Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Hva er det som er så ille med denne sesongen kontra de foregående da?

Nyhetssegmentet, som brukte å være særdeles fornøyelig, har blitt redusert til lite annet enn en arena for tåpelige set-ups for billige vitser (jf sitatet i posten over), "hours later"-fade out-en har blitt brukt i hver eneste episode, ungdomsbilutfordringen gav absolutt ingen mening, og humor hadde de visst glemt å inkludere, Mitsubishi Evo-segmentet var bare en dårlig unnskyldning for å nok en gang briefe med militærutstyr og var veldig dårlig oppbygd, og søndagens FWD-utfordring bestod utelukkende av ting vi har sett mange ganger før.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det som er så ille med denne sesongen kontra de foregående da?

Nyhetssegmentet, som brukte å være særdeles fornøyelig, har blitt redusert til lite annet enn en arena for tåpelige set-ups for billige vitser (jf sitatet i posten over), "hours later"-fade out-en har blitt brukt i hver eneste episode, ungdomsbilutfordringen gav absolutt ingen mening, og humor hadde de visst glemt å inkludere, Mitsubishi Evo-segmentet var bare en dårlig unnskyldning for å nok en gang briefe med militærutstyr og var veldig dårlig oppbygd, og søndagens FWD-utfordring bestod utelukkende av ting vi har sett mange ganger før.

Enig i mye av det du sier. Men Top Gear er fremdeles noe av den beste underholdningen jeg vet om. Og vi som får det gratis kan egentlig bare holde kjeft ...

Lenke til kommentar
Hva er det som er så ille med denne sesongen kontra de foregående da?

Nyhetssegmentet, som brukte å være særdeles fornøyelig, har blitt redusert til lite annet enn en arena for tåpelige set-ups for billige vitser (jf sitatet i posten over), "hours later"-fade out-en har blitt brukt i hver eneste episode, ungdomsbilutfordringen gav absolutt ingen mening, og humor hadde de visst glemt å inkludere, Mitsubishi Evo-segmentet var bare en dårlig unnskyldning for å nok en gang briefe med militærutstyr og var veldig dårlig oppbygd, og søndagens FWD-utfordring bestod utelukkende av ting vi har sett mange ganger før.

Pleier noen av utfordringene å ha noe reell mening? Uansett, enig med det meste du sier.

Lenke til kommentar

Synes de andre sesongene har inneholdt like mye høydepunkt og andre ting midt på treet jeg da, selv om jeg skal være enig i "hour later" er litt oppbrukt nå.

Men at det andre var så håpløst som du tydeligvis mener er jeg ikke med på, og synes årets sesong er fortsatt meget god underholdning.

Jeg ser ingen grunn til å klage så veldig i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Episoden i dag bør være bra, denne dagen er helt herpa fra før

 

Helt enig. Var noen som hadde skrudd en skrue i siden på dekket mitt i dag, så jeg håper denne top gear episoden er fantastisk, da er det kanskje greit at jeg kjører rundt med space-saver dekk :p

 

Edit: Leif

Endret av _DSC1233.jpg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...