Lord Britishface Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hva er det som er så ille med denne sesongen kontra de foregående da? Nyhetssegmentet, som brukte å være særdeles fornøyelig, har blitt redusert til lite annet enn en arena for tåpelige set-ups for billige vitser (jf sitatet i posten over), "hours later"-fade out-en har blitt brukt i hver eneste episode, ungdomsbilutfordringen gav absolutt ingen mening, og humor hadde de visst glemt å inkludere, Mitsubishi Evo-segmentet var bare en dårlig unnskyldning for å nok en gang briefe med militærutstyr og var veldig dårlig oppbygd, og søndagens FWD-utfordring bestod utelukkende av ting vi har sett mange ganger før. Endret 21. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Enig i at "Many hours later" og " Much later begynner å bli brukt opp nå. Det verste må være at du sitter å venter på at det skal komme, du vet hva som skjer. Top Geat burde overraske mer Synes sesongen har vært bra så langt Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 "You've given me the baby - now get in the back" - James May (Top Gear, Sesong 13 Episode 5) Ja, var den jeg tenkte på hahahahaha! :!: Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 "You've given me the baby - now get in the back" - James May (Top Gear, Sesong 13 Episode 5) Ja, var den jeg tenkte på hahahahaha! :!: Det beste var jo utrykket på Jeremy når han sa det Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hva er det som er så ille med denne sesongen kontra de foregående da? Nyhetssegmentet, som brukte å være særdeles fornøyelig, har blitt redusert til lite annet enn en arena for tåpelige set-ups for billige vitser (jf sitatet i posten over), "hours later"-fade out-en har blitt brukt i hver eneste episode, ungdomsbilutfordringen gav absolutt ingen mening, og humor hadde de visst glemt å inkludere, Mitsubishi Evo-segmentet var bare en dårlig unnskyldning for å nok en gang briefe med militærutstyr og var veldig dårlig oppbygd, og søndagens FWD-utfordring bestod utelukkende av ting vi har sett mange ganger før. Enig i mye av det du sier. Men Top Gear er fremdeles noe av den beste underholdningen jeg vet om. Og vi som får det gratis kan egentlig bare holde kjeft ... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hva er det som er så ille med denne sesongen kontra de foregående da? Nyhetssegmentet, som brukte å være særdeles fornøyelig, har blitt redusert til lite annet enn en arena for tåpelige set-ups for billige vitser (jf sitatet i posten over), "hours later"-fade out-en har blitt brukt i hver eneste episode, ungdomsbilutfordringen gav absolutt ingen mening, og humor hadde de visst glemt å inkludere, Mitsubishi Evo-segmentet var bare en dårlig unnskyldning for å nok en gang briefe med militærutstyr og var veldig dårlig oppbygd, og søndagens FWD-utfordring bestod utelukkende av ting vi har sett mange ganger før. Pleier noen av utfordringene å ha noe reell mening? Uansett, enig med det meste du sier. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Synes de andre sesongene har inneholdt like mye høydepunkt og andre ting midt på treet jeg da, selv om jeg skal være enig i "hour later" er litt oppbrukt nå. Men at det andre var så håpløst som du tydeligvis mener er jeg ikke med på, og synes årets sesong er fortsatt meget god underholdning. Jeg ser ingen grunn til å klage så veldig i hvertfall Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 "No one's ever said that before" topper selv "hours later". De er gode underholdere, men dårlige skuespillere. Siste episode virket mer virkelig og traff bedre på meg enn de tidligere denne sesongen. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Episoden i dag bør være bra, denne dagen er helt herpa fra før Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Hehe, så episoden med mødrene deres nå. Spesielt May og Hammond ligner veldig på mødrene sine. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Episoden i dag bør være bra, denne dagen er helt herpa fra før Helt enig. Var noen som hadde skrudd en skrue i siden på dekket mitt i dag, så jeg håper denne top gear episoden er fantastisk, da er det kanskje greit at jeg kjører rundt med space-saver dekk Edit: Leif Endret 26. juli 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Tror det er noe galt med torrent programmet mitt, eller pcen min >_< finner liksom ingen peers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Ahh!.. Der var jeg også i gang. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Og der var µTorrenten min reinstallert og fungerende. 29min igjen 25* Endret 26. juli 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Aahh.. ETA om 20 timer! Hvor herlig er ikke hyttelivet når man må få med seg Top gear!?!... Får gå igjennom en gammel sesong for å lade opp Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Haha, hører introen nå jeg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg er 21 min in i episoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå