Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke Autofil, men det er jo sånn med norske programmer..Det blir bare sånn halveis.

Top gear derimot, stor tilhenger av programmet.Det er mer gjennomført. Tester ordentlige biler, de er kritiske, humor er med(veldig med), challenges, stig og kjendiser i rimelig prisa bil:P artig program. :!:

Lenke til kommentar

*sukk* da var det klart for "The long wait"

 

Nå er det ikke mye igjen for meg å se på. Southpark begynner ikke før i oktober. Futurama starter opp igjen på nyåret (noe jeg gleder meg til)

 

Men savnet etter Top Gear blir nok størst.. For gjøre som noen andre her har planer om. *host*laste ned*hark* de filmene som er produsert utenom av James May og Jeremy. Har dog mesteparten av Jeremy sine filmer men så det var noen på lista bakover der jeg har hoppet over.

Lenke til kommentar
Evil Knievel programmet er bra. Ellers bør det nevnes at Hamster er programleder i den britiske versjonen av Wipeout. Du hører noen Hamster vitser der

Haha, jøss det visste jeg ikke, må sjekkes ut :D Noe litt mer kjent er jo at Hamster er programleder i Brainiac som gikk/går på Discovery... De første episodene er bra, men så blir det bare dummere og dummere, så kræsjer Hammond en jetbil...

Lenke til kommentar

Akkurat sett ferdig episode 7, og likte den ganske bra. Kommer det en ny sesong? Skulle jo begynne å teste biler i november vist ikke jeg hørte helt feil.

Er bare så synd at nesten alle gode serier har pause nå. Må jo vente helt til høsten før House og The Big Bang Theory er tilbake *sukk* :(

Lenke til kommentar

Kommer ny sesong ja, filmingen starter visstnok i november elns.

Sesong 13 var minst awesome av alle sesongene (alle Top Gear episoder er awesome, men i forskjellig awesomenessesses-grad). Største høydepunktet var forsåvidt ungdomsbil-challengen, og den siste omtalen av Astonen var himmelsk.

Endret av heanwi
Lenke til kommentar

Er det noen av dere som husker hvilken episode og sesong gjengen testet amerikanske SUV'er mot britiske? Jeg mener det var en Hummer, Escalade og Range Rover. De var i en ørken og målte off road egenskapene til disse bilene om jeg ikke er helt på bærtur. Hummern og Escaladen ble totalslaktet.

Endret av Spykar
Lenke til kommentar
Er det noen av dere som husker hvilken episode og sesong gjengen testet amerikanske SUV'er mot britiske? Jeg mener det var en Hummer, Escalade og Range Rover. De var i en ørken og målte off road egenskapene til disse bilene om jeg ikke er helt på bærtur. Hummern og Escaladen ble totalslaktet.

 

Jøss... kan ikke jeg huske. Den vil gjerne jeg også se igjen!

Lenke til kommentar
Det er ikke noen Top Gear-episode, men Clarkson: The Good, the Bad & the Ugly.

Huh, ja for jeg mener å huske å ha sett clarkson...

 

Er det noen av dere som husker hvilken episode og sesong gjengen testet amerikanske SUV'er mot britiske? Jeg mener det var en Hummer, Escalade og Range Rover. De var i en ørken og målte off road egenskapene til disse bilene om jeg ikke er helt på bærtur. Hummern og Escaladen ble totalslaktet.

 

Jøss... kan ikke jeg huske. Den vil gjerne jeg også se igjen!

 

Jeg fikk bare med meg et lite glimt av den på tv for en stund tilbake og har virkelig lyst til å se hele.

Off to the internetz :ph34r:

 

Edit: Et lite glimt av segmentet jeg snakket om her (0:30)

Edit 2: Takk til Hyperio for svaret!

Endret av Spykar
Lenke til kommentar

Hoho, den siste filmen i episode 7 var skummel - jeg kjente skumle undertoner om siste Top Gear-episode ... meeen, det er vel litt drøyt å tro de tar livet av serien allerede. Når det er sagt, tror ikke vi får mer enn tre-fire sesonger til, gjengen er jo blitt eldre - Clarkson blir jo pinadø 50 neste år.

Lenke til kommentar
Hoho, den siste filmen i episode 7 var skummel - jeg kjente skumle undertoner om siste Top Gear-episode ... meeen, det er vel litt drøyt å tro de tar livet av serien allerede. Når det er sagt, tror ikke vi får mer enn tre-fire sesonger til, gjengen er jo blitt eldre - Clarkson blir jo pinadø 50 neste år.

 

SLIKT SPRÅK BRUKER VI IKKE!!!! :ermm:

 

EDIT: http://transmission.blogs.topgear.com/2009...-for-series-13/

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...