raid2 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som vet hvorfor de kun lagde 7 episoder i år? Eventuelt om det har blitt sluppet eller leaket noe info om antall episoder i S14? Sesongene 7, 9 og 11 hadde kun 6 episoder, så det er jo ikke noe nytt og sjokkerende. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Synes de kunne ligget på 12 episoder ihvertfall.. How hard can it be? Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som vet hvorfor de kun lagde 7 episoder i år? Eventuelt om det har blitt sluppet eller leaket noe info om antall episoder i S14? Sesongene 7, 9 og 11 hadde kun 6 episoder, så det er jo ikke noe nytt og sjokkerende. Sesong 7 har 7 episoder *pirke* *pirke* Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som har hørt noe om det kommer en specials episode mens vi venter på neste sesong? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sesong 7 har 7 episoder *pirke* *pirke* Mja, nå regnet jeg uten spesialen, da den rent teknisk sett ble sendt etter at sesongen var ferdig. "(…)it is time to end the show and in fact the series(…)". Sådetså. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du har selvfølgelig rett. Jeg så litt feil da jeg skrev det originale innlegget Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 At sesongen bare er på 7 episoder er kanskje lite i forhold til alt annet, og generelt sett, men er jo ikke akkurat noe nytt at Top Gear sesonger ikke inneholder så alt for mange episoder. Sesong 6 er vel den lengste som var på totalt 11 episoder. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 At sesongen bare er på 7 episoder er kanskje lite i forhold til alt annet, og generelt sett, men er jo ikke akkurat noe nytt at Top Gear sesonger ikke inneholder så alt for mange episoder. Sesong 6 er vel den lengste som var på totalt 11 episoder. Men nå varer jo Top Gear 50min mens andre programmer ofte bare er 25min... Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sommersesongen har alltid vært kort, sesong 13 utfyller jo bare oddetallsrekka. At sesongen bare er på 7 episoder er kanskje lite i forhold til alt annet, og generelt sett, men er jo ikke akkurat noe nytt at Top Gear sesonger ikke inneholder så alt for mange episoder. Sesong 6 er vel den lengste som var på totalt 11 episoder. Men nå varer jo Top Gear 50min mens andre programmer ofte bare er 25min... 60 minutt er nok nærmere svaret. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sommersesongen har alltid vært kort, sesong 13 utfyller jo bare oddetallsrekka. At sesongen bare er på 7 episoder er kanskje lite i forhold til alt annet, og generelt sett, men er jo ikke akkurat noe nytt at Top Gear sesonger ikke inneholder så alt for mange episoder. Sesong 6 er vel den lengste som var på totalt 11 episoder. Men nå varer jo Top Gear 50min mens andre programmer ofte bare er 25min... 60 minutt er nok nærmere svaret. Ja riktig. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Da vil ikke neste sesong komme tidligst før over nyttår.Syntes det hørtes veldig lenge ut. Kan vel hende det er studioinnspillingen? Den foregår jo bare noen dager før det sendes? De mener selvfølgelig studioinnspillingen. Studioinspillingene bruker å være på en onsdag og så sendes programmet påfølgende lørdag. 1 November er på en søndag, så jeg tipper vi ser sesong 14 den 8 November Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Skulle de ikke begynne innspillingen i november da? Eller gjelder det kun studioinnspillinga? Dvs de spiller inn til episodene nå? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepp, materiale utenfor studioet er nok godt i gang Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepp, materiale utenfor studioet er nok godt i gang Vet du eller tipper du? Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jepp, materiale utenfor studioet er nok godt i gang Vet du eller tipper du? Går ut i fra det, har vært ved alle de foregående sesongene. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Håper de tester denne: http://www.tv2underholdning.no/broom/article2844556.ece Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvorfor? Det er jo bare en ordinær Carrera GT som er full av bling, og trimmet marginalt. Fra 612hk til 670hk og en 0-100 tid fra 3,9 til 3,7 er ikke akkurat noe å hoppe i taket over. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 612 til 670 er ganske mye det... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 En kjedelig Porsche som ligner på alle andre Porscher, bare med en ekstra stor spoiler. Håper de bruker tiden på mer spennende ting. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Meh. Sikkert lite nytt å rapportere ytelsesmessig. Men daaaaaaamn girl: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 612 til 670 er ganske mye det... Vi har helt klart forskjellige definisjoner av mye. Porsche Carrera GT 0 til 100 km/t på 3,9 sekunder, 0-200 på 9,9 sekunder og en toppfart på 330 km/t. Gemballa Mirage GT Gold Edition 0 til 100 km/t på 3,7 sekunder, 0-200 på 9,7 sekunder og en toppfart på 335 km/t. Igjen, i mine øyne; ikke noe å hoppe i taket over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå