Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

noen andre en meg som syns at de siste challengene sugde? Jeg finner det ikke så morsomt når de konkurerer mot andre biler, skikkelige i et race der de åpenbart ikke har en sjangse. Episoden der de kjøpte seg en alfa romeo hver og skulle på en slik open track day er ett godt eksempel på dette. Finner det ikke morsomt i det hele tatt.

 

Huff da! Nå er det vel egentlig ikke et humorprogram selv om man forventer humoren...

 

Det unnskylder ikke at det ikke er det minste underholdende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Vel, det får være din personlige mening. Jeg er totalt uenig. Uansett om de ikke har noen sjangs så klarer de å få det hele til å bli morsomt og de får det til å bli en intern konkurranse.

Lenke til kommentar
Høres vel ut som du bare burde se på noe annet du da.

Jeg finner i hvertfall svært mye med Top Gear fortsatt veldig underholdende.

Challengene også, så de trenger ikke å unnskylde noe som helst for min del.

 

Yes, fordi jeg ikke liker deler av de to siste challengene underholdende så burde jeg se noe annet, det at jeg har så og si sett nesten alle episodene kan umulig bety at jeg ikke liker serien...

Kanskje du ikke skal ta slike konklusjoner med så lite informasjon for hånden?

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
noen andre en meg som syns at de siste challengene sugde? Jeg finner det ikke så morsomt når de konkurerer mot andre biler, skikkelige i et race der de åpenbart ikke har en sjangse. Episoden der de kjøpte seg en alfa romeo hver og skulle på en slik open track day er ett godt eksempel på dette. Finner det ikke morsomt i det hele tatt.

 

Yes, fordi jeg ikke liker deler av de to siste challengene underholdende så burde jeg se noe annet, det at jeg har så og si sett nesten alle episodene kan umulig bety at jeg ikke liker serien...

Kanskje du ikke skal ta slike konklusjoner med så lite informasjon for hånden?

Lenke til kommentar

... er du seriøs nå? Hvordan er det der selvmotsigende? Jeg sier bare at jeg ikke finner det morsomt når de kjører, i dritbiler, mot folk i skikkelige biler. Slik som på alfa romeo challengen. Samt den isbane greia og det rallyløpet. Synest det virker veldig lite gjennomtenkt, og selv om programmlederne prøver så godt de kan å redde øyeblikket så synest jeg situasjonen er så idiotisk at jeg ikke finner det morsomt/underholdende.

 

Edit: er veldig trøtt nå så jeg vet ikke om de jeg skrev over ga noen mening i det hele tatt.

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Joda, jeg skjønner absolutt at det ikke var meningen at det skulle fremstå sånn i allefall, men det er veldig lett å misforstå. Først ga du intrykk av at du generelt ikke likte challengene, noe som du senere modererte til at du ikke likte de siste challangene. Kan du se det fra mitt synspunkt? :) Men uansett, denne diskusjonen tilfører ikke tråden noe nyttig, så dersom noen ønsker er det bare å rapportere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...