Xanitra Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 du hopper utfor ei bro for å gjenskape en scene fra spillet. http://www.dagbladet.no/kultur/2005/11/19/449863.html Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg sa følgende i mattetimen: Man finner krysspunktet på kalkulatoren med intercept...Det skulle være intersection. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du har handlet varer i butikken og spør om "slots" isteden for poser. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du har handlet varer i butikken og spør om "slots" isteden for poser. Den er bare søt da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 du tneker på mc når noen snakker om molter (bæret) skal ha den molten (yoghurt) Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jeg gikk langs gata, ikkesant, og så så jeg en fyr komme med bulldogbikkje. Jeg bare tenkte: "Balle, hvor er nærmeste graveyard" lololol. Ok. Jeg er ikke så fan av disse "WoWvitsene. Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Når du spør lærer'n : "Hva quest skal vi gjøre?" Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Du vet at du har spilt for mye WoW når du ikke klarer å sovne fordi en hunter ninjaloota Shadowcraft Boots'a dine... 4494672[/snapback] Personlige erfaringer tipper jeg Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Jobba på prix før, satte inn Jif refill (blå væske) og lurte på om det var major eller greater .... Eller hva med å være langvarig forbanna over at en paladin fikk lov å claime azuresong mageblade, første gang det dropper? Lenke til kommentar
exmx Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 ...når din mor begynner å snakke orcish Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 lå i senge og gadd ikke stå opp.. så roper mamma ned du må stå opp jeg sier: vent litt skal bare bli ferdig med molten core så sovnet jeg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Satt på kateteret til læreren (noe vi ikke har lov til) i friminuttet, så kommer en annen lærer og har inspeksjon og jeg ser at hun kommer. "faen! Patrol!!" tenkte jeg Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Morsomme historier! Men har en jeg også... En kompis av meg fortalte denne historien til meg og han tenkte slik: Jeg var nede hos vendor og skulle kjøpe meg litt julebrus, jeg hadde betalt og skulle til å gå, men da var det faen meg en random som prøvde å ninjaloote brusa mi, så jeg kontakta GM og fikk den tilbake. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) ..når du går i gater du ikke har vært tidligere, og det første du tenker på er å trykke "m". ...og når du er ferdig på jobb, og tenker at nå er det jammen på tide å HS-e hjem til SW. Det mest skremmende eksempelet fikk jeg av en Paladin jeg tilbrakte et par timer sammen med i Darkshore: "Når jeg gikk hjem i går passerte jeg en flokk kyr, og det første som slo meg var at jeg skulle grinde dem og flå dem - for å levle i skinning." Edit: Litt OT, men "ninjalooting" er det desidert tøffeste ordet jeg vet om. Endret 23. november 2005 av Mafo Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg hadde spillt WOW så eeeeeeevig lenge en dag, åså plutselig fant jeg på å slå på bf2, da holdt jeg inne venstre museknapp når jeg skulle gå og styre retningen, og hoyre musknapp når jeg skulle sikte hehe og masse slink, satte også på autowalken (som selvfølgelig ikke funka) Lenke til kommentar
Toa Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Du vet du har spilt for mye WoW når du finner ut at ingen lenger gidder å ringe til deg, sende deg meldinger, invitere deg på fester eller på byen, besøke deg, eller i det hele tatt å ta kontakt med deg. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Du vet du har spilt for mye WoW når du finner ut at ingen lenger gidder å ringe til deg, sende deg meldinger, invitere deg på fester eller på byen, besøke deg, eller i det hele tatt å ta kontakt med deg. 5195750[/snapback] ..eller ser ut som på avataren din? Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 du tror "taxi" kan fly Lenke til kommentar
Gene Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 En venn av meg hadde en drøm om at DOTen på moonfire varte i 18 sekund istede for 12 Det er rimelig sykt spør du meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 En venn av meg hadde en drøm om at DOTen på moonfire varte i 18 sekund istede for 12 Det er rimelig sykt spør du meg 5196629[/snapback] Hadde vært litt moro da ^^ Ikke at jeg er så stor fan av moonfire, jeg kjører som oftest feral, eller healer når det trengs (Ingenting som å heale med full feral-build og feral-gear ^^) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå