Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg tror i såfall at dreiemoment blir den utgjørende faktoren, som er henholdsvis 590Nm og 630Nm. Men c'mon, det er fortsatt ikke mye.

 

Edit: Jeg har nå surfet en del rundt om kring og dataene på begge bilene varierer veldig fra plass til plass så det er mulig at forskjellen er både mindre og større en det jeg har gitt uttrykk for. Dessuten synes jeg det er mer intressant mtp. hva alt gullet og all karbonen har gjort med vekten av bilen.

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Jeg har respekt for Gemballa, opp gjennom årene har de laget mange svært hårete Porscher enda mer hårete.

 

Men denne Gull-Carrera GTen er bortkastet tid for oss alle. 24 karat gull på felger, spoilere osv, det er bare plent blod-harry. Takk og pris at de bare ødela fem eksemplarer...

Lenke til kommentar
Men så har vi jo allerede fått bekreftet tidligere i andre tråder at du har din egen smak DSG. Det er jo bare å se på signaturen din.. :p

 

Haha! Jeg elsker alt som er av biler, men særlig når det er litt "sært". Men nå er vi nordmenn litt kjedelige, og det er derfor halve Norge har Toyota Avensis og Vw Passat :p

Lenke til kommentar

Dette er drømme-episoden min :dribble: (Kommer aldri til å skje :no: )

 

Håper de lager en SVÆR episode med nytt 24-timers løp, bare denne gangen mot hverandre.

 

10 000 pund bil

 

10 000 pund fiksing(Tuning)

 

Så får de velge 3 proffe racekjørere hver(Ikke Stig). Jævlig dyrt, men fy f#*&* det hadde blitt morsomt!

Lenke til kommentar
Dette er drømme-episoden min :dribble: (Kommer aldri til å skje :no: )

 

Håper de lager en SVÆR episode med nytt 24-timers løp, bare denne gangen mot hverandre.

 

10 000 pund bil

 

10 000 pund fiksing(Tuning)

 

Så får de velge 3 proffe racekjørere hver(Ikke Stig). Jævlig dyrt, men fy f#*&* det hadde blitt morsomt!

Blir for lite breakdowns o.l. da..

 

Personlig digger jeg cheap car challenges desidert best. Gliser hver gang jeg hører "oh cock", selv om det er en.. oppbrukt? .. linje :)

Lenke til kommentar
Dette er drømme-episoden min :dribble: (Kommer aldri til å skje :no: )

 

Håper de lager en SVÆR episode med nytt 24-timers løp, bare denne gangen mot hverandre.

 

10 000 pund bil

 

10 000 pund fiksing(Tuning)

 

Så får de velge 3 proffe racekjørere hver(Ikke Stig). Jævlig dyrt, men fy f#*&* det hadde blitt morsomt!

Blir for lite breakdowns o.l. da..

 

Personlig digger jeg cheap car challenges desidert best. Gliser hver gang jeg hører "oh cock", selv om det er en.. oppbrukt? .. linje :)

 

Enig. Cheap car challenge er blandt min favoritter også. Liker de gamle bedre enn de nye dog. Porsche challenge, Sportscar that's not a porsche, british leyland, supercar for less than 10000pund, osv.

Det fine med de episodene er at de virker mindre "scriptet" enn de nyere. Utenom Roveren til jeremy som helt klart hadde fått døren sin kappet av i "rough road" testen, hvorfor ellers kjøre sikksakk slik at den faller ut?

 

Ellers er vel Botswana challenge min største favoritt. Gjennomført knall episode hvor ting ikke kan forutsees og derfor ikke kan scriptes.

Endret av Revox
Lenke til kommentar
Dette er drømme-episoden min :dribble: (Kommer aldri til å skje :no: )

 

Håper de lager en SVÆR episode med nytt 24-timers løp, bare denne gangen mot hverandre.

 

10 000 pund bil

 

10 000 pund fiksing(Tuning)

 

Så får de velge 3 proffe racekjørere hver(Ikke Stig). Jævlig dyrt, men fy f#*&* det hadde blitt morsomt!

 

Det var jo en genial ide, du får sende e-post. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...