Datasmurf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Du vet du har spilt for mye WoW når du gjør dette: [Link] ROFL! :!: Dette er vel faktisk den eneste virkelig morsomme WoW-videoen jeg har sett - og jeg har sett en god del! Nå står jeg på mitt og mener at det der ikke er en WoW-film, siden den begynner å bli ganske gammel nå Vedder på at det er rundt 5 år siden jeg så den første gang... Noe sånt i alle fall Lenke til kommentar
Zeeon90 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Etter jeg har spilt wow i noen timer tar det en liten stund før jeg begynner og skrive\snakke norsk istedenfor engelsk. Har blitt noen rare setninger da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Gah.... Jeg sitter og skjelver og rister og har det generelt sett jævlig. Det begynte like etter at jeg oppdaga at jeg ikke får lasta ned patchen. Tegn på for mye spilling? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 MÅ...HA...PATCH 1.6...NÅ! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du vet at du har spilt for mye WoW når du ikke klarer å sovne fordi en hunter ninjaloota Shadowcraft Boots'a dine... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du vet at du har spilt for mye WoW når du ikke klarer å sovne fordi en hunter ninjaloota Shadowcraft Boots'a dine... Så snakk med guildlederen hans og få han kicka fra guildet da vel, samt informer andre guilds om at han skal svartelistast hos dei. Det er slik det skal foregå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Give... Me... WoW... Gah! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du vet at du har spilt for mye WoW når du ikke klarer å sovne fordi en hunter ninjaloota Shadowcraft Boots'a dine... Så snakk med guildlederen hans og få han kicka fra guildet da vel, samt informer andre guilds om at han skal svartelistast hos dei. Det er slik det skal foregå Frykter desverre at det er et lite italienerguild eller noe. Har bare sett en fra det guildet, og det var han. Men han skal vente seg når jeg har fått lasta ned patchen! Argh! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Han her har spelt for masse WoW. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du vet at du har spilt for mye WoW når du ikke klarer å sovne fordi en hunter ninjaloota Shadowcraft Boots'a dine... Gnage lenge på den der eller??? Skjønner deg da, det skal jeg si. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Han her har spelt for masse WoW. Jeg MÅ ha den der Hvor dropper den? edit: bestilt Endret 13. juli 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Han her har spelt for masse WoW. hahaha :!: "Equip: Improves your chance to evade work by 3%" :!: :!: Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Jeg ble spurt hvor jeg skulle på ferie og jeg klarte å si Azeroth Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 skulle instalere wow i stad og så lurte jeg på om jeg skulle steke en pizza og da klarte jeg å si skal jeg instalere en pizza snart? Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Han her har spelt for masse WoW. hahaha :!: "Equip: Improves your chance to evade work by 3%" :!: :!: Genialt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Gah... *savne WoW* Jeg har ikke spillt nå, siden sist fredag =/ Klarer ikke å connecte til 56k-modemet her, så det blir kun Heroes 3 på meg:P Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 I dag lasta jeg ned en film, og så at den var på 57%.... Jippi!, tenker jeg, bare 3% til den er ferdig Lenke til kommentar
robinlar Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg og fruen var på Svinesund her om dagen, og hun skulle inn i en smykkebutikk og titte på smykker. På et bord lå det noe smykkegreier med en plakat hvor det stod 925 Silver (= En faktor for å angi kvalitet på sølv eller noe sånt). Jeg klarte da å utbryte: "For hel#¤%, det var dyre smykker!". (De var da absolutt ikke verdt 9,25 gull ) Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg jobbet litt i hagen her en dag, og plutselig så jeg en sneil. "Gank, eller bli ganket" tenkte jeg, så jeg heiv den ut på en glovarm stein. (Det var skinnende sol) Den krøp litt rund før den begynte å vri seg som en fisk på land, "Haha!! Pain, mere pain!!". (Spiller prest) Sånn som jeg gjorde med en lvl 1 tauren en gang (med Garrote). "Han gikk litt rundt, men..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå