Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg tror det bare er en helt normal ulykke. Jeg tror ikke det har noe Hammond's mangel på dybdesyn eller psykiske problemer å gjøre. Jeg tror rett og slett det er media som hauser det opp. De er flink til denslags og da kanskje spesielt Britene.. :)

Lenke til kommentar

Hirr^^ Kan dere også se på et øye av gangen, og velge hvilket? x)

 

For å holde tråden på spor; jeg fikk en idé. Kan ikke folk skrive noen linjer, og gi et terningkast til, episoder de har sett / liker? Så skal jeg prøve å holde førsteposten oppdatert med deres erfaringer, terningkast og linjer :)

Lenke til kommentar
Hirr^^ Kan dere også se på et øye av gangen, og velge hvilket? x)

Jepp! :ph34r:

 

Beste "episoden" jeg har sett er uten tvil Polar Special. Den kan jeg se om og om igjen, og synes den er fantastisk... 3 middelaldrende menn med en frontfigur som ihvertfall ikke frekventerer treningssentere - bestemmer seg for å være førstemann til Nordpolen med bil. Konseptet er jo helt konge :p

Lenke til kommentar

"I need to scratch my face" :rofl: May er så epic. Blir så ekstremt misunnelig når jeg får se hva den gjengen der få oppleve …

 

Selvsagt har jeg sett den. Jeg sluker ALT av James May-materiale. Har sagt det før: Han er favortitten min. Pga. Sideprosjektene hans

Tips til hvilke sideprosjekter jeg bør få meg med?

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Alt James May gjør blir bra. Jeg liker fyren.. :) James May On The Moon og James May At The Edge Of Space er begge bra.. :)

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeremy Clarkson om Chevrolet Corvette Z06 i The Good, The Bad And The Ugly:

- In many ways this car is like herpes; great fun catching it, but not so much fun to live with every day.

 

:D

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...