Gå til innhold

Top Gear - Alle sesonger (UK-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Det ser ut til å ta en stund før den blir ferdig her, men man får se, det tar seg opp med seedere nå ser jeg og serveren står jo å putrer og går.. :)

Lenke til kommentar
Over 5 timer igjen for meg, får alltid dårlig hastighet når jeg laster ned rett etter release. har 20mbs, så burde ikke stå på det.
Kanskje du burde seede mer da? Trackeren fordeler båndbredden slik at de som seeder mye får høy fart ned igjen også. Ellers kan det vel hjelpe å åpne porter på routeren/modemet
Lenke til kommentar
Over 5 timer igjen for meg, får alltid dårlig hastighet når jeg laster ned rett etter release. har 20mbs, så burde ikke stå på det.

Jeg glemte det denne gangen, og satt den på for to minutter siden, litt under tre kvarter igjen. Samme kan det være, for jeg må opp på jobb klokken sju i morra tidlig, så episoden må nok drøye uansett.

 

Red.: En halv time igjen! Skal jeg skippe litt søvn og se den før jeg tar kvelden?

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Første innslaget var bra. Nyhetene var morsomme. Racet var litt kjedelig, men veldig interessant bil. Gjesten var kjempebra, men kunne ha gjort mer utav det. Sluttinnslaget var alt for fake for min smak, jeg liker det bedre om det er noe jeg faktisk kan stole på.

 

Godkjent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...