lockdog Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Topphastighet og 0-100 er vel ikke det viktigste når man kjører på bane? 58 hester gir faktisk en del bedre skyv ut av svingene. Skal du kappkjøre mellom lyskryssa derimot Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg tror i såfall at dreiemoment blir den utgjørende faktoren, som er henholdsvis 590Nm og 630Nm. Men c'mon, det er fortsatt ikke mye. Edit: Jeg har nå surfet en del rundt om kring og dataene på begge bilene varierer veldig fra plass til plass så det er mulig at forskjellen er både mindre og større en det jeg har gitt uttrykk for. Dessuten synes jeg det er mer intressant mtp. hva alt gullet og all karbonen har gjort med vekten av bilen. Endret 6. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg har respekt for Gemballa, opp gjennom årene har de laget mange svært hårete Porscher enda mer hårete. Men denne Gull-Carrera GTen er bortkastet tid for oss alle. 24 karat gull på felger, spoilere osv, det er bare plent blod-harry. Takk og pris at de bare ødela fem eksemplarer... Lenke til kommentar
Revox Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 De skrev jo ganske greit hvem denne var myntet på.. Rike arabere som ikke eier smak. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 De skrev jo ganske greit hvem denne var myntet på.. Rike arabere som ikke eier smak. Hvordan kan de si det!?! Den var jo RÅLEKKERRRRRRRRR!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men så har vi jo allerede fått bekreftet tidligere i andre tråder at du har din egen smak DSG. Det er jo bare å se på signaturen din.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror gutten er usikker på pigmenteringen sin. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Den bilen så ut som en hybrid fra en Porsche carrera og en Gumpert Da tenker jeg mest alle de stygge luftintakene og kriker og kroker. Noen andre som ser det? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Men så har vi jo allerede fått bekreftet tidligere i andre tråder at du har din egen smak DSG. Det er jo bare å se på signaturen din.. Haha! Jeg elsker alt som er av biler, men særlig når det er litt "sært". Men nå er vi nordmenn litt kjedelige, og det er derfor halve Norge har Toyota Avensis og Vw Passat Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nei, det er på grunn av avgfittspolitikken. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Mange gode sitater fra Clarkson i "Clarkson: Thriller" Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Tror gutten er usikker på pigmenteringen sin. hahahaha! Jeg lo, høyt, foran PCen, takker! Tror uansett man må være litt "fitty" for å like Escalade, men la oss ikke mobbe smak. Endret 7. august 2009 av thklinge Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror gutten er usikker på pigmenteringen sin. Andremann til å le! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror gutten er usikker på pigmenteringen sin. Knegg Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Tror gutten er usikker på pigmenteringen sin. hahahaha! Jeg lo, høyt, foran PCen, takker! Tror uansett man må være litt "fitty" for å like Escalade, men la oss ikke mobbe smak. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dette er drømme-episoden min (Kommer aldri til å skje ) Håper de lager en SVÆR episode med nytt 24-timers løp, bare denne gangen mot hverandre. 10 000 pund bil 10 000 pund fiksing(Tuning) Så får de velge 3 proffe racekjørere hver(Ikke Stig). Jævlig dyrt, men fy f#*&* det hadde blitt morsomt! Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Dette er drømme-episoden min (Kommer aldri til å skje ) Håper de lager en SVÆR episode med nytt 24-timers løp, bare denne gangen mot hverandre. 10 000 pund bil 10 000 pund fiksing(Tuning) Så får de velge 3 proffe racekjørere hver(Ikke Stig). Jævlig dyrt, men fy f#*&* det hadde blitt morsomt! Blir for lite breakdowns o.l. da.. Personlig digger jeg cheap car challenges desidert best. Gliser hver gang jeg hører "oh cock", selv om det er en.. oppbrukt? .. linje Lenke til kommentar
Revox Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Dette er drømme-episoden min (Kommer aldri til å skje ) Håper de lager en SVÆR episode med nytt 24-timers løp, bare denne gangen mot hverandre. 10 000 pund bil 10 000 pund fiksing(Tuning) Så får de velge 3 proffe racekjørere hver(Ikke Stig). Jævlig dyrt, men fy f#*&* det hadde blitt morsomt! Blir for lite breakdowns o.l. da.. Personlig digger jeg cheap car challenges desidert best. Gliser hver gang jeg hører "oh cock", selv om det er en.. oppbrukt? .. linje Enig. Cheap car challenge er blandt min favoritter også. Liker de gamle bedre enn de nye dog. Porsche challenge, Sportscar that's not a porsche, british leyland, supercar for less than 10000pund, osv. Det fine med de episodene er at de virker mindre "scriptet" enn de nyere. Utenom Roveren til jeremy som helt klart hadde fått døren sin kappet av i "rough road" testen, hvorfor ellers kjøre sikksakk slik at den faller ut? Ellers er vel Botswana challenge min største favoritt. Gjennomført knall episode hvor ting ikke kan forutsees og derfor ikke kan scriptes. Endret 8. august 2009 av Revox Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Dette er drømme-episoden min (Kommer aldri til å skje ) Håper de lager en SVÆR episode med nytt 24-timers løp, bare denne gangen mot hverandre. 10 000 pund bil 10 000 pund fiksing(Tuning) Så får de velge 3 proffe racekjørere hver(Ikke Stig). Jævlig dyrt, men fy f#*&* det hadde blitt morsomt! Det var jo en genial ide, du får sende e-post. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 http://transmission.blogs.topgear.com/2009...end-of-top-gear Greit å vite og å få bekreftet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå