Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
USA-episoden er episk. Jeg simpelthen elsker den episoden. Har sett den utallige ganger nå. :p

Enig. Koste meg fælt med Afrika-episoden også.. Oliver!

Den er helt klart en av de beste. Det er dog innslagene med amfibiebilene jeg har ledd mest av.

Den, og den episoden med limousinene. Lo ganske heftig da bilen til Clarkson knakk.

Lenke til kommentar

fovoritten min til dags dato er fra sesong 1 episode 8, Lotus pusser opp en lada. dette er helt klart den top gear episoden jeg har sett flest ganger. dette har en del med at det mildt sagt bor en "liten" lada fan i meg.

jeg har sett gjenom hele serien en del ganger, og jeg må si at jeg liker best de nyere sesongene, fra 5 og oppover. rundt sesong 5 så går top gear generelt fra å være generelt bra, til å bli generelt veldig bra.

Lenke til kommentar

Så akkurat epsisode tre, sjelden jeg ler så mye. Alfa challengen var herlig. Godt å se at de fortsatt er i slaget. Politibilene var bare ikke herpa nok, så det ble liksom ikke like vittig.

Etter min mening har showet bare blitt bedre og bedre, og nådd sitt høydepunkt i afrika og amerika episodene. Håper en av denne sesongens episoder også kan komme opp på det nivået. Er vel mest sannsynlig racet i japan som skal få til det.

Trist det bare blir seks episoder though, er allerde halvveis :(

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar
GT-R ser skikkelig harry ut, spør du meg. Hvorfor må japanere sette på en stygg spolier bak? Europeiske bilfabrikanter sluttet jo med det på nittitallet. Kappløpet i Japan funket bra, selv om det var noe langt.

ehh.. nei

de fleste sportsbiler er lage for å ikke ha spoiler.. men på de mest ekstreme så må man ha det (dersom bane egenskapene og ikke toppfart er fokuset)

bare se på 911 Turbo (en bil som er direkte konkurent med GT-R)

Eller har de fleste nedfellbare spoilerem.. noe japsene også har..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...