thklinge Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Joda, men i den klassen og størrelsen er den på linje med tilsvarende biler, med unntak av batteripakken. Men som man vet, for å lage en omelett må man... Personlig ville jeg aldri eid en Prius, ihvertfall ikke dagens og morgendagens generasjon. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Top Gear har jo bevist at Prius ikke er så økonomisk som folk skal ha det til Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Top Gear har jo bevist at Prius ikke er så økonomisk som folk skal ha det til Heh, en slik testmetodikk beviser ikke noe som helst, og konklusjon fra top gear-folka er pisspreik, selvsagt har det mye å si hvordan man gjører, men det har også mye å si hva man kjører, jeg kan kjøre motorsykkelen min ganske så hefitg, og allikevel bare bruke rundt 0,4 på mila. Et enda mer ekstremt eksempel er motogp, der de bruker ca en liter på mila på ganske intens kjøring. Top gear er best som underholdnign, og der gjør de det veldig bra AtW Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 When you pool together all the combined energy it takes to drive and build a Toyota Prius, the flagship car of energy fanatics, it takes almost 50 percent more energy than a Hummer - the Prius’s arch nemesis. Through a study by CNW Marketing called “Dust to Dust,” the total combined energy is taken from all the electrical, fuel, transportation, materials (metal, plastic, etc) and hundreds of other factors over the expected lifetime of a vehicle. The Prius costs an average of $3.25 per mile driven over a lifetime of 100,000 miles - the expected lifespan of the Hybrid. The Hummer, on the other hand, costs a more fiscal $1.95 per mile to put on the road over an expected lifetime of 300,000 miles. That means the Hummer will last three times longer than a Prius and use less combined energy doing it. Artikkel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 When you pool together all the combined energy it takes to drive and build a Toyota Prius, the flagship car of energy fanatics, it takes almost 50 percent more energy than a Hummer - the Prius’s arch nemesis. Through a study by CNW Marketing called “Dust to Dust,” the total combined energy is taken from all the electrical, fuel, transportation, materials (metal, plastic, etc) and hundreds of other factors over the expected lifetime of a vehicle. The Prius costs an average of $3.25 per mile driven over a lifetime of 100,000 miles - the expected lifespan of the Hybrid. The Hummer, on the other hand, costs a more fiscal $1.95 per mile to put on the road over an expected lifetime of 300,000 miles. That means the Hummer will last three times longer than a Prius and use less combined energy doing it. Artikkel Det der er en beregning med ganske maneg tvilsomme antakelser som er plukket ganske så grundig ifra hverandre tidligere. AtW Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Gleder meg noe helt vanvittig til serien starter opp igjen, enn så lenge får jeg kose meg med de siste sesongene Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ja enig der, men er det ikke før nyttår da`? Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ifølge finalgear.com er det november. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det er litt lenge... Noen som har sett Top Gear Australia? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det er litt lenge... Noen som har sett Top Gear Australia? Har sett alle episodene... helt ok Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Et challenge som kunne vært morsomt for gutta måtte vært å være med Gumball 3000 med en 1500£ bil hver! 3000miles i hver sine skitbiler sammen med porscher/ferrarier måtte jo blitt helt nydelig Får bare håpe budsjettet går opp da man må betale 30 000$ for å være med.... Endret 22. august 2009 av DSG Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Et challenge som kunne vært morsomt for gutta måtte vært å være med Gumball 3000 med en 1500£ bil hver! 3000miles i hver sine skitbiler sammen med porscher/ferrarier måtte jo blitt helt nydelig Får bare håpe budsjettet går opp da man må betale 30 000$ for å være med.... Det var jo en genial idé da! En Citroën 2CV deltok jo en gang i Gumball, og fullførte, så hvorfor skal ikke karene i TG klare det? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg tviler på at BBC vil ha problemer med å fikse gratis inngang for Top Gear-crewet, det blir jo god reklame for Gumball 3000 - selv om BBC er statlig subsidert og ikke har lov til å vise reklame. Du kan jo sende inn forslaget, kanskje vi får se det i 15. sesong? Hadde vært utrolig moro! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg slenger meg på Gumball-forslaget. Jeg følger med hvert år, det er et awesome rally! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Noen som husker de som tok turen i iskrem-bil og fullførte? Kunne visst ikke kjøre fortere enn 60 eller 80 km/t Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg slenger meg på Gumball-forslaget. Jeg følger med hvert år, det er et awesome rally! Så de fleste filmene på nytt denne helga, virkelig utmattende med herlig rally! Jeg tviler på at BBC vil ha problemer med å fikse gratis inngang for Top Gear-crewet, det blir jo god reklame for Gumball 3000 - selv om BBC er statlig subsidert og ikke har lov til å vise reklame. Du kan jo sende inn forslaget, kanskje vi får se det i 15. sesong? Hadde vært utrolig moro! Vi burde alle sende inn forslaget! Vet du om adressen slikt sendes til? Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) finner det sikkert på topgear.com elsn ;D Edit: http://www.topgear.com/uk/contact-us siden du er så søt, så skal du få den av meg. Endret 22. august 2009 av futtbucker Squirtle Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Da var en mail til BBC sendt. Nevnte også dere her ("me and some fellow TopGear fans") slik at de forsto at jeg ikke var den eneste som har tro på dette prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå