Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sesong 7 har 7 episoder *pirke* *pirke*

 

Mja, nå regnet jeg uten spesialen, da den rent teknisk sett ble sendt etter at sesongen var ferdig. "(…)it is time to end the show and in fact the series(…)".

 

Sådetså.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du har selvfølgelig rett. Jeg så litt feil da jeg skrev det originale innlegget :ph34r:
Lenke til kommentar
At sesongen bare er på 7 episoder er kanskje lite i forhold til alt annet, og generelt sett, men er jo ikke akkurat noe nytt at Top Gear sesonger ikke inneholder så alt for mange episoder. Sesong 6 er vel den lengste som var på totalt 11 episoder.

 

Men nå varer jo Top Gear 50min mens andre programmer ofte bare er 25min...

Lenke til kommentar

Sommersesongen har alltid vært kort, sesong 13 utfyller jo bare oddetallsrekka.

 

At sesongen bare er på 7 episoder er kanskje lite i forhold til alt annet, og generelt sett, men er jo ikke akkurat noe nytt at Top Gear sesonger ikke inneholder så alt for mange episoder. Sesong 6 er vel den lengste som var på totalt 11 episoder.

 

Men nå varer jo Top Gear 50min mens andre programmer ofte bare er 25min...

60 minutt er nok nærmere svaret.

Lenke til kommentar
Sommersesongen har alltid vært kort, sesong 13 utfyller jo bare oddetallsrekka.

 

At sesongen bare er på 7 episoder er kanskje lite i forhold til alt annet, og generelt sett, men er jo ikke akkurat noe nytt at Top Gear sesonger ikke inneholder så alt for mange episoder. Sesong 6 er vel den lengste som var på totalt 11 episoder.

 

Men nå varer jo Top Gear 50min mens andre programmer ofte bare er 25min...

60 minutt er nok nærmere svaret.

 

Ja riktig.

Lenke til kommentar
Da vil ikke neste sesong komme tidligst før over nyttår.

Syntes det hørtes veldig lenge ut.

 

Kan vel hende det er studioinnspillingen? Den foregår jo bare noen dager før det sendes?

De mener selvfølgelig studioinnspillingen. Studioinspillingene bruker å være på en onsdag og så sendes programmet påfølgende lørdag. 1 November er på en søndag, så jeg tipper vi ser sesong 14 den 8 November :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Hvorfor? Det er jo bare en ordinær Carrera GT som er full av bling, og trimmet marginalt. Fra 612hk til 670hk og en 0-100 tid fra 3,9 til 3,7 er ikke akkurat noe å hoppe i taket over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
612 til 670 er ganske mye det...

Vi har helt klart forskjellige definisjoner av mye.

 

Porsche Carrera GT

0 til 100 km/t på 3,9 sekunder, 0-200 på 9,9 sekunder og en toppfart på 330 km/t.

 

Gemballa Mirage GT Gold Edition

0 til 100 km/t på 3,7 sekunder, 0-200 på 9,7 sekunder og en toppfart på 335 km/t.

 

Igjen, i mine øyne; ikke noe å hoppe i taket over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...