Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Missforstå meg rett, episoden var godkjent, bare står dårligst i forhold til de andre til nå i sesongen, i min mening.

Første innslaget var som sagt av flere veldig bra, etter det følte jeg det var mer meh.

 

Kunne tenkt meg en sånn ford, men kommer sikkert til å koste ei nyre og hele lommeboka når det norske avgiftsystemet er ferdig med den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ser ut som de hadde litt dårlig tid - så flere feil i klippingen som er ulikt Top Gear.

Var feil i klippingen i episode 3 også - st. bernhardsen satt i forssetet, men kom ut av bagasjerommet...så sånn ut iallefall?

 

Og ang dårlig tid, tror det heller er på slike områder budsjettet er kuttet, siden de faktisk har kuttet budsjettet denne gangen.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hva syns folket om Porchen forresten? Personlig syns jeg den var grusomt stygg! Jeg prøvde lenge å like den, men jeg klarte rett og slett ikke å få meg til å like den ... Så ut som de hadde tatt en 911, strukket den ut, krasjet den bakfra med en Cayenne før de endelig hamret litt på taket ... Usj :p

Lenke til kommentar
Hva syns folket om Porchen forresten? Personlig syns jeg den var grusomt stygg! Jeg prøvde lenge å like den, men jeg klarte rett og slett ikke å få meg til å like den ... Så ut som de hadde tatt en 911, strukket den ut, krasjet den bakfra med en Cayenne før de endelig hamret litt på taket ... Usj :p

 

Jeg har aldri likt den, til jeg så den nå! GI MEG DEN I TURBOVERSJON MED HENGERFESTE OG TAKRAILS! :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg har alltid syns det har vært en interessant bil, bortsett fra at den ikke ser så bra ut. Nå når jeg fikk se den "live" klarte jeg til og med å like bakenden. DinSide har jo utropt den til verdens beste bil, og jeg skjønner det på mange måter. Det er jo en vanvittig bra kombo.

 

Gi meg heller en slik, uten turbo, men heller med manuell og jeg er fornøyd.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Etter min mening den dårligste episoden så langt i sesongen.

Skal ikke si mer, da det sikkert er masse folk her som ikke har sette enda, kan diskutere innhold senere i uka.

 

Det er jeg enig i. Men det er jo TopGear og de er jo alltid bra eller aldri dårlig om jeg kan si det sånn og jeg bare elsker å få nye episoder hver søndag. Nå har jeg vært 3 dager på fjellet i stekende varme, mye mygg, klegg og annen faenskap, samt mye gåing :p og gledet meg utrolig mye til å komme hjem seint på kvelden å laste ned ep 4 av TopGear. Jeg vet ikke med alle dere, men den får klart godkjent av meg. Og sesongen så langt har vært epic og jeg tror enda vi har det beste i vente. Det er en "ære" å få se dette fantastiske programmet og jeg håper de lager 5 sesonger til, får jeg vil se dem så lenge det er May, Hammond og Clarkson som styrer, for om de forsvinner så er det bare et annent bilprogram igjen, synes jeg da.

 

God natt.

Lenke til kommentar

Porsche har vel aldri laget en pen bil, og tydelig de ikke har tenkt å starte nå heller.

Greit den var penere enn Cayenne, men så skal ikke det mye til, men pen? neh..

 

Ellers må jeg si jeg syntes episoden var kul jeg, og genialt at de tok doplangeren sin EVO og totalvraka den i beste sendetid.

Regner med det var en som satt på cella si og gråt en skvett da ja.hehe

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Haha, er sæææææææææææææææærdels skeptisk til at det noengang var noen doplanger inne i bildet gitt. Tviler sterkt på at de firkanta britene er såpass slepthendte at de lar et TV-program ødelegge en bil som er inntauet av politiet som bevis (selv om den skulle ødelegges altså).

Endret av The Stig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...