Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en Kia, om du ser på panseret så ser du at linjene fra lyktene er fra kia, lyktene er fra kia, og grillen stikker litt ut som på kia.

Selv de tingene over dekkene er fra kia. De nederste lyktene er plasert helt likt som på kiaen.

 

Frontruten er også mer bakover, da den på hondaen står mer rett.

 

edit. Så det er en kia

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Det er en Kia, om du ser på panseret så ser du at linjene fra lyktene er fra kia, lyktene er fra kia, og grillen stikker litt ut som på kia.

Selv de tingene over dekkene er fra kia. De nederste lyktene er plasert helt likt som på kiaen.

 

Frontruten er også mer bakover, da den på hondaen står mer rett.

 

edit. Så det er en kia

 

Se spesielt på bakenden hvor den er avrundet mye mer enn på Honda CRV...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Slutten på den episoden overrasket meg. Jeg ble bare sittende å se på den svarte skjermen en stund etter at jeg hadde sett ferdig episoden. Den klarte iallfall å vekke følelser hos meg, rett og slett fantastisk!!

Lenke til kommentar
Artig å se dem disse diesel. Det er for ille at alle de siste årene har blitt helt gale etter diesel. Jeg får alltid vondt inni meg når jeg ser en bra bil på alle måter, men hører dieselraklinga. Gi meg bensin!

 

Ja... husker i 06 når vi gikk til innkjøp av ny bil. "oooh diesel, spennende". Hvor ufattelig mye savner jeg ikke skikkelig turtall drag og morro...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Veeel!.. Dette er en sannhet med modifikasjoner. Vi har en 'Mercedes E-Klasse 2,3 Liter 130hk 1300kg Bensin' og en 'Mercedes E-Klasse 2,2 Liter, 165hk 1500kg Turbo Diesel' sistnevnet drar mye bedre en førstnevnte. Det skal den jo selvfølgelig ettersom at det er en del mer hester og turbo, men poenget mitt er at man kan ikke si at diesel in general er kjedelig.. :)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...