mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 en gang som jeg datt ned de 3 siste trinnene i trappa og begynnte og blø litt på kneet prøvde jeg å trykke på hotkeyen for healig potion Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 gøy å lese ting oppover , men når jeg spiller til langt på natt / kl 4+ så drømmer når jeg sover jeg att jeg ikke klarer å heale folk i tide sånn att folk dør når vi er i party, ( er paladin ) har spillt en del ja... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Når jeg er alene og sånt, tenker jeg på hvordan jeg kan løse forskjellige quests osv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 jeg drømmer stadig at jeg springer rundt som priestessen min og drive by buffer folk... hvilket er merkelig ettersom jeg er hankjønn... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Seriøst, kom dere utendørs. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) hehe, morsomt Endret 4. april 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 spilte 11 timer i strekk for en stund tilbake, da forsnakket jeg meg og spurte mamma om jeg kunne "loote" kjøleskapet. hun skjønte ikke en dritt Lenke til kommentar
RoMaN Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg spiller WoW, men dere er syke :S Lo godt når jeg leste : "Jeg har (helt seriøst) hoppet ut av senga og prøvd å kaste frost nova. Jeg drømte at jeg ble jaga av en rogue." Keep it going dudes Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) To idoter begynnte å bråke med meg på fredag (var ute på byn). Vurderte situasjonen og kom frem til at de ikke kunne være noe høyere enn lvl 35 (er 38 selv), så jeg ganker dem ned i støvlene. nei, huff! 2,5 mnd igjen av skoleåret. kansje jeg burde legge vekk spillet til sommerferien begynner edit: var ganske full, ja! edit 2: Et par ganger i løpet av kvelden følte jeg at jeg danset som min 38 NE priest! hehe.. det var gøy Endret 4. april 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) har ikke drømt noe.. men spørte en kamerat om han skulle vere med på raid han så ganske rart på meg Endret 4. april 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Mye morsomt her må jeg få si Ser frem til dagen jeg selv kan komme med mine WoW in Real Life hendelser/drømmer [ Får ikke spillet før om 2 veker ] Endret 4. april 2005 av Dewd Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 jeg får ikke spilt før 15.april har spilt på 10 day pass men starter med samme karen når jeg kjøper spillet da.. samme lvl osv Lenke til kommentar
.V. Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Husker jeg gikk forbi et skap merket "Lintøy" og tenkte "phat loot!!!11111". Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg sitter på skolen å skal tegne kretskort, så trykker jeg på M for å få en bedre oversikt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Var nesten så jeg sa til læreren min at jeg ikke har råd til mount enda, da jeg kom for sent til skolen.. glad jeg klarte og holde meg, slik at klassen ikke kunne ledd meg ut Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg sto å raka løv i hagen å da så jeg på raka å tenkte: "hvorfor har ingen enchanta staffen min!?" Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Våknet og var helt i halvsøvne.. mobilen min blinker blått og gult.. så ble jeg liggende å tenke på hvilken enchantment som ga glow i to farger.. Har også gått å tenkt når jeghar lite penger at.. pss er jo bare å grinde litt Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Våknet og var helt i halvsøvne.. mobilen min blinker blått og gult.. så ble jeg liggende å tenke på hvilken enchantment som ga glow i to farger.. Har også gått å tenkt når jeghar lite penger at.. pss er jo bare å grinde litt lol dr3as. var hos Lunte igår, så kom det masse kids innom butikken og jeg tenkte bare "Fram med øksa, Horde Raid". men så chilla jeg`n, siden det var low lvl raid Lenke til kommentar
Intempestus Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hver gang jeg ser gryteklutene hjemme tenker jeg: Hey! Wool! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå