Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Stavern ja, er ikke så kjent der. Men hvis de hadde kommet seg på en buss så hadde de kjørt rett forbi huset våres. :D

 

Noe de sikkert gjorde også, hvis de tok fly fra Gardermoen til Heathrow, hvis de tok flyet sammen med Clarkson. Men han hadde jo den bilen... Men de tok sikkert fly fra Torp også til heathrow. så det er det samme.

 

Samma f**n egentlig bare litt tankevandring i kvelden... trøtt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er alltid morsomt når Norge blir nevnt i filmer og serier, men når Top Gear til og med besøker oss så er det ekstra spennende. De hadde jo også Winter Olympics her i Norge.

 

Holdt på å dø av latter når Hammond skulle tagge på snøen oppe i hoppbakken. :D

Lenke til kommentar
Det er alltid morsomt når Norge blir nevnt i filmer og serier, men når Top Gear til og med besøker oss så er det ekstra spennende. De hadde jo også Winter Olympics her i Norge.

 

Holdt på å dø av latter når Hammond skulle tagge på snøen oppe i hoppbakken. :D

 

Mener du ikke may? var vel han som skulle merke av noe greier oppi bakken, da han sklir ned hele tiden haha :!:

Hammond sklir vel nedover han også når jeg tenker meg om, når han skal lage en vegg, med spade :p

Lenke til kommentar
Det er alltid morsomt når Norge blir nevnt i filmer og serier, men når Top Gear til og med besøker oss så er det ekstra spennende. De hadde jo også Winter Olympics her i Norge.

 

Holdt på å dø av latter når Hammond skulle tagge på snøen oppe i hoppbakken. :D

 

Mener du ikke may? var vel han som skulle merke av noe greier oppi bakken, da han sklir ned hele tiden haha :!:

Hammond sklir vel nedover han også når jeg tenker meg om, når han skal lage en vegg, med spade :p

Ja, blanda det litt :p Hysterisk morsomt! :!:

Lenke til kommentar

Synes det beste med den episoden er når Henning viser May hvordan man skal kjøre på snø.

 

Jeg har kjørt bob banen på Lillehammer på sommertid, og selv om det sikkert ikke er i nærheten å gå like fort som på is, går det mer enn fort nok.

At det i det hele tatt skulle være mulig å holde følge med en bil ned den svingete veien opp til start, og i tillegg på snø gjorde at jeg virkelig fikk øyne opp for hvor dyktig Henning er på snø/is.

Helt sinnsykt å kjøre ned der på rundt minuttet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...