Saddlefall Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Ser ut som en Honda for meg.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Det er en Kia, om du ser på panseret så ser du at linjene fra lyktene er fra kia, lyktene er fra kia, og grillen stikker litt ut som på kia. Selv de tingene over dekkene er fra kia. De nederste lyktene er plasert helt likt som på kiaen. Frontruten er også mer bakover, da den på hondaen står mer rett. edit. Så det er en kia Endret 3. august 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Det er en Kia, om du ser på panseret så ser du at linjene fra lyktene er fra kia, lyktene er fra kia, og grillen stikker litt ut som på kia.Selv de tingene over dekkene er fra kia. De nederste lyktene er plasert helt likt som på kiaen. Frontruten er også mer bakover, da den på hondaen står mer rett. edit. Så det er en kia Se spesielt på bakenden hvor den er avrundet mye mer enn på Honda CRV... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Tror du trenger å se den en gang til, det er en Honda CRV: Tror DU trenger å se den en gang til. Tror DU har helt rett, fant originalen: (fra 1:10 og utover). På Top Gear-videoen derimot er det ikke så lett å se forskjellen. Sorento og CRV er skremmende like. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Alright, det er en KIA, ser det nå. Anyway, episoden var fantastisk. Lenge til November nå Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Fra BBCTopGear på twitter nå for en times tid siden: bbctopgear Some would say that season 14 filming starts after November 1st. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Filminga!? Det er for lenge til! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Da vil ikke neste sesong komme tidligst før over nyttår. Syntes det hørtes veldig lenge ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Finanskrise veit dere- Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Kan vel hende det er studioinnspillingen? Den foregår jo bare noen dager før det sendes? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 De nevnte i siste episoden at de var redd for at the stig ikke rakk innspillingen i november, går utifra at de snakker om challenges o.l. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 De nevnte i siste episoden at de var redd for at the stig ikke rakk innspillingen i november, går utifra at de snakker om challenges o.l. Hehe, det var vel fordi Scumacher skal begynne å kjøre Formel 1 igjen, nå som Massa er skada at de sa det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Ikke mer Top Gear før over nyttår?.. *Vræææl* Jeg vet ikke om jeg klarer meg så lenge uten.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Ikke mer Top Gear før over nyttår?.. *Vræææl* Jeg vet ikke om jeg klarer meg så lenge uten.. Har halve episoden igjen av siste... skal virkelig kose meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Slutten på den episoden overrasket meg. Jeg ble bare sittende å se på den svarte skjermen en stund etter at jeg hadde sett ferdig episoden. Den klarte iallfall å vekke følelser hos meg, rett og slett fantastisk!! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Artig å se dem disse diesel. Det er for ille at alle de siste årene har blitt helt gale etter diesel. Jeg får alltid vondt inni meg når jeg ser en bra bil på alle måter, men hører dieselraklinga. Gi meg bensin! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Artig å se dem disse diesel. Det er for ille at alle de siste årene har blitt helt gale etter diesel. Jeg får alltid vondt inni meg når jeg ser en bra bil på alle måter, men hører dieselraklinga. Gi meg bensin! Ja... husker i 06 når vi gikk til innkjøp av ny bil. "oooh diesel, spennende". Hvor ufattelig mye savner jeg ikke skikkelig turtall drag og morro... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Same story. En hver dieselbil jeg har kjørt er jo tom for krefter med en gang, så må man gire og det hjelper i et sekund, mens bensinbiler har bare konstant naturlig akselerasjon. Mye deiligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Veeel!.. Dette er en sannhet med modifikasjoner. Vi har en 'Mercedes E-Klasse 2,3 Liter 130hk 1300kg Bensin' og en 'Mercedes E-Klasse 2,2 Liter, 165hk 1500kg Turbo Diesel' sistnevnet drar mye bedre en førstnevnte. Det skal den jo selvfølgelig ettersom at det er en del mer hester og turbo, men poenget mitt er at man kan ikke si at diesel in general er kjedelig.. Endret 3. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Sant nok, men jeg foretrekker uansett bensin. Så lenge SV ikke styrer alene kan vi heldigvis velge og da burde jo alle (fouten SV) være fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå