lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Politiet har rett til å frata deg førerkortet om du ikke er skikket til å føre bil. Om han har så redusert dybdesyn at han kjører i ræva på bilen foran, så er det jo diskutabelt om han bør ha lappen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 vel, det var 5 biler til foran som kjørte i ræva på den foran da:P Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ah, okaj Leste bare overskrifta og ingressen på jobb i dag. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Om han har så redusert dybdesyn at han kjører i ræva på bilen foran, så er det jo diskutabelt om han bør ha lappen Mangel på samsyn / redusert dybdesyn er ikke gyldig grunn til å fratas / ikke få lappen. Har det selv. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 I seg selv sikkert ikke. Men det er vel mange grader av redusert dybdesyn. Om du har kjørt på en rekke andre biler bakfra, så tviler jeg sterkt på at du får fortsette å kjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg tror det bare er en helt normal ulykke. Jeg tror ikke det har noe Hammond's mangel på dybdesyn eller psykiske problemer å gjøre. Jeg tror rett og slett det er media som hauser det opp. De er flink til denslags og da kanskje spesielt Britene.. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Om han har så redusert dybdesyn at han kjører i ræva på bilen foran, så er det jo diskutabelt om han bør ha lappen Mangel på samsyn / redusert dybdesyn er ikke gyldig grunn til å fratas / ikke få lappen. Har det selv. Da er vi to Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hirr^^ Kan dere også se på et øye av gangen, og velge hvilket? x) For å holde tråden på spor; jeg fikk en idé. Kan ikke folk skrive noen linjer, og gi et terningkast til, episoder de har sett / liker? Så skal jeg prøve å holde førsteposten oppdatert med deres erfaringer, terningkast og linjer Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hirr^^ Kan dere også se på et øye av gangen, og velge hvilket? x) Jepp! Beste "episoden" jeg har sett er uten tvil Polar Special. Den kan jeg se om og om igjen, og synes den er fantastisk... 3 middelaldrende menn med en frontfigur som ihvertfall ikke frekventerer treningssentere - bestemmer seg for å være førstemann til Nordpolen med bil. Konseptet er jo helt konge Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) HAHA!!! Jeremy Clarkson så rå ut i 1995 Link til større bilde Endret 11. august 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke så ulik mtp. hvordan han så ut i 1988. http://www.youtube.com/watch?v=r9PAfx7g_ec Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Noen som vet om noen av de nye Top Gear dvd-ene kommer med norsk tekst? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Har dere sett denne? James May rides in U2 spy plane Heldiggrisen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Selvsagt har jeg sett den. Jeg sluker ALT av James May-materiale. Har sagt det før: Han er favortitten min. Pga. Sideprosjektene hans Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) "I need to scratch my face" May er så epic. Blir så ekstremt misunnelig når jeg får se hva den gjengen der få oppleve … Selvsagt har jeg sett den. Jeg sluker ALT av James May-materiale. Har sagt det før: Han er favortitten min. Pga. Sideprosjektene hans Tips til hvilke sideprosjekter jeg bør få meg med? Endret 11. august 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Alt James May gjør blir bra. Jeg liker fyren.. James May On The Moon og James May At The Edge Of Space er begge bra.. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeremy Clarkson om Chevrolet Corvette Z06 i The Good, The Bad And The Ugly: - In many ways this car is like herpes; great fun catching it, but not so much fun to live with every day. Endret 11. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Alt James May gjør blir bra. Jeg liker fyren.. Fixed! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Du har rett, jeg har rettet meg selv.. Endret 11. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Se også toys-serien med James May. f.eks "My top toys" og "my sisters top toys". Han har også et program om framtiden som var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå