Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Ja ok, skitt au, jeg kan publisere coverne jeg har laget.

 

Jeg fraskriver meg etthvert ansvar ved bruk av disse grafiske fremstillingene, jeg har produsert disse bildefilene ved hjelp av kilde-filer som ligger publisert på internett og muligens er beskyttet av diverse rettighetslover. (Les: Åndsverksloven og Copyright). Jeg kan ikke holdes ansvarlig for ulovlig bruk av disse bildene, de som bruker bildene har ansvar for selv å løse opp i eventuelle problemstillinger når det kommer til rettigheter. All bruk skjer på eget ansvar.

 

Det er ikke alle coverene der hoved-bildet er relevant mtp. sesongen. (f.eks S1 og S3). Dessuten ikke forvent all verden, jeg har ikke brukt veldig lang tid på dette og jeg er absolutt ingen grafisk designer. Jeg ser også det at når bildene blir skrevet ut og blir foldet i ett DVD-cover, så blir enkelt av bildene delt på ett litt uheldig sted, dette grunnet mangel på store nok bildefiler.

 

 

 

Edit: Ryddet opp i dårlig linking.. :)

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Ser at det er litt varierende hva som blir brukt rundt om kring, men du har nok rett i at Series er mest vanlig ja. Men jeg gidder ikke å ta meg bryet med å endre det.. :) Men, takk for konstruktiv kritikk..

Lenke til kommentar
For å komme med litt konstruktiv kritikk så bruker så vidt meg bekjent Top Gear ikke ordet Season, men heller Series.

<a href="http://www.amazon.com/Top-Gear-10-Complete...n/dp/B001PMRK0K" target="_blank" rel="nofollow">http://www.amazon.com/Top-Gear-10-Complete...n/dp/B001PMRK0K</a>

 

Nå vet ikke jeg hvem som står bak den DVD-kolleksjonen, men det kan tyde på at de bruker det litt om hverandre.

Endret av Ozi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
På britisk engelsk kallen man en sesong for en "series", mens det på amerikansk engelsk vil bety hele serien.

 

"Series" vil altså være det korrekte i denne sammenhengen.

Men hvis du går gjennom den offisielle Top Gear siden vil du se at også der er det til dels varierende hva som blir brukt, men Series er nok mest vanlig ja.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...