Datasmurf Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg bruker helt uten videre å sette lvl foran alle tall når jeg sier noe Eks. klokka er lvl 4, jeg åt lvl 2 pølser til frokost det står lvl 8 glass på bordet, og under ligger det lvl 9 tomme flasker Det skjer helt uten videre, helt uten at jeg tenker over det. Gjerne etter 6-7 timer med WoW. Venna mine skjønner ikke bæret. Av andre ting, har jeg veldig "virkelighetstroe" drømmer om WoW. Har hatt i ei uke nå, mamma sa det var feberfantasier, men jeg vet ikke jeg... Natt til onsdag var for jævlig, siden jeg nettopp hadde fått oppdatert alle addon'ene mine, og drømte at patch 1.9.02 plutselig kom fra ingensteds, og alle addon'ene mine fortsatt var 1.6.1! Våkna helt svett i ansiktet og veldig redd/opphissa/forvirra. Interessante greier. Ellers så hopper jeg gjennom Azeroth som en frostelf:P Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Opp igjen. Spilte Fifa med en kompis her om dagen, og på "Total Shots" stod det 15 og 10. Da tenkte jeg automatisk på Tooth of Garr Ganske sykt eller hva? Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ærlig talt folkens! Det her grenser jo over til vrangforestillinger. Hvis det er sånn som dere beskriver: Søk hjelp! Det skal jeg gjøre.. Plages vanvittig av at mer og mer av livet mitt, tankene mine dreier seg rundt Azeroth, the horde and the alliance osv.. Drømmene mine er preget av WoW.. Thnx and regards.. "The guy with no ironi" Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg kan ikke gå noen steder uten å automatisk sammenligne med wow, Gikk til byen her om dagen og klarte ikke å ungå å tenkte på å resurecte når jeg gikk forbi kirke gården. Lengre borti gata står det en Minne stein fra krigen eller no, jeg tenkte meeting stone. Drømmer også en del wow. Syke greier... Og jeg fikk lyst å Fire Blaste lvl 1 Endene i parken Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Når jeg ser en Dverg ute kan jeg ikke unngå og si inni meg, Dæven sjekk den Gnomen Endret 25. oktober 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Regner med de fleste noen gang har sett folk skli bortover bakken i wow uten å bevege beina (bug). Så en fyr kjøre forbi meg på rulleskøyter for en liten stund siden (irl ;P), jeg tenkte helt automatisk, "faen, kan de ikke få fiksa den buggen snart". Lenke til kommentar
Dario Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du har spilt for mye WoW når du gjør som denne karen: http://massdestraction.com/1143-Seen_a_rea...e_rpg_game.html Dette er hysterisk! Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Når folk bøyer seg ned for å knytte skolissene og du tenker... "omg, loot lag" Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du har spilt for mye WoW når du gjør som denne karen: http://massdestraction.com/1143-Seen_a_rea...e_rpg_game.html Dette er hysterisk! 5065381[/snapback] Det der var ganske så sjukt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du har spilt for mye WoW når du gjør som denne karen: http://massdestraction.com/1143-Seen_a_rea...e_rpg_game.html Dette er hysterisk! 5065381[/snapback] OMG! Så absolutt :| Det var jo bare sjukt! Og skremmende... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du har spilt for mye WoW når du gjør som denne karen: http://massdestraction.com/1143-Seen_a_rea...e_rpg_game.html Dette er hysterisk! 5065381[/snapback] OMG! Så absolutt :| Det var jo bare sjukt! Og skremmende... 5066319[/snapback] Eh, virka veldig som en slags sketsj liksom (politiet skyter jo ikke en feit gris i rustning, da han er easy å ta igjen), men jævlig artig var det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Du har spilt for mye WoW når du gjør som denne karen: http://massdestraction.com/1143-Seen_a_rea...e_rpg_game.html Dette er hysterisk! 5065381[/snapback] OMG! Så absolutt :| Det var jo bare sjukt! Og skremmende... 5066319[/snapback] Eh, virka veldig som en slags sketsj liksom (politiet skyter jo ikke en feit gris i rustning, da han er easy å ta igjen), men jævlig artig var det 5066434[/snapback] Husk at det er USA. De er ikke rette borti der. Du vet aldri hva purken borti der kan gjøre Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 ...har endt opp med å tenke på engelsk og snakke engelsk lavt til meg sjøl etter en lang omgang med WoW og ventrilo Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) SERIØST, skjønte dere ikke at http://massdestraction.com/1143-Seen_a_rea...e_rpg_game.html var kødd? OOMMGGG Edit : Må bare si det et par ganger til.. OMGGGOM GGGG G 1. Han der spiller i kongen av queens 2. Skyter duden for TV osv? Ehhmm jaa... 3. Om dere ikke ser at det der er skuespill, ja.. Da har dere sett og snakket med flere characters enn mennesker i løpet av livet deres.. Observe human behavior.. 3. .. Det er DERE som spiller for mye wow! Endret 27. oktober 2005 av p0zz Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 1. Han der spiller i kongen av queens 5067957[/snapback] Jeg viste jeg hadde sett han et sted ! Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) finner på en ny item når en mage ikke ville duele pågrunnav lagg Insignia of blizzard: Use: target one friendly or enemy target to couse major lagg and 1500ms for up to 5 hours. any dmg coused may renew the effect made by: Blizzard tech team det var ganske morsomt i den sammenhengen jeg satt det i da ivertfall edit: har _mange_ ganger prøvd og trykke på autowalk i andre spill samtidig som jeg ser på de fleste irl folk og vurderer klasse lvl og talent bulid Endret 28. oktober 2005 av digitalglenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når du kaller ct for alliance. Eller, når jeg skulle si at ene jenta var 6 år, så sa jeg at hun var level 6. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 samtidig som jeg ser på de fleste irl folk og vurderer klasse lvl og talent bulid 5070092[/snapback] Det syns jeg er ganske vanskelig å vurdere, siden alle ser ut som gimped rollespillere. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når du definerer USMC som alliance og MEC/China som Horde. Når du beveger tommelen for å mounte (jeg har hotkey til det på musa) Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Når eg lurer på om eg har nok Frost-resistance til å gå ut å hente ved... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå