L4r5 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Så jævlig irriterende. Her sitter jeg med en 14 Mbit-linje og laster ned med 200kB/s. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Så jævlig irriterende. Her sitter jeg med en 14 Mbit-linje og laster ned med 200kB/s. Ikke klag! Jeg sitter med middelmådig HSPDA som tar i bruk hele 18kB/s! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Så jævlig irriterende. Her sitter jeg med en 14 Mbit-linje og laster ned med 200kB/s. Ser det begynner å dukke opp en del forskjellige torrenter nå og med veldig varierende hastighet, kan være verdt å sjekke torrentsiden din på nytt for se om det kan ha kommet noen nye med bedre hastighet.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Kan være verdt å finne en annen kilde enn piratbukta. Endret 26. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Det er egentlig ingen fare. Jeg svever så høyt i dag likevel. Begynt å pakke til festival og fått gode nyheter i dag. Så jeg setter bare på en dokumentar om den tyske ubåt-tjenesten under ww2 i mens. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Ferdig, skal nå se den på MacBooken i senga. Gleder meg! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Banetestingssekvensen i begynnelsen av denne episoden likte jeg. Den var litt våsete, men hva kan man si? Dinosaure og Chuck Norris. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Fant akkurat ut at jeg hadde seeda 30x mer på forrige episode enn det jeg hadde lasta ned.. Laster ned nyeste nå på 70-90KB/s Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Herlig med private trackere, piratbukta går skummelt sent. laster ned med 550kb/sek som funker helt flott Endret 26. juli 2009 av Phinex Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Frykter at tråden blir stengt snart hvis ikke torrent-snakket slutter. *Glede seg til Top Gear* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Merker jeg begynner å bli litt lei av å seede på åpne trackere ja, man får sjelden noe igjen for det. *Sukk*. Men sånn er det nå en gang når man ikke gidder å jobbe for å bli medlem på lukkede trackere.. Edit: Antar at heanwi har rett og har bestemt seg for at heretter skal Freebird ikke snakke om torrenter i Top Gear tråden. Endret 26. juli 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Frykter at tråden blir stengt snart hvis ikke torrent-snakket slutter. *Glede seg til Top Gear* Jeg skrev tidligere hvordan forumet og prat om piratkopiering stiller seg her. Men jeg ser ikke helt hvordan alle disse rapportene om nedlasting, hvordan nedlastinga går, osv., er relevant for tråden. Tråden handler om Top Gear - ikke torrentnedlasting. Så jeg foreslår vi peiler oss inn på temaet igjen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Så starten av episoden på BBC2 tidligere(er i Irland), og gleder meg til å se hele(dro ut for å spise litt over 8) Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Ahh, vakker episode!! Kort analyse av episoden: BMW-testen var bra. Nyhetene var njudelige. Gjesten var veldig bra. Og utfordringen var njudelig. Var mange morsomme kommentarer, spesielt den om folk fra Mallorca likte jeg. Sesongens klart beste hittil! La det i spoiler. Endret 26. juli 2009 av Ozi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Da var det klart for kveldens episode med Top Gear og en dobbel porsjon med nudler... Deilig!.. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Så jævlig bra! Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Ser ut til at det er mye å glede seg til, men blir nok ikke sett før i morgen. I likhet med mange andre må jobbing til, så det så.. For håpe episoden lever opp til forventningene, og at Ozis stemmer Gn folks. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Lasta ned en torrent fra tpb, ligger på ca 500kb/s. Har ikke lest hele tråden, men hvem syntes dere er best av de tre? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Av hvilke tre? Jezza, Hamster og Captain Slow? Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Det er helt klart Jeremy som gjør showet. Selv om alle tilfører noe, er han i en egen klasse. Hadde sannsynligvis stoppet å se på om han sluttet som programleder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå