TQfflus Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Har dere noen gang sett en dårlig episode av Top Gear? Det er ikke alltid bilene er like intressante, men programmene er alltid bra,det har ikke vært en dårlig episode som jeg har sett. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Aldri sett en direkte dårlig episode nei, men må sies at kvaliteten har steget betraktelig fra de første episodene. Må sies at jeg liker programmet mest på grunn av at det er veldig bra laget, og med utrolig bra programledere. Sepsielt når de er sammen blir det alltid noe morsomt ut av det. Og nå til gladnyheten (og hovedgrunnen til innlegget): Top Gear er tilbake i morgen! (altså søndag siden klokka er over midnatt) Her er en kilde Det starter altså klokka 8 i england, som vil si ni her, altså midt i en EM kamp. Ville dog ikke bli overrasket om episoden er tilgjengelig i løpet av kvelden, selv for oss som ikke bor i england, Hint hint. Ifølge wikipedia skal episoden inneholde en ferrari F430 Scuderia og en 1000 pund politibil del som jeg ser veldig frem til. Litt mer om selve serien: Det meste står egentlig i denne bloggen til produceren, spesielt her. I korte trekk blir det mye det samme, men de skal bringe inn noen nye elementer, blant annet en ny person, som på en måte er som Stig, men likevel ikke som han, hva nå enn det betyr. Nyhetsdelen skal også endres litt på, muligens. Gjesteopplegget blir det samme, men med nye stoler. Det er kanskje den delen av showet jeg har mest lyst på noe nytt i, men bare de får noen gode gjester overlever vi nok. Dessuten sier de at de skal gå litt back to basic med filmene, og lage de kortere og enklere. Liker ikke helt dette så godt, siden disse var noe av det aller beste i programmet, men vi får vel bare stole på at de fortsatt vet hva de gjør. Så da er det bare å glede seg Endret 21. juni 2008 av EirikLF Lenke til kommentar
ersa Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som vet om den nye sesongen skal sendes i HD? Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 21. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2008 Noen som vet om den nye sesongen skal sendes i HD? Ja, skal sendes i HD. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Noen som vet om den nye sesongen skal sendes i HD? Ja, skal sendes i HD. Feil. Det er neste sesong som skal sendes i HD. Uansett, dagens episode får ikke full score av meg. 5/10. Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Noen som vet om den nye sesongen skal sendes i HD? Ja, skal sendes i HD. Feil. Det er neste sesong som skal sendes i HD. Uansett, dagens episode får ikke full score av meg. 5/10. Stemmer det, tenkte ikke på at de var ferdige med å filme denne sesongen:) Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Hadde helt glemt bort at sesong 11 startet nå. Jippi! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Virker som gutta har gått lei. De virket ikke veldig engasjerte i politibiloppdraget. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Du prater om? Syntes det var artig jeg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Ingen grunn til å overdramatisere, men jeg synes heller ikke første-episoden var spesielt bra. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Så akkurat den andre episoden. Endelig et program om bil igjen. Misforstå meg rett, jeg syntes challengene er hysterisk morsomme til tider, men jeg er tross alt bilgal. CLK Black og Evo X er sinnssyke biler begge to. Bare lyden i CLKen ga meg frysninger. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Oo En tråd om Top Gear. nice jeg så ikke episoden, men er det Mitsubishi Evo X? Evo X er jo stygg da. Skjønner ikke hvorfor de gikk vekk fra det gamle designet. Må få masse penger kjapt så jeg får kjøpt en gammel modell. Endret 30. juni 2008 av Ståle Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Evo X er ikke stygg i mine øyne. Den ser sykt hissig ut. Endret 1. juli 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Kan ikke si at Evoen er veldig pen, men clarkson har ihvertfall rett i at den ser langt bedre ut enn konkurrenten fra subaru. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Bra episode, litt saklig for en gangs skyld Men artig for det Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som kan linke til ei side der det står når de videre episodene sendes? Har ikke funnet det etter litt leiting. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som kan linke til ei side der det står når de videre episodene sendes? Har ikke funnet det etter litt leiting. Myepisodes.com har en ca fullstendig oversikt over samtlige tv-serier. Liker den nye sesongen, de to første episodene har vært bra. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) De to første episodene var bra, så dette lover godt. Hadde håpet på et mer ambisiøst forsøk på å lage politibiler. Hadde håpet på "A coupple of machine guns on the roof, and a rocket engien on the back", men må si at jeg lo så jeg gråt da Hammond kom i "landroveren" sin Endret 5. juli 2008 av Håvard Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 De to første episodene var bra, så dette lover godt. Hadde håpet på et mer ambisiøst forsøk på å lage politibiler. Hadde håpet på "A coupple of machine guns on the roof, and a rocket engien on the back", men må si at jeg lo så jeg gråt da Hammond kom i "landroveren" sin The gayest four-by-four ever? Likte politibilepisoden. Liker egentlig veldig godt de "challenge"-episodene, alltid morsomt å se de tre gutta krangle om hva som er best og trashe gamle biler. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 The gayest four-by-four ever? Likte politibilepisoden. Liker egentlig veldig godt de "challenge"-episodene, alltid morsomt å se de tre gutta krangle om hva som er best og trashe gamle biler. The gayest four-by-four ever! De challange-episodene er veldig morsomme. Liker veldig godt de episodene som bare har vært en hel lang tur. Tenker på den i USA og den i Afrika. De episodene der de gjør noe uten om det vanelige er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå