Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79
Freebird: Sjekk ut vinprogrammet til James May og Oz Clarke. May er jo kung som vi alle vet og Oz er litt morsom han også. I små doser :p

 

Spesielt en scene der May og Oz er totalt drita og May sitter å filmer Oz dagen etterpå der Mr Clarke er fyllesjuk og veldig sur. Da får Captain Slow latterkick på latterkick. Veldig morsomt :p

 

Haha det er så utrolig konge!!

 

Freebird: Sjekk ut alle filmene til Clarkson! Gjerne programmet "Jeremy Clarkson Meets the Neighbours" også!

Jeg ser av wikipedia-artikelen om han at han har filmer helt tilbake til 1995. Er dette virkelig noe som er verdt å jobbe for å få tak i?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Freebird: Sjekk ut vinprogrammet til James May og Oz Clarke. May er jo kung som vi alle vet og Oz er litt morsom han også. I små doser :p

 

Spesielt en scene der May og Oz er totalt drita og May sitter å filmer Oz dagen etterpå der Mr Clarke er fyllesjuk og veldig sur. Da får Captain Slow latterkick på latterkick. Veldig morsomt :p

 

Haha det er så utrolig konge!!

 

Freebird: Sjekk ut alle filmene til Clarkson! Gjerne programmet "Jeremy Clarkson Meets the Neighbours" også!

Jeg ser av wikipedia-artikelen om han at han har filmer helt tilbake til 1995. Er dette virkelig noe som er verdt å jobbe for å få tak i?

 

Absolutt! Har sett alle filmene jeg, geniale! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Da har jeg laget en liten liste, med hva jeg har planer om å se fremover.. :D

- Jeremy Clarkson - Apocalypse Clarkson

- Jeremy Clarkson - Thriller

- Jeremy Clarkson - Supercar Showdown

- Jeremy Clarkson - The Good, The Bad And The Ugly

- Jeremy Clarkson - Heaven and Hell

- Jeremy Clarkson - Hot Metal

- Jeremy Clarkson - Shootout

- Jeremy Clarkson - No Limits

- Jeremy Clarkson - Top 100 cars

- Jeremy Clarkson - At Full Throttle

- Jeremy Clarkson - Head to head

- Jeremy Clarkson - Most Outrageous video....ever

- Jeremy Clarkson - Unleashed On Cars

- Jeremy Clarkson - Motorsport Mayhem

 

- James May - On The Moon

- James May - At the Edge of Space

- James May - My Top Toys

- James May - My Sister's Top Toys

- James May - Big Ideas (EP 1-3)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Hyperio - De er litt vel nasjonalistiske til tider ja, men med Aston Martin er det vel fortjent. Det siste segmentet på kveldens episoe var helt fantastisk og jeg tviler ikke på at bilen er det samme.

 

Filmene til James May er knallbra, se også tidligere miniserier som "James May's Big Ideas" og "My top toys" og "My sisters top toys". Ja og som anbefalt over, se "At the edge of space" sist. :)

 

Og for all del, styr unna Garden Force-greia, det er elendig.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
Freebird: Se On the moon før At the edge of space, sistnevnte er en (flott) "addon" til den første.

 

Hyperio - De er litt vel nasjonalistiske til tider ja, men med Aston Martin er det vel fortjent. Det siste segmentet på kveldens episoe var helt fantastisk og jeg tviler ikke på at bilen er det samme.

 

Filmene til James May er knallbra, se også tidligere miniserier som "James May's Big Ideas" og "My top toys" og "My sisters top toys". Ja og som anbefalt over, se "At the edge of space" sist. :)

 

Og for all del, styr unna Garden Force-greia, det er elendig.

Fixed!.. :dremel:

Lenke til kommentar
Tror du trenger å se den en gang til, det er en Honda CRV:

 

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...-V_black_vr.jpg

 

 

Måtte se slutten av den siste episoden en gang til med stor skjerm og høyt volum. Aston Martin segmentet er så fantastisk..

 

 

Tror DU trenger å se den en gang til.

 

 

 

 

 

Bilete fjerna frå sitat.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...