom det masse kids innom butikken og jeg tenkte bare "Fram med øksa, Horde Raid". men så chilla jeg`n, siden det var low lvl raid 3953290[/snapback] Hahahahaha Genialt, MrLeftfield! Kompis av meg spilte fotball. Da den ene spilleren på det andre laget lagde mål, skrek han ut: "Blizz, nerf han der!" :!: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 I dag våknet jeg og så på klokken og spurte fattern hvilken level han var i Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Når du drar i butikken for å kjøpe mana (sølvgrå boks som står mana på) hehe Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det blir så teit når folk poster så mye bullshit her. Sånn som Trevakt har gjort på denne siden. Blir bare dumt å poste pisspreik. Selfølgelig trykket du ikke "Enter" før du SA noe. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 DU har spillt for masse wow når du picklocker døra til jentegarderoben og prøver å stealthe in. Dermed basta og tannpasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå