Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Nå har jeg kommet et stykke inn i episoden, og jeg må si at jeg synes de fokuserer litt mye på å prøve å frem at The Stig er eller kan være Michael Schumacher.

 

Edit: Da tenker jeg ikke på denne episoden alene, men sesongen in general.

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Seriously.. Slutten på den eposden var direkte trist. Jeg sitter bare her. Tom for ord!!... Mektig!.. Absolutt godkjent episode, dog. føltes den mye kortere enn de andre.

Lenke til kommentar

Er faktisk enig i Michael Schumacher, hvis noen husker den episoden der de skal ha race gjennom London, med The Stig på offentlig transport, Jeremy i båt, Hammond på sykkel og James i bil, så sitter Stig på undergrunnen, og leser avisen. Bak står det noe om F1 og en annen sjåfør, husker ikke navn, og han slenger den fra seg.

 

Forøvrig god episode, ikke den aller beste, men den var godkjent!

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Jeg mener det var synd de ikke videreutviklet sin orginale reklame. Den med "get ahead". Kunne faktisk blitt en bra reklame.

 

Leno har endel biler ja, har sett et par egne programmer rundt det, damp biler f.eks, May var også på besøk hos Leno i james.mays.big.ideas.

 

Slutten var veldig veldig bra, en verdig slutt på sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Nå som sesongen er over så er jeg ganske tom for å ting å se på ettersom at jeg paralellet med sesong 13 har sett alle epsiodene som jeg tidligere har gått glipp av. Jeg har også sett "Top Gear Polar Special", "Jeremy Clarkson - Heaven And Hell" og "Jeremy Clarkson - No Limits". Så spørsmålet mitt er da; hva mer har samme gjengen gjort som kan være interessant å se? Da tenker jeg både på sammen og hver for seg. Jeg har prøvd å like Fift Gear, men jeg klarer det bare ikke, not my cup of tea.

Lenke til kommentar

Freebird: Sjekk ut vinprogrammet til James May og Oz Clarke. May er jo kung som vi alle vet og Oz er litt morsom han også. I små doser :p

 

Spesielt en scene der May og Oz er totalt drita og May sitter å filmer Oz dagen etterpå der Mr Clarke er fyllesjuk og veldig sur. Da får Captain Slow latterkick på latterkick. Veldig morsomt :p

Lenke til kommentar
Freebird: Sjekk ut vinprogrammet til James May og Oz Clarke. May er jo kung som vi alle vet og Oz er litt morsom han også. I små doser :p

 

Spesielt en scene der May og Oz er totalt drita og May sitter å filmer Oz dagen etterpå der Mr Clarke er fyllesjuk og veldig sur. Da får Captain Slow latterkick på latterkick. Veldig morsomt :p

 

Haha det er så utrolig konge!!

 

Freebird: Sjekk ut alle filmene til Clarkson! Gjerne programmet "Jeremy Clarkson Meets the Neighbours" også!

Lenke til kommentar
Er faktisk enig i Michael Schumacher, hvis noen husker den episoden der de skal ha race gjennom London, med The Stig på offentlig transport, Jeremy i båt, Hammond på sykkel og James i bil, så sitter Stig på undergrunnen, og leser avisen. Bak står det noe om F1 og en annen sjåfør, husker ikke navn, og han slenger den fra seg.

 

Forøvrig god episode, ikke den aller beste, men den var godkjent!

 

"King Lewis roars to F1 greatness"

Står det.

Forøvrig S10E05, 46 minutter inn (i RiVER-releasen).

 

Tror ikke Lewis Hamilton er The Stig, men det kan hende at de deltok i samme turnering og Lewis slo ham. The Stig står også på lista over F1 kjørere som har kjørt Lacettien, så det er jo et lite hint til at han(/det?) er en Formel 1 kjører.

 

Tror ikke det er Schumacher, siden det sto "Will Schumacher learn the top gear track" eller noe lignende på nettsidene til BBC før episoden ble sendt. Men det kan dog være for å "villede"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...