mecha slin Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Du vet du har spilt for mye WoW når du ser et beite med sauer, og du løper så fort du kan i paranoid tilstand fordi du tror Polymorphen snart slutter. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Veddet med søsteren min at jeg klarte meg uten wow en hel dag, gjett hvem som tapte 50kr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Satt og så LOST på onsdag, og da de dro til "The Black Rock", forventa jeg først og fremst at de skulle til Blackrock Spire OT: Veldig lykkelig for at jeg kan spille WoW igjen og etter 5 dager med mails frem og tilbake med tech support fant ut at den var låst på pur faenskap=/ Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Når du begynner å lete etter gruppe når du skal inn på WC... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Vis noen skal banke meg roper jeg 1 og løper(er tauren shaman) Og vis det er tomt i kantina nor jeg kommer går jeg rundt og furter og kaller folk Leeroy EDIT:lvl 4 tauren shaman Endret 19. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
amarios Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 er du bit-torrent shaman? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 torrent shaman?? hva i huleste er det for noe? :S Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) tauren shaman er litt trøtt Inlegg nr 200 Endret 19. juni 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 første jeg tenkte var at du spilte på en privat server ell no.. og hadde lastet ned en shaman med torrent Lenke til kommentar
and91 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Kom hjem fra en helgeferie med dama og var lysten på WoW :!: kom hjem og fant ut at telenor hadde føkka opp internett igjen. første tanken var å ta med et brekkjern og sette seg på første buss til fornebu og smadre litt telenorfolk men var litt lat så ble hjemme og drev dank. det som fikk meg til å tenke var at når ejg først kom inn på spillet var det som julaften, 17. mai og mistingen av jomfrudommen på en gang det er bare et spill men det tar over mye av livet ditt. jaggumensan Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 sitter å stirrer på at ressurrection sicness timeren på 10 minutter skal gå ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Når man dumper dama fordi hu sletta epic robe'n din:P (Ikke meg, men guildie) Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 En kompis av meg drømte at han for i gatene i oslo, og der lette han etter gnomeregan. han spurte en dame om veien, og kom til en togstasjon, da tenkte han. Jeej, nå skal jeg gjøre RigWars ^^ Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Når man dumper dama fordi hu sletta epic robe'n din:P (Ikke meg, men guildie) Det er å gå litt for langt! Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 jeg og noen kamerater har gjort det til vane og rope hver gang vi får et prosjekt eller lignende; "LFG Samfunnsfag Elite quest!!" i klasserommet Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 og litt etterpå når dere ikke skjønner en dritt; LFM Samfunnsfag Elite quest!! ? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg har i det siste drømt VELDIG mye om dette spillet, natt til lørdag så drømte jeg at jeg kommet meg til level 49, og hadde bare noen få 1000 xp igjen til level 50. Da jeg våknet og logget meg på, så var jeg level 29... =( Men jeg tenker mye på WOW når jeg ligger i senga. planlegger nye PvP strategier og hvilke quest jeg skal ta dagen etterpå. Dette ender vel med at jeg drømmer om det.. Men jeg er glad jeg ikke er avhengig =) Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kompisen min, som er en NE Rogue lvl 35, hadde for noen uker siden lagd seg en UD Warrior, Og om natten så hadde han stått opp og tuslet rundt i kjøkkenet, og da moren kom ut for og spørre hva han drev med, så sa han liksom; Jeg må bare ha sverdet med speil i - Like etterfulgt av en ond UD latter; moahahhahah - så la han seg igjen. Dette er faktisk sant, ettersom moren hans fortalte det (er jeg sikker på) - Vet ikke om dette er en påvirkning av wow, men tror nok det ja :!: Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Du har spillt litt mye hvis du står i skriker "I'l give you a lapdance for 1g!" på et kjøpesenter Eller når du får ut å skyter fugler med luftgevær og hoper på et epic dropp Endret 22. juni 2005 av FuJJi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå