Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Freebird: Sjekk ut vinprogrammet til James May og Oz Clarke. May er jo kung som vi alle vet og Oz er litt morsom han også. I små doser Spesielt en scene der May og Oz er totalt drita og May sitter å filmer Oz dagen etterpå der Mr Clarke er fyllesjuk og veldig sur. Da får Captain Slow latterkick på latterkick. Veldig morsomt Haha det er så utrolig konge!! Freebird: Sjekk ut alle filmene til Clarkson! Gjerne programmet "Jeremy Clarkson Meets the Neighbours" også! Jeg ser av wikipedia-artikelen om han at han har filmer helt tilbake til 1995. Er dette virkelig noe som er verdt å jobbe for å få tak i? Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Konge episode. Bra gjest, phun challenge osv. Aston-reviewen på slutten var dritbra lagd, fantastiske bilder! Digga den jeg, ja Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Freebird: Sjekk ut vinprogrammet til James May og Oz Clarke. May er jo kung som vi alle vet og Oz er litt morsom han også. I små doser Spesielt en scene der May og Oz er totalt drita og May sitter å filmer Oz dagen etterpå der Mr Clarke er fyllesjuk og veldig sur. Da får Captain Slow latterkick på latterkick. Veldig morsomt Haha det er så utrolig konge!! Freebird: Sjekk ut alle filmene til Clarkson! Gjerne programmet "Jeremy Clarkson Meets the Neighbours" også! Jeg ser av wikipedia-artikelen om han at han har filmer helt tilbake til 1995. Er dette virkelig noe som er verdt å jobbe for å få tak i? Absolutt! Har sett alle filmene jeg, geniale! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva skjedde med flyplass kjøretøyene. Kuttet de den ut? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kommer nok i neste sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Da har jeg laget en liten liste, med hva jeg har planer om å se fremover.. - Jeremy Clarkson - Apocalypse Clarkson - Jeremy Clarkson - Thriller - Jeremy Clarkson - Supercar Showdown - Jeremy Clarkson - The Good, The Bad And The Ugly - Jeremy Clarkson - Heaven and Hell - Jeremy Clarkson - Hot Metal - Jeremy Clarkson - Shootout - Jeremy Clarkson - No Limits - Jeremy Clarkson - Top 100 cars - Jeremy Clarkson - At Full Throttle - Jeremy Clarkson - Head to head - Jeremy Clarkson - Most Outrageous video....ever - Jeremy Clarkson - Unleashed On Cars - Jeremy Clarkson - Motorsport Mayhem - James May - On The Moon - James May - At the Edge of Space - James May - My Top Toys - James May - My Sister's Top Toys - James May - Big Ideas (EP 1-3) Endret 3. august 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fin avslutning ja, men er det noen som helst engelsk bil han ikke har jublet for? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Freebird: Se On the moon før At the edge of space, sistnevnte er en (flott) "addon" til den første. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Hyperio - De er litt vel nasjonalistiske til tider ja, men med Aston Martin er det vel fortjent. Det siste segmentet på kveldens episoe var helt fantastisk og jeg tviler ikke på at bilen er det samme. Filmene til James May er knallbra, se også tidligere miniserier som "James May's Big Ideas" og "My top toys" og "My sisters top toys". Ja og som anbefalt over, se "At the edge of space" sist. Og for all del, styr unna Garden Force-greia, det er elendig. Endret 3. august 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Freebird: Se On the moon før At the edge of space, sistnevnte er en (flott) "addon" til den første. Hyperio - De er litt vel nasjonalistiske til tider ja, men med Aston Martin er det vel fortjent. Det siste segmentet på kveldens episoe var helt fantastisk og jeg tviler ikke på at bilen er det samme. Filmene til James May er knallbra, se også tidligere miniserier som "James May's Big Ideas" og "My top toys" og "My sisters top toys". Ja og som anbefalt over, se "At the edge of space" sist. Og for all del, styr unna Garden Force-greia, det er elendig. Fixed!.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Listen min lengre opp på siden.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bare for å virkelig sette punktum for series/season-diskusjonen: Clarkson åpnet med å si "welcome to the final show in the series". Så nå skal den episoden sees. Håper det er en pangavslutning. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Fin avslutning ja, men er det noen som helst engelsk bil han ikke har jublet for? Rover. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen andre som la merke til at Clarkson sa feil bilmerke på den siste kræsjfilmen på "the news"? Var en Kia, ikke Honda... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Tror du trenger å se den en gang til, det er en Honda CRV: Måtte se slutten av den siste episoden en gang til med stor skjerm og høyt volum. Aston Martin segmentet er så fantastisk.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Tror du trenger å se den en gang til, det er en Honda CRV: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...-V_black_vr.jpg Måtte se slutten av den siste episoden en gang til med stor skjerm og høyt volum. Aston Martin segmentet er så fantastisk.. Tror DU trenger å se den en gang til. Bilete fjerna frå sitat.-ttt Endret 14. august 2009 av ttt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Bare jeg som syns CR-Ven og Kiaen er forbausende like? EDIT: Kiaen har spor i taket. Endret 3. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bare jeg som syns CR-Ven og Kiaen er forbausende like? EDIT: Kiaen har spor i taket. De er det... men det er en KIA, eller hva? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Ja, du kan se mellomrommet i grillen på filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå