Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Herregud url-en skremte meg … Fjuu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg så nettop slutten på series 13 for sikkert 10'nd gang. Den er og blir legendarisk. Det er ikke noen som tilfeldigvis vet hva sangen som blir brukt heter? Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Brian Eno - An Ending (Ascent) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Tusen hjertlig takk!.. Denne er forøvrig fin. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 8. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 I tilfelle noen lurer på hva en annen låt(som er brukt på top gear) heter: http://forums.finalgear.com/top-gear-episode-songs/. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tusen hjertlig takk!.. Denne er forøvrig fin. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Likte egentlig Jimmy Carrs "behind the scenes"-video bedre. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Huff da. Mener å huske at Jeremy slaktet Hammond i slutten av s12 for å ha kjøpt denne bilen. Han mente den var seriously uncool. Endret 10. august 2009 av Spykar Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kræsjen blir sikkert "nevnt" i S14 Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 "Etter ulykken i 2006 skal Hammond fortsatt være plaget av depresjon og hukommelsestap. Ifølge Mail Onlie har ulykken gitt skader på evnen til å bedømme avstander, noe som har resultert i at Hammond skal ha innrømmet at han synes det er vanskelig å parkere." Synes synd på Hamster nå... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, jeg også. "Heldigvis" er han ikke den eneste i verden som har skader på evnen til å bedømme avstander - det har man feks. om man ikke har perfekt samsyn. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vel, han har jo deilig dame, unger, masse penger, bor i et slott og har verdens kuleste jobb. Det finnes vel flere å synes synd på Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har Hammond pen dame? Can't say I agree. I think Hammond could do better Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg må innrømme at jeg forventet at hammond skulle være minst.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Alvorlig talt, han er jo ikke sååå lav. Han er jo 1,7m. Ser bare liten ut i frohold til Clarkson som er 1,96m.. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg må innrømme at jeg forventet at hammond skulle være minst.. Skulle akkurat til å si det samme! Hammond ser jo nesten "normal" ut der da Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Han fant nok dama før han ble "fucking famous"... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tenk om han mister lappen på grunn av kræsjen? :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg kan ikke se hvorfor han skulle det!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå