Skagen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg minner om at forespørsler om lenker til torrent via PM/meldinger ikke er tillatt. Forumets retningslinjer gjelder også i PM-systemet. Et par innlegg er slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Can't wait Har en god følelse for denne episoden, forrige episode var ikke så bra for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er 13x05 vi venter på i dag, right? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er 13x05 vi venter på i dag, right? Yessir! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Top Gear 13x05 WS PDTV 2009-07-19 22:12:23 .. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 3min igjen nå =) Alltid digg med Top Gear som en avsluttning på en nokså avslappende søndag, før helvetet på mandagen begynner. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Jeg klarer ikke en gang å finne en torrent enda, og folk er ferdig allerede Jeg må få meg bedre kontakter tydeligvis edit: og der var den ute på faste stedet.. nice. Endret 19. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Da var den endelig på vei her også Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Jeg sier bare, gled dere! Har sett 3 min, og har ALLEREDE godfeelingen! Ser ut som denne går inn i epic-bøkene, ja Endret 19. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Min ETA veksler mellom dager og maaange timer... utrolig kjipt å sitte på hytta med HSDPA som beste tilkobling Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Min ETA veksler mellom dager og maaange timer... utrolig kjipt å sitte på hytta med HSDPA som beste tilkobling Det er entusiasme, det. Jeg sier det igjen, gled deg EDIT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan hende hastighetsforskjellen skyldes at den veksler mellom 3G / edge f.eks. Prøv å lås den til en ting. Been there done that, worked. Endret 19. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Ikke akkurat spoiler, men legger den nå i en forde - liten forsmak: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Oh god, i'm wearing a crashhelmet to protect me from my own motorcycle coming through the windscreen of the car.. - Hammond Hamster Endret 19. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Min ETA veksler mellom dager og maaange timer... utrolig kjipt å sitte på hytta med HSDPA som beste tilkobling Det er entusiasme, det. Jeg sier det igjen, gled deg EDIT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan hende hastighetsforskjellen skyldes at den veksler mellom 3G / edge f.eks. Prøv å lås den til en ting. Been there done that, worked. Takk for tipset! Da ser det ut som det blir Top Gear i natt Har man ferie så har man ferie! Idag har jeg lada opp til ny episode med å se 4 timer med challenges Helt herlig! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Da skal jeg begynne på episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå